Miehellä ei minkäänlaisia toiveita seksin suhteen
Itse hyvin avoin sillä saralla ja harmittaa kun mies ei ikinä suostu avoimeen keskusteluun toiveista ja mieltymyksistään
Kommentit (49)
"Tämä on ihan hyvää näin niinkuin se nyt on"= Erittäin monen naisen kohtelias tapa ilmoittaa että vähemmän seksiä, kiitos, ja ei haittaisi vaikka loppuisi kokonaan. Tämä erityisesti kauan kestäneessä suhteessa silloin kun lapsiluku on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän minkälainen ihminen muuten? Hitaasti lämpenevä, vaikea luottaa toisiin? Ei ehkä halua erottua? Se on valitettavasti aika hankala luonteenpiirre, tiedän kun itse olen samanlainen. Vaikka ollaan oltu yhdessä ties kuinka monta vuotta en edelleenkään uskalla kertoa puolisolle kaikkia toiveitani. Tiedän että tämä on äärimmäisen typerää mutta omaa persoonaa vastaan meneminen on yllättävän vaikeaa. Se pelko outona pitämiselle tai muuten kiusalliselle tilanteelle kun ei halut kohtaa on niin kova.
Tai, voin olla aivan väärässäkin ja miehesi on ihan erilainen. Kunhan tuli tämä mieleen.Nyt rupesi kiinnostamaan. Millaisia toiveita olet jättänyt kertomatta?
Kai ne ihan tavallisia on, tämän palstan mittapuulla luultavasti jopa kesyjä. Mutta kun ei voi olla varma että toinen tykkäisi niin en uskalla sanoa. Olen just semmoinen ujo ja häveliäs nainen mitä täällä inhotaan. Joskus mietin että parempi olisi kun ei olis haluja ollenkaan kun en uskalla niitä koskaan toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän minkälainen ihminen muuten? Hitaasti lämpenevä, vaikea luottaa toisiin? Ei ehkä halua erottua? Se on valitettavasti aika hankala luonteenpiirre, tiedän kun itse olen samanlainen. Vaikka ollaan oltu yhdessä ties kuinka monta vuotta en edelleenkään uskalla kertoa puolisolle kaikkia toiveitani. Tiedän että tämä on äärimmäisen typerää mutta omaa persoonaa vastaan meneminen on yllättävän vaikeaa. Se pelko outona pitämiselle tai muuten kiusalliselle tilanteelle kun ei halut kohtaa on niin kova.
Tai, voin olla aivan väärässäkin ja miehesi on ihan erilainen. Kunhan tuli tämä mieleen.Nyt rupesi kiinnostamaan. Millaisia toiveita olet jättänyt kertomatta?
Kai ne ihan tavallisia on, tämän palstan mittapuulla luultavasti jopa kesyjä. Mutta kun ei voi olla varma että toinen tykkäisi niin en uskalla sanoa. Olen just semmoinen ujo ja häveliäs nainen mitä täällä inhotaan. Joskus mietin että parempi olisi kun ei olis haluja ollenkaan kun en uskalla niitä koskaan toteuttaa.
Nykymaailmassa ei pitäisi olla mitään ongelmaa ilmaista halujaan jos ne eivät liity oikeaan väkivaltaan ja fyysiseen vahingoittamiseen, eläimiin tai alaikäisiin.
Jos puoliso tuntee himoa ja halua tuottaa toiselle nautintoa, miksi ei niitä toiselle soisi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on keskusteltu haluista. Miehelle riittää että hän voi maata silmät kiinni selällään ja saa suuseksiä. Siinä vaan nautiskelee. Sitten ratsastan hänellä. Laitan itselle liukkaria koska miehen haluihin ei kuulu naisen pimpsaan koskeminen sormin tai suulla.
Minun haluista hän ei halua kuulla. Kun sanoin jokin aika sitten että olisi ihanaa jos hän koskisi pimpsaan esileikissä, hyväilisi, niin mies sanoi reippaasti että meidän seksi on hyvää näin kuun se on, ei siihen tarvita mitään lisää.
Anteeksi, luin kommenttisi ja suustani pääsi epäuskoista nauruntapaista. Missä uskispiireissä miehesi on kasvanut? Saat kaiken myötätuntoni. Miten voi olla mies joka ei halua tuntea oikeaa tavaraa sormissaan?
Aika monta kertaa on kolmen vuosikymmenen aikana tullut vaimolta kysyttyä että onko toiveita, kun sängyssä ollaan. Yhtä kauan on sanonut että "aloitetaan nyt vaan".
Tylsää.
(ja nyt sitten voi tulla niitä normikuittailuita, siitä että en huomio naistani, eikä se saa orkkuja etc. mutta siitä ei ole kysymys)
Kertoo vain sen ettei mies koe voivansa kertoa. Suhteenne ei ole hänestä turvallinen.
Onpas ihmisillä surullisia suhteita, kun näitä lukee.
Nykyään yritän jopa yhden yön jutuissa päästä sille levelille että pystytään haluamaan, sehän se on seksin idea.
Meillä sama: Vaimo ei kerro mieltymyksistään tai toiveistaan.
Vastaus on aina sama: En kaipaa mitään mitä ei jo ole. Olen ihan tyytyväinen siihen mitä on.
Toisaalta: Jos mieltymys ja toive on juuri se millaista seksi nyt on, niin miksi pitäisi keksiä muuta?