Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei minkäänlaisia toiveita seksin suhteen

Vierailija
23.09.2023 |

Itse hyvin avoin sillä saralla ja harmittaa kun mies ei ikinä suostu avoimeen keskusteluun toiveista ja mieltymyksistään

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa varovaisia avoimuudessa. Teidän oma salainen fantasianne voi olla puolisolle totaalinen turn- off. sen kun menette kertomaan , niin voi olla parisuhteen lopun alkua. Tietyt asiat vain kannattaa pitää itsellään.

Höpö höpö, asiat puhutaan halki ja jos toinen haluaa pissata jonkun päälle ja puoliso ei siitä tykkää niin varmaan löytyy joku joka tuostakin pitää. Kyllä meillä on kotona ollut kolmas osapuoli katselemassa kun naimme, vaikka ei se minun fantasioissani ole millään tavalla positiivisena ollutkaan. Selvisin ilman traumoja ja puolison bug-listalla on yksi fantasia vähemmän.

T: n36

Vierailija
22/49 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. "..kun mies ei ikinä suostu avoimeen keskusteluun toiveista ja mieltymyksistään" ?

Niin ja miksi pitäisi. Eikö ne (ihmisen omat seksuaaliset asiat) olekaan niitä omia asioita?

En ainakaan itse jakaisi mitään selllaista omaa, ihan kenellekään, hulluko olisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma=ei toisen kirjoitti:

Niin. "..kun mies ei ikinä suostu avoimeen keskusteluun toiveista ja mieltymyksistään" ?

Niin ja miksi pitäisi. Eikö ne (ihmisen omat seksuaaliset asiat) olekaan niitä omia asioita?

En ainakaan itse jakaisi mitään selllaista omaa, ihan kenellekään, hulluko olisin?

Täsmälleen!

Miehen asiat= Yhteisiä

Naisen asiat= Omaa

Kuuluuko kaikkien seksuaalifantasioitten toteutua oikeasti? Kuuluvatko seksuaalifantasiat kenellekään muulle kuin itselle?

Vierailija
24/49 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma=ei toisen kirjoitti:

Täsmälleen!

Miehen asiat= Yhteisiä

Naisen asiat= Omaa

Kuuluuko kaikkien seksuaalifantasioitten toteutua oikeasti? Kuuluvatko seksuaalifantasiat kenellekään muulle kuin itselle?

Niin, ehkä. Fantasioin tai ehkä voin olla fantasioimatta? Se aina vähän riippuu. Fiiliksistä vain. Ainakin itsellä.

Joku voi ihan hyvin innostua fantasioimaan paljon enemmän. Ei se ole minulta mitenkään pois, tai en pidä sitä mitenkään vääränä. Päinvastoin: Go fot it!

Vierailija
25/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän minkälainen ihminen muuten? Hitaasti lämpenevä, vaikea luottaa toisiin? Ei ehkä halua erottua? Se on valitettavasti aika hankala luonteenpiirre, tiedän kun itse olen samanlainen. Vaikka ollaan oltu yhdessä ties kuinka monta vuotta en edelleenkään uskalla kertoa puolisolle kaikkia toiveitani. Tiedän että tämä on äärimmäisen typerää mutta omaa persoonaa vastaan meneminen on yllättävän vaikeaa. Se pelko outona pitämiselle tai muuten kiusalliselle tilanteelle kun ei halut kohtaa on niin kova.

Tai, voin olla aivan väärässäkin ja miehesi on ihan erilainen. Kunhan tuli tämä mieleen.

Nyt rupesi kiinnostamaan. Millaisia toiveita olet jättänyt kertomatta?

Vierailija
26/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kai kysynyt tai puhunu fantasioista..naista kiinnostaa tietää millaisesta seksistä miehensä pitää ja millaisia toiveita sillä saralla on. mutta tietysti sellaineb nainen on typerä ja huono kun ottaa myös miehen toiveet huomioon

Vierailija
27/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ongelma on että hän ei oikeasti osaa/uskalla haluta mitään? Siis meinaan ettei hän edes itse tiedosta haluja.

Tai ehkä hänen halunsa ovat niin vanillaa ettei hän edes tajua että ne ovat haluja. Esim. pään silittäminen on minun halujani. Jos oletus on että halujen pitää olla tosi kinkyjä, niin tuollaiset jää huomaamatta.

Onko teidän seksissä aikaa haluille nousta esiin? Pitäisikö halut olla valmiina ennakkoon vai saako niitä jäädä miettimään kesken toimituksen?

Vierailija
28/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskusteltu haluista. Miehelle riittää että hän voi maata silmät kiinni selällään ja saa suuseksiä. Siinä vaan nautiskelee. Sitten ratsastan hänellä. Laitan itselle liukkaria koska miehen haluihin ei kuulu naisen pimpsaan koskeminen sormin tai suulla.

Minun haluista hän ei halua kuulla. Kun sanoin jokin aika sitten että olisi ihanaa jos hän koskisi pimpsaan esileikissä, hyväilisi, niin mies sanoi reippaasti että meidän seksi on hyvää näin kuun se on, ei siihen tarvita mitään lisää.

Vierailija
29/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on keskusteltu haluista. Miehelle riittää että hän voi maata silmät kiinni selällään ja saa suuseksiä. Siinä vaan nautiskelee. Sitten ratsastan hänellä. Laitan itselle liukkaria koska miehen haluihin ei kuulu naisen pimpsaan koskeminen sormin tai suulla.

Minun haluista hän ei halua kuulla. Kun sanoin jokin aika sitten että olisi ihanaa jos hän koskisi pimpsaan esileikissä, hyväilisi, niin mies sanoi reippaasti että meidän seksi on hyvää näin kuun se on, ei siihen tarvita mitään lisää.

Oliko tämä yritys ironiaan? En ole ihan varma.

Jos ei niin tuohon tietysti vastaat että se olikin sinun halusi ja esität sen toteuttamista ihan itsesi takia.

Vierailija
30/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Muuten todella hyvä mies kaikin puolin, mutta seksi juurikin tuolla kaavalla. Ensi ajattelin, että olisi vain ujoutta/kokemattomuutta jonka aika ja keskustelu hoitaisi, mutta ei..

Vierailija
31/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Muuten todella hyvä mies kaikin puolin, mutta seksi juurikin tuolla kaavalla. Ensi ajattelin, että olisi vain ujoutta/kokemattomuutta jonka aika ja keskustelu hoitaisi, mutta ei..

Karmeeta! entajua näitä naisia jotka eivät VAADI miehiltään mitään, vaan ovat kuin käänneltävät nuket.

Vierailija
32/49 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeeta! entajua näitä naisia jotka eivät VAADI miehiltään mitään, vaan ovat kuin käänneltävät nuket.

Mun mielestä hyvässä seksissä kukaan ei vaadi mitään vaan ihmiset tekevät toisilleen kivoja juttuja koska ihan itse haluavat. Vaatimukset eivät valitettavasti tee huonosta hyvää, vastentahtoinen toiminta on pahempaa kuin ilman oleminen. Jos ei kiinnosta niin eipä siinä mikään auta.

Vierailija
33/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvässä seksissä kukaan ei vaadi mitään vaan ihmiset tekevät toisilleen kivoja juttuja koska ihan itse haluavat. Vaatimukset eivät valitettavasti tee huonosta hyvää, vastentahtoinen toiminta on pahempaa kuin ilman oleminen. Jos ei kiinnosta niin eipä siinä mikään auta.

Jos asioita pitää vaatia, niin lähtökohtaisesti suhteessa on jotain päin persettä.

Vierailija
34/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme naisia. Jos tuo olisi minun naiseni, niin olisi ollut pihalla alta aika yksikön. Kommenttina olisi varmasti tullut, että älä edes kuvittele. Jos et nuole pillua, koske pilluun ja varmista minun tyydyttämistäsi, on turha kuvitella, että meillä on seksiä. Meillä molemmat ovat vastanneet aina toistemme tyydyttämisestä.  Eikä meillä ole ollut mitään salaisuuksia, vaan keskusteltu aina toiveista ja haaveista. Jatkuvaa keskustelua vuosien mitaan mitä uutta voitaisiin kokeilla.  Täällä näyttää olevan ihmeellisia pariskuntia, jos ei edes uskalla kertoa omista toiveista tai haluista. Miksi ovat ylipäätään väärän ihmisen kanssa kimpassa, jos ei voi luottaa aivan kaikessa täysin  kumppaniinsa. 

Vierailija
35/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli puolison kanssa kuukauden ero. Ajattelin sinä aikana että voisin kehitellä avioseksiin jotain uutta.  Ajattelin että olisi mukava nuolla hänen pilluaan.

Tuumasta toimeen. Se ollut sittenkään niin kiihottavaa kuin kuvittelin. Maku neutraali, kuitenkin taitaa olla niin että jää tämä nuoleminen kuitenkin kuvioihin. On siinä kuitenkin jotain kiihottavaa kun lipoo toisen pimpsaa.

Tässä vaiheessa puoliso ei ainakaan vielä mitenkään kiemurtele nautinnosta, mutta ei vastustakaan. Katsotaan miten menee.

Vierailija
36/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme naisia. Jos tuo olisi minun naiseni, niin olisiN ollut pihalla alta aika yksikön. Kommenttina olisi varmasti tullut, että älä edes kuvittele. Jos et nuole pillua, koske pilluun ja varmista minun tyydyttämistäsi, on turha kuvitella, että meillä on seksiä. Meillä molemmat ovat vastanneet aina toistemme tyydyttämisestä.  Eikä meillä ole ollut mitään salaisuuksia, vaan keskusteltu aina toiveista ja haaveista. Jatkuvaa keskustelua vuosien mitaan mitä uutta voitaisiin kokeilla.  Täällä näyttää olevan ihmeellisia pariskuntia, jos ei edes uskalla kertoa omista toiveista tai haluista. Miksi ovat ylipäätään väärän ihmisen kanssa kimpassa, jos ei voi luottaa aivan kaikessa täysin  kumppaniinsa. 

Korjasin tuon kirjoitusvirheen. Siis vaimo olisi heittänyt minut pihalle. Totta kai molemmilla on omat halut ja vaatimukset, mitkä pitää toisen toteuttaa. Vain sellaiset itsekkäät väittää, ettei nainen saa vaatia, jotka ei toteuta naistensa toiveita. Toki ei naisen tarvitse vaatia, jos ei ole haluaja tyydyttää kuten nainen haluaa, ei ole myöskään seksiä ja mies saa etsiä toisen naisen.  Sama pätee toisinkin päin. Jos ei kiinnosta suihin otto, tai pillun nuoleminen, niin ihan voi etsiä itselleen rajoittuneen miehen. Minä en ainakaan olisi niitä ilman. 

Vierailija
37/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa varovaisia avoimuudessa. Teidän oma salainen fantasianne voi olla puolisolle totaalinen turn- off. sen kun menette kertomaan , niin voi olla parisuhteen lopun alkua. Tietyt asiat vain kannattaa pitää itsellään.

Höpö höpö, asiat puhutaan halki ja jos toinen haluaa pissata jonkun päälle ja puoliso ei siitä tykkää niin varmaan löytyy joku joka tuostakin pitää. Kyllä meillä on kotona ollut kolmas osapuoli katselemassa kun naimme, vaikka ei se minun fantasioissani ole millään tavalla positiivisena ollutkaan. Selvisin ilman traumoja ja puolison bug-listalla on yksi fantasia vähemmän.

T: n36

Kyllä minuakin pelottaa kertoa todellisia fantasioita kun epäilen vaimon pitävän sairaana vaikkei sitä ääneen sanoisikaan. Ja tuskin hyväksyy ulkopuolisia suorittajia.

Mutta itse alkuperäiseen kysymykseen. Yritän aina kertoa normaaleista seksitoiveista ja mitä haluaisin et kokeiltaisiin. Etsin usein uusia vinkkejä tylsän avioseksin piristykseksi.

Vaimolla ei ole oikeastaan mitään seksitoiveita. Niitäkin usein yritän onkia, josko sellaisia olisi ilmaantunut mutta ei. Yleensä sanaton viesti on, että koita nyt nopeasti panna kun kerran satuit saamaan. Tai yksi toive toistuu kerrasta toiseen. Pane nopeampaa ja kovempaa.

Muuten antaa ulospäin ja etenkin muille ihmisille käsityksen, että meillä olisi sängyssä jotenkin kova meininki.

Jos pitäisi kertoa mistä hän tykkää sängyssä eniten niin en osaisi sanoa muuta kuin nopeasta ja nopeasti ohi olevasta panosta.

Vai onkohan tässäkin joku naisten juttu, että jostain pitäisi vain kaikki tietää eikä niitä voi ääneen kertoa.

Vierailija
38/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nenaiset? Oli kerran vähän ihan, aikuisten oikeasti keskusteltua, seksistä ja haluista. Olen ymmärtänyt: useimmille uroille riittää että kun naisen kanssa voi maata vain silmät kiinni selällään ja saa suuseksiä, on kuin olo että, hetken nautiskelee. Sit välillä voi hiukan nainen ratsastaa vaikka. Ja aina kun nainen alkaa laittaa itselleen liukkaria, muistaa muistuttaa, miten on sanonut: "ei miehen haluihin kuulu naisen pimpsaan koskeminen sormin tai suulla", amen sille?Tai ehkä ei. Joku voi olla myös, eri mieltä: itse olen.

Miehen haluista nainen ei halua kuulla. Tai aina kun sanon, jonkin itseäni miehenä kiihottavan jutun niin vaikka: "miten olisi ihanaa jos saisin koskee myös sinuun (myös naisengenitaaleihin) esileikissä, hyväilisin niitä", jne, normaalia heteroseksiä, olen ymmärtänyt? Väärin kait luulen kun, niin tämä nainen sanoo aina, selkeästi painottaen, että: "miten tämä meidän seksi elämämme on hyvää näin kuin se on meillä on", niinpä. Ja mitä siitä yhtään mitään naiselle sitten, omia miehen tuntemuksia lisäämään, hänen "täydellisen seksi elämänsä, pilaamista" enää ehkä vielä ehdottelemaan? Ei. En jaksa nähdä vaivaa, ei oöisi yhtään minulle, olkoon.

Kyllä, ne (ihanat) naiset, rannalla jossain? Riossa, ehkä.

Vierailija
39/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei vaan pointti se et sellasta vätystä en halua joka ei osaa asioista avoimesti keskustella.

Tässä taisi tulla vastaus, miksi ei olla avoimia.

Harva ihminen kestää toisessa aitoa avoimuutta. Vähiten vätyksiksi toisia haukkuvat.

Vänkää mitä vänkäät. fakta on se että enemmän ok on mies joka kertoo haluavansa mustan kyrvän anukseen kun mies joka jättää sen kertomatta

Ei kaikki ole sellaisia hölösuita, että kertovat ääneen jokaisen sanan, jonka sisäinen puhe tuottaa. On järkevää säännellä itseään ja sitä mitä sanoo. Vanha kansa sanoi, että vaikeneminen on kultaa. Ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Itselleni ei tulisi mieleenikään jakaa edes puolisoni kanssa jokaista ajatustani ja fantasiaani.

Vierailija
40/49 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä haluja ehkä kannatakaan kertoa. Sitten kun suhde arkipäiväistyy niin niitä tiedossa olevia miehen haluamia juttuja nainen ei halua missään nimessä enää tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi