Uusi kumppani ja seksin ylikorostaminen
Ollaan oltu jo puoli vuotta yhdessä, mutta aina kun tulee puhetta meidän suhteen hyvistä puolista, kaikki liittyy jotenkin seksiin. Jotenkin myös yliseksualisoi ulkonäköni ihan kuin minussa ei olisi mitään muuta. Onko se hänen ominaisuutensa vai olenko tietämättäni oikeastaan pelkässä seksisuhteessa? Olemme molemmat ihan aikuisia ihmisiä jo, meillä urat, erot, lapset, kokonaiset elämät.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku seksualisoimaan minuakin. Oikein kunnolla sittenkin!
Jos olet alle 45-vuotias nainen, voin lähettää ex-mieheni luoksesi. Hän sitten haluaa kokoajan ja kiva ulkonäkö riittää.
En yli 47v miestä huolisikaan. Terv näpsäkkä N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on vuodessa 365 mahdollista päivää tyhjentää kassit, miksi haluat miehellesi kivessyövän pihtaamalla?
Ärsyttää kun te miehet ajattelette naisten olevan jotain esineitä joihin voi tehdä tarpeensa.
Kuulostat siltä kuin naisilla olisi velvollisuus täytteet miehen tarpeet.Suurin osa naisista pitää seksistä nuorena. Mitä tapahtuu myöhemmin? Eihän kyse on tarpeiden teosta tai velvollisuudesta mihinkään, vaan seksistä nauttimisesta. Ehkä ongelma on nyt naisilla, eikä miehillä.. ?
Itse asiassa tutkimusten mukaan nuoret naiset eivät nauti seksistä niin paljon kuin vanhemmat naiset. Ikävä tuottaa pettymys sinulle... ;)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Mä oon ainakin tyytyväinen, että sisälleni ei ole ulostettu tai virtsattu...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku seksualisoimaan minuakin. Oikein kunnolla sittenkin!
Jos olet alle 45-vuotias nainen, voin lähettää ex-mieheni luoksesi. Hän sitten haluaa kokoajan ja kiva ulkonäkö riittää.
Sama. Omalle exälleni riittää, että nainen on haluttava. Rakkautta ei osaa tuntea tai näyttää.
Ainoastaan seksi, hyvä seksi, kiinnostaa tällä hetkellä. Muuhun ei miestä halua. N52
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Ei tuollaista olekaan, on vaan seksiä. Koko "avio" pitäisi lailla kieltää. Aiheuttaa vaan ahdistusta ja pahoinvointia kun aviossa moni kuvittelee omistavansa toisen kuin jonkin esineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on vuodessa 365 mahdollista päivää tyhjentää kassit, miksi haluat miehellesi kivessyövän pihtaamalla?
Ärsyttää kun te miehet ajattelette naisten olevan jotain esineitä joihin voi tehdä tarpeensa.
Kuulostat siltä kuin naisilla olisi velvollisuus täytteet miehen tarpeet.Suurin osa naisista pitää seksistä nuorena. Mitä tapahtuu myöhemmin? Eihän kyse on tarpeiden teosta tai velvollisuudesta mihinkään, vaan seksistä nauttimisesta. Ehkä ongelma on nyt naisilla, eikä miehillä.. ?
Itse asiassa tutkimusten mukaan nuoret naiset eivät nauti seksistä niin paljon kuin vanhemmat naiset. Ikävä tuottaa pettymys sinulle... ;)
Miksi kiukkuiset naiset yleistää aina kaiken??? Tiedän naisia jotka haluaa seksiä enemmän kuin miehet. Ovatkin sitten tosi hurjia. Mutta miksi yleistetään että vain miehet haluaisi seksiä kun se ei pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Mies46 kirjoitti:
Olet miehelle vain pelkkä pano. Muut on harhaa mutta mies esittää kuitenkin että olette parisuhteessa.
Olen samaa mieltä tämän herran kanssa tässä. Pitäisi aikuisella olla jo sen verran elämänkokemusta, että tunnistaa manipuloinnin.
N45
Aikuisella, joka on viettänyt elämänsä fiksujen ihmisten kanssa, ei ole kertynyt elämänkokemusta tunnistaa manipulointia. Itsellekin tuli ensimmäiset vastaan vasta viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiukkuiset naiset yleistää aina kaiken??? Tiedän naisia jotka haluaa seksiä enemmän kuin miehet. Ovatkin sitten tosi hurjia. Mutta miksi yleistetään että vain miehet haluaisi seksiä kun se ei pidä paikkaansa?
Olen nainen, joka haluaa paljon seksiä ja osaa heittäytyä villiksi. Silti olen kiltti yhden miehen nainen, joka sitoutuu suhteeseen ja näkee miehen kokonaisvaltaisesti suhteessa muunakin kuin seksiobjektina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesuskin tuosta kaikesta sanoisi. Niin.
Enpä nyt tiedä mutta joulupukin sanomiset kiinnostaisi enemmän kun on todellisempi henkilökin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi nyt sattumoisin on lähes ainut syy hankkiutua vakisuhteeseen. Toinen syy tietenkin kotipalvelut eli ruoka ja pyykkihuolto. Jos mies saisi yhtä helposti irtoseksiä kuin nainen, ei pitkiä parisuhteita juurikaan olisi. Saahan tästä tietenkin pahoittaa mielensä.
Eikö tuossa tapauksessa miehen nimenomaan kannattaisi panostaa kaikkensa siihen parisuhteeseen, jotta se jatkuisi mahdollisimman kauan ja seksiä olisi saatavilla? Ei ole kovin loogista sanoa, että seksi on tärkeintä ja sitä on vaikea saada muuten kuin parisuhteessa ja sitten kuitenkin ryssiä se parisuhde välinpitämättömyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Käykö mies luonasi myös silloin kun seksiä ei ole tiedossa, esim menkkojen aikaan?
Tämä on raatorehellinen totuuskoe. Paitsi jos mies silloinkin haluaa/vaatii suuseksiä tai jotakin muuta. Kun olin sängyn pohjalla pahassa flunssassa ja kuumeessa, hyvä että henki kulki, halusi yksi ex tulla tartunnankin uhalla lohduttamaan rakastaan. Aloitti lohdutuksen sanomalla, että nuha lähtee n*ssimalla. Ei enää ikinä näitä seksiaddikteja, kiitos. T. Ei-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi nyt sattumoisin on lähes ainut syy hankkiutua vakisuhteeseen. Toinen syy tietenkin kotipalvelut eli ruoka ja pyykkihuolto. Jos mies saisi yhtä helposti irtoseksiä kuin nainen, ei pitkiä parisuhteita juurikaan olisi. Saahan tästä tietenkin pahoittaa mielensä.
Eikö tuossa tapauksessa miehen nimenomaan kannattaisi panostaa kaikkensa siihen parisuhteeseen, jotta se jatkuisi mahdollisimman kauan ja seksiä olisi saatavilla? Ei ole kovin loogista sanoa, että seksi on tärkeintä ja sitä on vaikea saada muuten kuin parisuhteessa ja sitten kuitenkin ryssiä se parisuhde välinpitämättömyydellä.
Kaikki miehet ei ole yksityiselämässään kovin loogisia. Läheisten ihmissuhteiden ylläpito edellyttää empatiakykyä, ts. kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. Mies ei ymmärrä, mikä on kaikkensa panostamista, jollei hän osaa asettua toisen paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jeesuskin tuosta kaikesta sanoisi. Niin.
Jeesushan on itse seksihullun pyhän hengen suorittaman raiskauksen hedelmä.
Opetus on vissiin, että nainen otetaan kyselemättä hänen mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Käykö mies luonasi myös silloin kun seksiä ei ole tiedossa, esim menkkojen aikaan?
Minulla kyllä on seksiä myös menkkojen aikaan. Pahimpina päivinä keskityn mieheen OMASTA aloitteestani, mies ei vaadi suihinottoa tai muuta ja sanoo, ettei tarvitse. Ei tarvitsekaan, mutta olen aikuinen ihminen ja haluan sitä itse antaa. Kaikkien miesteni kanssa ollu sama juttu. Ja en koe, että omat suhteeni pyörivät seksin ympärillä vaikka sitä onkin (lähes) päivittäin kun nähdään. Päiviin mahtuu aika paljon muutakin, esim. ulkoilua, leffaa, konserttia, ruoanlaittoa, syömistä, juttelua.
T. N40+
On myös naisia joilla on korkea libido. Anna miehen löytää kaltaisensa naaras ja etsi itsellesi kalju impotentti.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yksi parisuhteen osa-alueista, mutta kyllä sen lisäksi pitää olla paljon muutakin, ei se muuten ole oikea parisuhde vaan kevyttä tapailua.
Mikä suhteen muoto on silloin, jos ei ole seksiä eikä yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, mutta asutaan yhdessä ja ollaan ns. parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia joilla on korkea libido. Anna miehen löytää kaltaisensa naaras ja etsi itsellesi kalju impotentti.
Minulka on korkea libido enkä saanut seksiä tarpeeksi. Silti olin eksälle vain seksiä varten oleva esine eli eivät liity toisiinsa mitenkään. Partneriaan myös kumppanina ja ystävänä pitävä voi haluta seksiä paljonkin, eivät vain mekaaniset panijat.
Minut halutaan aina nimenomaan seksiin. Ei miehiä tunnu kiinnostavan mun persoona. Haluaisivat kuitata "parisuhdeajan" jollain leffan katsomisella. Mua ei vois vähempää kiinnostaa sellainen. Olenkin toistaiseksi päättänyt elää selibaatissa.