Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen uskoo kestävänsä työvuoroni ja haluaa parisuhteeseen

Vierailija
23.09.2023 |

Mukava nainen, mutta silti epäilen hänen sanovan tuon työvuorojen kestämisen vain tässä ihastuksen alkuhuumassa. En jaksaisi alkaa tappelemaan asiasta myöhemmin. Teen siis pelkkää ilta -ja yövuoroa, ja rytmini on aina, että valvon yöt ja nukun pitkälle päivään. Kestäisitkö sinä elämää, jossa kumppanisi eläisi näin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyollaista työtä tekevä ihminen kuolee keskimäärin 14v. aiemmin, niin täytyy tässä miettiä ensin, että haluanko viettää eläkepäivät yksin.

Vierailija
22/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et Ap ehkä itse halua sitä naista tarpeeksi. Rakkaus on sitä, että on valmis tekemään asuntomuuron pikkuhousujen takia. Jos on koko kinkku tarjolla, niin ei epäröidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt joka ilta tarvitse yhdessä ollakaan. Ja kai sulla vapaapäiviä on? Miten olette nyt tapailleet?

Vierailija
24/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asenteesi kumppania kohtaan, jolla on erilainen työ- ja unirytmi kuin sinulla, on sellainen, että ainakaan yhdessä asumista ei kannata edes kokeilla. Kyllä siinä pitäisi molempien pystyä joustamaan aikatauluissaan, ainakin vapaapäivien ja lomien osalta.

Vierailija
25/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyollaista työtä tekevä ihminen kuolee keskimäärin 14v. aiemmin, niin täytyy tässä miettiä ensin, että haluanko viettää eläkepäivät yksin.

No sehän noissa miehissä on parasta. Ei joudu koskaan pelkäämään, että joutuisi katumaan ratkaisua lopun elämänsä.

Vierailija
26/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun asenteesi kumppania kohtaan, jolla on erilainen työ- ja unirytmi kuin sinulla, on sellainen, että ainakaan yhdessä asumista ei kannata edes kokeilla. Kyllä siinä pitäisi molempien pystyä joustamaan aikatauluissaan, ainakin vapaapäivien ja lomien osalta.

Etenkin tuossa tilanteessa sitä yhdessäasumista todellakin nimenomaan kannattaa kokeilla, ennenkuin muuttaa yhteen. Yhteenmuuttoa kannattaa muutenkin harkita pitkään.

Vierailija
27/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentoin sen verran, että tuo ehkä niiden kohdalla, jotka joutuu tekemään pakotettuna epämukavia työvuroja. Minä olen todella pirteä töissä, kun olen saanut nukkua pitkään. Aamuvuorot ovat aina, ihan aina, olleet itselleni täyttä helvettiä. Herään kuudelta silmät ristissä ja pönttö sekaisin. Koko työpäivän aikana en ole täysin virkeä. Sitten viikonloppuna nukun pitkään ja taas on rytmi sekaisin seuraavan viikon aamuvuoroja silmällä pitäen. Kyllä tuo rulijanssi on omalle keholle huomattavasti raskaampaa kuin vapaaehtoinen ilta -ja yövuorojen tekeminen.

Ap

Vierailija
28/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tosiaan joskus taipumusta suhtautua miehen ominaisuuksiin asenteella: kyllä se asia kuitenkin tässä lähiaikoina muuttuu. Mutta entä jos ei muutukaan? Onko se silti ok? Toinen puoli asiaa on se, että on epäreilua tavallaan päättää toisen puolesta, että ei tämä asia kuitenkaan olisi sinulle pitemmän päälle ok, vaikka väität niin. Eli tarvitaan siis hyvin suoraa keskustelua. Pitää miettiä paitsi yleisperiaatetta, myös käytännön asioita: miten taataan molemmille riittävä nukkumisrauha sopivaan aikaan, vai oletteko kenties molemmat tosi sikeäunisia ihmisiä? Miten sovitaan sellaisten asioiden aikataulu, jotka pitää toteuttaa yhdessä? Vieraiden kutsumiset ja äänekkäämmät vapaa-ajan tekemiset? Ei ole kivaa, jos oma vapaa-aika aina kuluu nukkujan luona hissutteluun.

Vierailija
29/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huvittavaa, että nainen olettaa aina miehen muuttuvan, mutta mies on sen verran rationaalinen ajattelija, ettei ajattele naisen muuttuvan.

Vierailija
30/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentoin sen verran, että tuo ehkä niiden kohdalla, jotka joutuu tekemään pakotettuna epämukavia työvuroja. Minä olen todella pirteä töissä, kun olen saanut nukkua pitkään. Aamuvuorot ovat aina, ihan aina, olleet itselleni täyttä helvettiä. Herään kuudelta silmät ristissä ja pönttö sekaisin. Koko työpäivän aikana en ole täysin virkeä. Sitten viikonloppuna nukun pitkään ja taas on rytmi sekaisin seuraavan viikon aamuvuoroja silmällä pitäen. Kyllä tuo rulijanssi on omalle keholle huomattavasti raskaampaa kuin vapaaehtoinen ilta -ja yövuorojen tekeminen.

Ap

Mihin oikeastaan tarvitset naista? Poikkeet lomilla Itä-Euroopan ja Helsingin strippibaareissa. Maksat ajasta.

Vierailija
31/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huvittavaa, että nainen olettaa aina miehen muuttuvan, mutta mies on sen verran rationaalinen ajattelija, ettei ajattele naisen muuttuvan.

Jos luet aloituksen, niin Ap juuri ajattelee naisen muuttuvan.

Vierailija
32/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena tuollainen ei varmasti olisi minulle ongelma eikä mikään. Nyt kun mietin niin toi olisi itse asiassa aika ideaalia, koska silloin kun mies nukkuu, voisin tehdä omia juttujani rauhassa. Olen siis aamuvirkku, herään luontaisesti klo 5-6 ja olen saman tien valmis lähtemään vaikka treenille. Olen myös introvertti sieltä aika äärimmäisestä laidasta ja kaipaan paljon omaa aikaa.

Vierailija
33/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me eletää tullaista rytmiä miesystäväni kanssa. Teemme molemmat asiantuntijatöitä etänä, eikä varsinkaan miehen työ ole sidottu kellonaikoihin. Minä olen hyvin varhainen aamuvirkku ja mies yöeläjä. Yleensä mies menee nukkumaan siinä vaiheessa kun itse herään.

Toimii hyvin kahdelle introvertille. Viikonloppuisin kumpikin sitten joustaa omista rytmeistä, jotta saadaan yhteistä aikaa.

Miten paljon seksiä viikolla?

Vierailija
34/34 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen että noilla vuoroilla yhdessä asuminen on just must, ei tarvitse käyttää aikaa matkoihin niihin vähäisiin tapaamiskertoihin mitä on.