Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäisen lapsen kotoa pois ajaminen

Vierailija
23.09.2023 |

Jotenkin vaan kyllästyttää koko lapsen asuminen kotona. Kohta täyttää 19 vuotta. Ei tee yhtään mitään, jatkuvasti käyttää vain autoani ja vittuilee pienistä asioista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvatit lapsesi?

Vierailija
22/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet kasvattanut hänet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele kun hän ei enää puhu sinulle. Eipähän sinun tarvitse jouluisinkaan enää jaksaa häntä. 

Vierailija
24/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinulla on lupa hänet kotoa jo pois ajaa. Aluksi tietysti tarvitsee aikuisen apua asioiden hoitoon. Nyt yhdessä etsii hänelle asuntoa, menette yhdessä kelaan laittaa tuet kuntoon kun vuokrasopimus on kirjoitettu.

Vai niin, että heti Kelaan hakemaan tukia, joita hassata ympäriinsä, kun eivät ole itse tienattuja. Lapsi töihin harjoittelijaksi minne vaan tai opiskelemaan ammatin.

Vierailija
25/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat täällä neuvoja ilkeiltä ja katkerilta ämmiltä. Onneksi olkoon.

Vierailija
26/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta ei ajeta rahattomana kadulle.

Vierailija
27/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porsit?

Vierailija
28/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoolainen aloitus, mutta vastaan:

Olin (niinkin paljon kuin) 22v. kun kotoa läksin, ei äippä siihen mitenkään pakottanut; oltiin muutaman kaverin kaa niitä viimeisiä lähtijöitä, sieltä tuppukylältä.

Jännä juttu sinänsä, kun "funtsin" jo viikolla, et isä lähti maalta jo 18v:na, "opintielle" - koulun kautta suoraan töihin ja +30 vuotta työuraa. Itellä ei käynyt niin hyvä "tsägä".... :(

Niin pointti: aja se penska lapioimaan sepeliä ratapihalle - kyllä se luonto siitä lauhtuu! :)))

Vierailija
29/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 19-vuotias on nyt intissä, ja kun joulukuussa kotiutuu, menee töihin ja säästää omaa rahaa. Saa asua kotona niin pitkään kuin on töiden/opiskelujen kannalta järkevää.

Ihana, huomaavainen poika.

Vierailija
30/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme marinaa taas vetelehtivistä ja loisivista lapsista. Itse olette ajeneet itsenne siihen jamaan, että yksin saatte kotihommanne tehdä. Jälkikasvun sopii toimitella ikään sopivia tehtäviä jo pienestä pitäen. Se kantaa hyvää hedelmää sekä kotona että maailmalle lähtiessä.

Vierailija
31/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että muutetaan,uudessa ei ole sulle huonetta.Sillai .

Vierailija
32/32 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä kuuluu olla koulussa tai töissä. Vai että ihan tuet rullaamaan? Suosittelen lämpimästi että opastat lapsellesi että elnnon eteen tarvitsee tehdäkin jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi