Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä, olenko koskaan ostanut Pepsiä. Entä sinä?

Vierailija
23.09.2023 |

Olen keski-ikäinen. Jaffaa olen ostanut todnäk noin 30 kertaa, kokista yhtä monta kertaa, spriteä samoin. Aina pullollisen kerrallaan. Nämä arvaukset ovat yläkanttiin. Voi olla myös 20 kertaa jokaista.

Viime vuosina olen ostanut noita ehkä kerran, ostot tapahtuivat nuorempana.

Minkä verran te juotte limsaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä meni iso pullo kokista per päivä.

Nykyisin juon harvoin mitään limsaa, ehkä tyyliin pieni tölkki kerran parin kuukauden välein tms.

Vierailija
2/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Cokista muistaakseni kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana join paljon Pepsi Maxia ja pidän siitä edelleen, mutta nyt en tietenkään enää osta sitä. Coca-Colasta en pidä, se on jotenkin laimeaa. Jos jotain sihijuomaa muutaman kerran vuodessa ostan, niin yleensä sokeritonta Rainbowta.

Vierailija
4/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään kuplajuomista, joten en ole ikinä ostanut sellaista.

Vierailija
5/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut limua, koska olen köyhästä perheestä.

Vierailija
6/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaupasta ostanut pepsiä kun kokistakin on tarjolla.

Ravintoloissa on eri kun siellä ei saa valita. Mutta jaffaa tai fantaa otan jos sitä on tarjolla pepsin sijaan.

Ja pepsi max se vasta järkyttävää paskaa onkin.

Vierailija
7/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ostavat kaupasta sellaisia monen puolentoista litran kokispakkauksia. Sitä vähän ihmettelen. Mutta saattaahan heillä olla juhlat.

Vierailija
8/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä saattanut joskus nuorena ostaa.

Limpparia ylipäätään en ole ostanut varmaan 20 vuoteen ainakaan. Mehua ostan kerran vuodessa kun sisko tulee kylään.

Itse juon vain vettä.

N55

Vierailija
9/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin juon mutta kun juon, se on pepsi maxia. Tuo typerä sota ei vaikuta päätökseen sekuntiakaan. Sodanlietsojat haluavat kuolemaa ja sodan jatkuvan ikuisuuksia. Olette tyhmiä.

Vierailija
10/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana join paljon Pepsi Maxia ja pidän siitä edelleen, mutta nyt en tietenkään enää osta sitä. Coca-Colasta en pidä, se on jotenkin laimeaa. Jos jotain sihijuomaa muutaman kerran vuodessa ostan, niin yleensä sokeritonta Rainbowta.

Lopetitko pepsi Maxin juomisen 2014 myös? Etpä tietenkään, ei kiinnostanut koska sulle ei kerrottu että pitää kiinnostua.

Vierailija
11/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen suosinut Pepsiä koska hysteerikkojen mielestä on kauheaa kun he myyvät myös Venäjälle. En näe ongelmaa siinä että Pepsi ottaa rahat venäläisiltä, hysteerikot vaan kauhistuu kaikesta.

Vierailija
12/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta pepsiä melkein koskaan. Aina vaan cokacolaa se maistuu parhaalta ja pepsi maistuu vähän kuin pesunesteeltä.

Vierailija
13/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain silloin kun vielä join virvoitusjuomia. Ei minulla ole erityistä suosikkia Coca-Colan ja Pepsin välillä. Joskus lounaalla saatan ottaa hanasta nytkin.

Vierailija
14/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetitko pepsi Maxin juomisen 2014 myös? Etpä tietenkään, ei kiinnostanut koska sulle ei kerrottu että pitää kiinnostua.

Lopetin paljon aikaisemmin, ehkä 2002 tai 2003. Silloin ei ollut vielä boikottia, vaan huomasin että kyseisen limsan juominen aiheutti näköhäiriöitä ja verensokerin heittelyä.

Vierailija
15/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä, oletko ostanut tai juonut koskaan Pepsiä.

Vierailija
16/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac on hyvä kuohuviinin korvike.

Vierailija
17/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ennen aina Pepsi Maxia, mutta nyt on pepsit aivan totaalisessa boikotissa. Siirryin normi-Cokikseen ja se on tosi hyvää.

Vierailija
18/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi on paljon parempaa kuin Coca-Cola. Pepsi on makeampaa ja miedompaa. Coca-Colassa maistuu enemmän kofeiinin kitkeryys.

Olen ollut tosi pahoillani Pepsiä kohdanneesta boikotista. Tuomitsen Venäjän, mutta Pepsistä tykkään enemmän.

Vierailija
19/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan juonut limua, koska olen köyhästä perheestä.

Minun vanhempani olivat töissä, mutta en saanut melkein koskaan limsaa. Vatsataudissa jaffaa.

Vierailija
20/21 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaamme korvat turposi ja kutisi, kun sai ulkomaan reissulla pepsiä.

Ei sit juotu enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän