"Keskimääräinen persujen kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan annetaan laiskoille ja ulkomaalaisille"
"Keskimääräinen perussuomalaisten kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan käytetään niin ihmeellisiin asioihin. Minkä takia tilanteessa, jossa asuminen, autoilu ja kaikki maksaa paljon, Suomi kuitenkin rahoittaa sellaisia asioita, jotka ovat hänelle ja hänen perheelleen täysin toissijaisia", Purra sanoo
'Keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin", hän jatkaa.
Kommentit (779)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen
Minä en, siitä huolimatta että olen joskus (opiskelija)köyhyyttäni nähnyt nälkääkin. Edes tuolloin ei käynyt mielessäni ns vasemmistolaisia ajatuksia vaan paremminkin "täältähän noustaan, omin voimin!"
Tänään tienaan asiallisesti, jopa hyvätuloisesti. Ja ainoa syy miksi en katso palkan eteen tehtyjen tuntien määrää on se muistikuva noilta nälkä-ajoilta - ei enää koskaan!
Äänestän persuja niin kauan kunes Kokoomus lopettaa liberaalinilkkimäisen maailmanhalaamisen ja alkaa kysymään tosissaan "mitä suomalaiset EU-päätöksestä X hyötyy" ts katsomaan oikeasti kansallisen edun perään.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli esim. nämä juuri rakennusalalta työttömäksi jääneet PÄÄTTIVÄT jäädä kotiin? Wtf?
"Samaan aikaan keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin, hän jatkaa."
Se luetun ymmärtäminen....
Jos tuo pitää paikkansa, niin silloin persujen kannattajia ei haittaa vaikka orpo leikkaa reilulla kädellä etuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen
Minä en, siitä huolimatta että olen joskus (opiskelija)köyhyyttäni nähnyt nälkääkin. Edes tuolloin ei käynyt mielessäni ns vasemmistolaisia ajatuksia vaan paremminkin "täältähän noustaan, omin voimin!"
Tänään tienaan asiallisesti, jopa hyvätuloisesti. Ja ainoa syy miksi en katso palkan eteen tehtyjen tuntien määrää on se muistikuva noilta nälkä-ajoilta - ei enää koskaan!
Äänestän persuja niin kauan kunes Kokoomus lopettaa liberaalinilkkimäisen maailmanhalaamisen ja alkaa kysymään tosissaan "mitä suomalaiset EU-päätöksestä X hyötyy" ts katsomaan oikeasti kansallisen edun perään.
Et halua pitää huolta heikommista? Aika surullista, mutta ok.
Aika hyvin kuvaus osuu minuun. Lisäisin vielä että autoilijana en hyväksy perusteetonta erittäin raskasta autoilun verotusta. Perusteetonta siksi että vain viidesosa veroista menee tienhoitoon ja esim lentämällä voi vapaasti saastuttaa yhtä paljon ilman rangaistusveroja.
Ja nimenomaan laiskoihin ja ulkkareihin, mielestäni kyllä työkyvyttömiä, lapsia ja eläkeläisiä pitää tukea.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei päätä jäädä kotiin. Älkää menkö noihin persuvalheisiin. Kuvottavaa manipulointia.
Kyllä päättää, monikin. Älä valehtele suut ja silmät täyteen paskaa.
"hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä"
Eikö työttömyysturva ole nimenomaan osa tätä hyötyä? Tarvittaessa saat työssäkäyntisi ansiosta myös sen riittävän turvan (ansiosidonnaista). Ja myös sen ettei sua voi potkia pois ihan noin vain ilman pätevää syytä.
Kaikkiin näihin Purra haluaa heikennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei päätä jäädä kotiin. Älkää menkö noihin persuvalheisiin. Kuvottavaa manipulointia.
Moni? Älä jaksa. Kyllä ne elämäntapatyöttömät on hyvin marginaalinen ryhmä kaikkien työttömien joukossa.
Tarkoittaako Purra sitä, että veroilla saatavat palvelut pitää kohdentaa niille jotka veroja maksavat. Mitä enemmän maksat, sen enemmön saat?
Siksi eläkeläiset, köyhät, sairaat ja kehitysvammaiset saa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli esim. nämä juuri rakennusalalta työttömäksi jääneet PÄÄTTIVÄT jäädä kotiin? Wtf?
"Samaan aikaan keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin, hän jatkaa."
Se luetun ymmärtäminen....
Tarkoittanet "valheiden uskominen"?
Aika helvetin harva PÄÄTTÄÄ jäädä kotiin.
Ja jos joku päättää niin miksi kaikkia rangaistaan, MYÖS NÄITÄ raksaduunareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni? Älä jaksa. Kyllä ne elämäntapatyöttömät on hyvin marginaalinen ryhmä kaikkien työttömien joukossa.
Kyllä se on ennemmin moni kuin ei kukaan.
Niitä todellakin on tuilla eläjiä vaikka kuin, jotka ovat todella nirsoja töiden suhteen, eivät halua mennä töihin ollenkaan, ja varsinkin uikkareissa on näitä, jotka todellakin haluavat olla kotiäitejä eikä heillä ole ajatustakaan töihin menemisestä.
Purra joutuu myötäilemään Sekoomusta eli EK:n tahtoa, koska persut on suostunut hallitusohjelmaan.
Se selittää, miksi Purra puhuu kuin puhuu. Toinen asia on, olisiko persujen alun perinkään pitänyt suostua Sekoomuksen talutushihnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä todellakin on tuilla eläjiä vaikka kuin, jotka ovat todella nirsoja töiden suhteen, eivät halua mennä töihin ollenkaan, ja varsinkin uikkareissa on näitä, jotka todellakin haluavat olla kotiäitejä eikä heillä ole ajatustakaan töihin menemisestä.
Arvostan kotiäitiyttä.
Purran kuvaus osuu hyvin minuunkin äänestäjänä. 🙂
Ok. Tässä näkee että persut on suht matalasti koulutettuja. Uskotaan että iltapäivälehtien jutut elämäntapalorvailijoista on jokin yleinenkin ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kymmenestä työttämästä yhdeksän lähtisi töihin siltä istumalta, jos joku osoittaisi työtä, jonka palkalla tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä todellakin on tuilla eläjiä vaikka kuin, jotka ovat todella nirsoja töiden suhteen, eivät halua mennä töihin ollenkaan, ja varsinkin uikkareissa on näitä, jotka todellakin haluavat olla kotiäitejä eikä heillä ole ajatustakaan töihin menemisestä.Arvostan kotiäitiyttä.
Tukielättejä ovat, ja PÄÄTTÄNEET jäädä kotiin. Sinun arvostukseni ei sitä mihinkään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kymmenestä työttämästä yhdeksän lähtisi töihin siltä istumalta, jos joku osoittaisi työtä, jonka palkalla tulee toimeen.
Ja lähde oli?
Toisin sanoen, tuilla elelee liian hyvin.
Mitäs Purra itse teki CV:n 10 vuoden tauon aikana? Päätti jäädä kotiin?
Kylmäävää puhetta Purralta. Jokainen vähänkään fiksu tajuaa, mitä seuraa, jos yhteiskunta rakennetaan vain itsekkyydelle. Ei siinä kauaa mene, kun on aidatut rikkaiden asuinalueet ja lapset eivät voi kulkea edes kouluun yksin. Asunnottomia todella paljon. Kuten USAssa on tilanne ollut jo kauan. Sitäkö tänne halutaan?