Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetunto ja hiukset

Vierailija
23.09.2023 |

Mulla on luonnostaan hyvin vaaleat hiukset. Pitkät ja lasimaiset sekä ohuet, vaikkakin niitä on paljon. Näytän aika valjulta, varsinkaan kun harvoin meikkaan. Kulmat laitan aina.

Kokeilin ruskeaa poispestävää sävytettä (maria nila volour refresh 4.0 intense brown) ja tuli kasvot esille ja jotenkin hyvin huono itsetunto tuntuu nousseen. Kannattaisiko laittaa ihan kestoväri? Sen tyvikasvun kanssa tulee olemaan hankalaa, mutta olisko sen arvoista? Käyttäisin tuota sävytettä muuten, mutta tyveen ei väri ota kiinni. Eikä levity kovin tasaisesti. Se vaan, että jos alkaakin kaduttaa kun oma väri pitkissä hiuksissa olis ja värjäämisen myötä oma värin kasvatus vie ikuisuuden.

Eli värjäänkö vai en? Sävy lähtee muutamien pesujen myötä, jos niin haluaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonon itsetunnon näkee siitä, että maalaat kulmakarvojasi.

Hah hah, mikä vitsi😁

Totuus tekee kipeää.

Ottaisin heti kulmakarvat jos niitä jossakin saisi laitatettua, kamala kohtalo syntyä kulmakarvattomana. 

Vierailija
22/25 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ottaa liukuvärjäyksen, raidat, siis ihan mitä vain, mutta mene ihmeessä kampaajalle ja joka hallitsee pitkien hiusten värjäyksen. Tulokset ovat upeita ja näyttäviä, jos vain raaskit valita hyvätasoisen ja innostuneen kampaajan. Hyvä kampaaja ei välttämättä ole se keskustan kallein, vaan seuraa heitä somessa ja jos kuvaavat asiakkaiden hiuksia. 

Tottakai ylläpito maksaa, mutta siitäkin voit kampaajan kanssa neuvotella kuinka usein.  Ettei tarvitse rampata joka kuukausi.

Oon rampannut kalliilla kampaajalla, juurikin raidoittamassa. Jää tylsän valjuiksi. Ei tee sellaista kun haluaisin, vaikka kuvakin on näyttää mallina. Ite en osaa raidoittaa. Rahasta nyt ei ole kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonon itsetunnon näkee siitä, että maalaat kulmakarvojasi.

Hah hah, mikä vitsi😁

Totuus tekee kipeää.

Ottaisin heti kulmakarvat jos niitä jossakin saisi laitatettua, kamala kohtalo syntyä kulmakarvattomana. 

Mulla on onneksi tuuheat kulmakarvat. Ainoastaan väri puuttuu ja se on helposti hoidettu kun sen osaa.

Vierailija
24/25 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin juuri lyhyen poikatukan, koska en jaksanut odottaa oman värin kasvamista. Lähti melkein 40 cm. Omaa väriä oli noin 10 cm ja se on kasvanut vuodessa. Odotan siis, että saan noin olkapäille ulottuvat hiukset vuodessa. Mä en jaksanut enää kampaaja kierrettä ja sitä kaikkea rahanmenoa, mitä noista tulee. Oma hius on hyväkuntoista ja sangen elävää, etten sanoisi. En todellakaan ole lähdössä taas siihen värjäyskierteeseen.

Vierailija
25/25 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja osaa tehdä siihen sävyä ja eloisuutta ilman kestoväriä. Kestoväri on huono ratkaisu ja itse asiassa heikompi ratkaisu kuin kevytvärit. Kokemusta on.

Mä en halua mitään vaaleaa sävyä, kuten kuparia tai hunajaa. Kampaajalla useasti käyty ja eivät vaan osaa. Täytyy sanoa, että tämä kaupan sävytekin on niitä käyntejä parempi.