Tasan 1v jäljellä asuntolainasta
Jos ja kun maksutahti pysyy nykyisellään.
Ihqua 😍
Kommentit (5)
Ite elelen vuokralla. Kyllä harmittaa ja olen kateellinen. Mitä onnea mahdatte tuntea joka sekunti kun on noin hyvä tilanne. Sen asunnonhan saa hautaankin mukaan. No, kateellisen jupinoita nämä.
Vierailija kirjoitti:
Asuntolaina maksettu 14 vuotta sitten. On kyllä edullista asumista kun ei ole mitään isompia remonttejakaan tulossa pitkään aikaan.
Niinpä, sitä odotellessa, remontteja sen kummempia meilläkään vielä tiedossa, kun kodilla ikää alle 20v.
Ap
minullapa ei ole yhtään. Maksoin kokonaan pois kun korot olivat nousemassa. 300 000 maksoin pois
Vierailija kirjoitti:
Ite elelen vuokralla. Kyllä harmittaa ja olen kateellinen. Mitä onnea mahdatte tuntea joka sekunti kun on noin hyvä tilanne. Sen asunnonhan saa hautaankin mukaan. No, kateellisen jupinoita nämä.
Tavaroista olen noin kuullut sanottavan, en kodista. Ja kun jossakinhan on asuttava niin mieluummin omassa eikä mene rahat kuukausittain pyttyyn ja jää sitten koti jälkikasvulle, tehkööt sillä sitten mitä tykkäävät.
Ap
Asuntolaina maksettu 14 vuotta sitten. On kyllä edullista asumista kun ei ole mitään isompia remonttejakaan tulossa pitkään aikaan.