Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin erheeni oli äänestää perussuomalaista ehdokasta

Vierailija
22.09.2023 |

Aika pienillä virheillä olen elämäni tähän asti päässyt. Keväällä tuli kuitenkin tehtyä suuri emämunaus, virhe, harkitsematon liike, lähes demokratian murha. Menin nimittäin antamaan ääneni perussuomalaiselle.

Jo tähän mennessä olen kauhulla katsellut sitä rahavallan per xxx seen nuolentaa, mitä perussuomalaiset tekevät päästyään ja pysyäkseen vallassa. Tavallisen kansan puolesta taistelu on unohdettu kokonaan, ei ole enää se mökin eläkeläismummo tai työtön masa tai tiina yksinhuoltaja perussuomalaisten sydäntä lähellä, muuten kuin heidän lompakon sisältöä tonkimaan.

Miten vaaliehdokkaat saavat valehdella noin, eihän vaalikamppailussa ole mitään järkeä jos ilman edesvastuuta saa valehdella aivan mitä tahansa. Minä olen vihainen, todella vihainen. Pitääkö alkaa haisevia kananmunia persuille varaamaan...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on mulla se, että vasemmisto on liian liberaaleja ja lisäksi antaa tänne tulla porukkaa.

Ainoastaan persut toimii toisin.

Perustakaa vasemmistolainen puolue, joka rajoittaa tanne muuttoa ja on arvoiltaan konservatiivisempi.

Vierailija
22/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskamadot saavat työpaikalta kenkää ja vastikkeettomat rahahanat laitetaan kiinni. Hyvä niin.

T. Erittäin tyytyväinen PS-äänestäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että itsekin miettisin asiaa, jos olisin säästötoimien kohteena. Ymmärrän kumminkin talouden realiteetit. Ja katujen turvallisuus jengirikollisuuksineen on minulle tärkein syy äänestää perussuomalaisia.

Vierailija
24/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestäisin edelleenkin perussuomalaisia. Mutta mä olenkin työssäkäyvä ja vahvasti oikealla ajatusmaailmani kanssa.

Kyllä se sullakin puntti tutisee, kunhan tuleva lama oikein iskee.

Vierailija
25/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja tuli myös äänestettyä ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Oma ehdokas pääsi eduskuntaan ja on käyttäytyny niin ylimielisesti, että hyi helvetti!

Vierailija
26/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin kyllä sanoa että Persut on oikeistopuolue, mutta persuäänestäjät itse ilmeisesti kuvittelivat että Persut ei ole tällä vasen-oikea -janalla ollenkaan?

Itse tässä katsonut nyt tätä menoa ja ihmettelen mihin Persuja siis ylipäätään tarvitaan, kun Kokoomus on aivan samanlainen puolue. Selittäkää nyt mitä eroa noilla on olevinaan?

Vierailija
27/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla on paniikki kun kannatus sulaa ja jäseniä lähtee puolueesta 😂😂😂

Vierailija
28/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskamadot saavat työpaikalta kenkää ja vastikkeettomat rahahanat laitetaan kiinni. Hyvä niin.

T. Erittäin tyytyväinen PS-äänestäjä

Varo ettet sairastu, vammaudu tai jää työttömäksi. Voi tulla ikävä muita puolueita.

Vierailija
29/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on mulla se, että vasemmisto on liian liberaaleja ja lisäksi antaa tänne tulla porukkaa.

Perustakaa vasemmistolainen puolue, joka rajoittaa tanne muuttoa ja on arvoiltaan konservatiivisempi.

Orpon hallitus yrittää tietääkseni lisätä maahanmuuttoa.

Vierailija
30/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestäisin edelleenkin perussuomalaisia. Mutta mä olenkin työssäkäyvä ja vahvasti oikealla ajatusmaailmani kanssa.

Olet myös vastuuton ja ilman moraalia?

Kommarinpaska puhuu moraalista 😂😂🤣 oikea pelle.

Voi kuinka väärässä oletkaan 😀

Vierailija
31/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! vuoden vitsi! 

Vierailija
32/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muut puhui totta. Ootko pöljä?

Vierailija
33/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tulit järkiisi. Kyllä te työlliset tulette järkiinne kun työt menevät alta. Lamaahan se pukkaa ei valuuttaa saa edes kellumaan.

Vierailija
34/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni aloitukseen ja sen sanomaan. Kukaan ei taida valvoa, vahtia tai tilastoida, miten usein vaalilupaukset tulevat oikeasti täytetyksi tai että niistä edes pidettäisiin kiinni. Vaalien aikaan vallalla on tapa, että ehdokkaat kosiskelevat äänestäjiä mitä lennokkaimmilla lupauksilla ja unohtavat kampanjansa sillä sekunnilla, kun vaalien tulos selviää.

Hallituspaikkaa tavoitellaan ja kun se saavutetaan, mennäänkin vahvimman mukana ja nuollaan pääministeripuolueen p*llyä. Omista idelogioista yritetään pitää kiinni mutta suurin osa lupauksista menee kankkulan kaivoon ja hallituksessa roikutaan hinnalla millä hyvänsä.

Lopputulos on se, että persujen pienituloiset äänestäjät päätyvät häviäjiksi vaikka heidän ansiostaan persut taisivat hallitukseen päätyä.

Vierailija
35/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermuli näyttää suorittavan tason väelle kuka täällä määrää!

Vierailija
36/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että itsekin miettisin asiaa, jos olisin säästötoimien kohteena. Ymmärrän kumminkin talouden realiteetit. Ja katujen turvallisuus jengirikollisuuksineen on minulle tärkein syy äänestää perussuomalaisia.

Luuletko että kaduilla on turvallisempaa sen jälkeen, kun ihmiset on ajettu kodeistaan kadulle nälissään,?

Vierailija
37/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois, pois turhat tuet ja sen sellaiset! Kyllä tekevälle töitä löytyy!

Vierailija
38/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! vuoden vitsi! 

No onhan se vitsi, kun se on tehty niin vaikeaksi, mutta hallitusohjelmaan on kirjattu että työperäistä maahanmuuttoa tulisi lisätä. Ja niinhän sitä tulisi, koska Suomen huoltosuhdehan on menossa aivan täysin pois raiteiltaan.

Vierailija
39/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille omalle edustajalle voi laittaa ihan suoraa sähköpostia ja kysyä miksi valehteli. Osoitteet on muotoa etunimi.sukunimi@eduskunta.fi Vastaavat muuten yllättävän usein.

Vierailija
40/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli paras teko ikinä äänestää persuja.tähän asti olen ollu vasemmiston kannattaja. Viimekausi riitti. Eivät ole köyhän eikä varsinkaan työläisen asialla.

Minäkin vähän petyin Rinteen-Marinin hallitukseen. Taitaa olla niin, että hallituksen väristä riippumatta työllisyyspolitiikan sanelee EK. Sitä en tiedä, millä ne kiristivät demareita saadakseen tahtonsa läpi.