Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilillä 6,79€ ja palkka tulee ensi tiistaina. Miten pärjään??

Vierailija
22.09.2023 |

Onko kukaan muu joutunut venyttämään penniä tällä tavoin? Mulla vielä kaksi lasta kotona.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan makaronia, munaa, maitoa ja jauhelihaa, ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa, ei kestä kiittää!

Tuleeko mulle vakavia seuraamuksia kun en ole koskaan laittanut ruokiini sipulia?

Sittenhän sinulla on jo kaikki mitä tarvitset, turha siis valittaa!

Vierailija
42/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauta edes tölkit pullot eivät anna hyvää kuvaa sinun äitiydestäsi kun sussu tulee käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ässäarpa. T. Orpo

Vierailija
44/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoa.t.marin

Vierailija
45/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tilipäivänä iso pakastin ja sinne ruokaa varastoon. Kun tulee paha päivä ettei rahat riitä niin pakastimessa on ruokaa aina.

Vierailija
46/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuudeleita saat monta pussia

Miksi ihmeessä nuudeleita? Eihän niistä tule kun enemmän nälkä. Mutta tosiaan, vähän hankalaa vastata, kun ei yhtään tiedä mitä kaapeissa on valmiiksi.

Itse ehkä menisin Prismaan, ostaisin reilun kilon perunoita, 1,-, uunilenkki 1,19, pussi HKn lihapullia 0,95, 500g porkkanoita 0,95, Lisäksi maitoa 0,79 ja kaurahiutaleita 500g 0,49. Noi jotain alle 5,50. Eli jollei ole margariinia, niin sit sitä 0,49 pkt. Ja takaisin kotiin jonkun omakotialueen kautta, monessa portinpielessä on nyt astioita omenoita jota saa ottaa. Tänään pieni makkarakeitto, pari perunaa, porkkanaa ja reilu puolikas uunilenkki. Illaksi kaurapuuroa ja jos edes sokeria löytyy kaapista niin haudutat omenoista ja sokerista hilloa puuron kanssa. Aamulla puuro, ruuaksi perunaa, lihapullia ja porkkanaraastetta. Välipalaksi omenaa, ja illaksi teet omenahyvettä omenoista, kaurahiutale, sokeri, rasvaseoksesta. Iso annos että riittää sunnuntaillekin. Su aamupuuro, ruuaksi uunimakkaraa ja perunamuusia, porkkana-omenaraastetta ja illaksi sitä omenahyvettä. Oikein hyvin pärjää. Terveellisempää tietysti saisi olla, mutta tuolla rahalla ei oikein voi valita, ei tuo kuitenkaan pahimmasta päästä ole, ja täyttyypä ainakin vatsat.

Vierailija
47/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa kananmunattomana ja jatkat maitoa vedellä. Tai makaronivelli.

Leivot itse leipää

Käy kerää marjoja ja sieniä metsästä itse

Jos saat omenoita tai marjoja , jos on perunajauhoja tee kiisseliä .

Ja sinuna menisin myös dyykkaamaan, pienten kauppojen roskikset ei yleensä ole lukittuna . Ja 21 jälkeen kauppakierros etsimässä punalaputettuja, löytyisikö pulloja?

Vierailija
48/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne rahat yhtäkkiä hävisi? Tuliko sulle yllätyksenä että rahaa tulee vaata tiistaina seuraavan kerran?

Vierailija
49/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat kiireellisen toimeentulotuen numeroon. Jos teillä ei ole ruokaa jääkaapissa sen verran että pärjäätte, niin saat maksusitoumuksen lähimpään ruokakauppaan. Tsemppiä!

Vierailija
50/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinia voi käyttää liukkarinakin

Vierailija
51/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuudeleita saat monta pussia

Miksi ihmeessä nuudeleita? Eihän niistä tule kun enemmän nälkä. Mutta tosiaan, vähän hankalaa vastata, kun ei yhtään tiedä mitä kaapeissa on valmiiksi.

Itse ehkä menisin Prismaan, ostaisin reilun kilon perunoita, 1,-, uunilenkki 1,19, pussi HKn lihapullia 0,95, 500g porkkanoita 0,95, Lisäksi maitoa 0,79 ja kaurahiutaleita 500g 0,49. Noi jotain alle 5,50. Eli jollei ole margariinia, niin sit sitä 0,49 pkt. Ja takaisin kotiin jonkun omakotialueen kautta, monessa portinpielessä on nyt astioita omenoita jota saa ottaa. Tänään pieni makkarakeitto, pari perunaa, porkkanaa ja reilu puolikas uunilenkki. Illaksi kaurapuuroa ja jos edes sokeria löytyy kaapista niin haudutat omenoista ja sokerista hilloa puuron kanssa. Aamulla puuro, ruuaksi perunaa, lihapullia ja porkkanaraastetta. Välipalaksi omenaa, ja illaksi teet omenahyvettä omenoista, kaurahiutale, sokeri, rasvaseoksesta. Iso annos että riittää sunnuntaillekin. Su aamupuuro, ruuaksi uunimakkaraa ja perunamuusia, porkkana-omenaraastetta ja illaksi sitä omenahyvettä. Oikein hyvin pärjää. Terveellisempää tietysti saisi olla, mutta tuolla rahalla ei oikein voi valita, ei tuo kuitenkaan pahimmasta päästä ole, ja täyttyypä ainakin vatsat.

Meinaat että yksi lenkkimakkarapaketti riittää kolmelle aterialle? Ja rahaa tulee vasta tiistaina. Maanantainakin pitää syödä.

Eli sossuun soittoa, tai jollekin kaverille edes että saisitko rahaa lainaan.

Vierailija
52/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoa. Ihminen kestää helposti parikin viikkoa syömättä. Bonuksena laihdut samalla.

Vierailija
53/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään vaikka edes naapuria jolle voisit kertoa teidän tilanteesta? Minä ainakin auttaisin, kun lapsiakin ruokittavana.

Vierailija
54/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macarones& cetchup

Tää on muuten yllättävän hyvää. 😋

Vierailija
55/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa käyttää rahaa? Sinulla on vielä lapsi ja taloudenhoito on retuperällä.

Syö kiviä ja osta lapselle ruokaa.

Vierailija
56/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin helpostihan sinä rahaa saat myymällä p€rs€ttä muutamalle miehelle, sillä tavalla saat helposti rahaa. Jos et siis ole mikään 150kg ihrakasa.

Vierailija
57/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään sukulaista, ystävää, kaveria, tuttavaa jota voisit pyytää ostamaan sinulle kassillisen ruokatarvikkeita?

Vierailija
58/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei teillä tule rahaa palkkapäivien välillä? minulle tulee. Vähintään kerran viikossa, yleensä useammin.

Vierailija
59/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy per&että!

Vierailija
60/64 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy per&että!

Minä ostaisin heti pikkuisen anu sta