Tilillä 6,79€ ja palkka tulee ensi tiistaina. Miten pärjään??
Onko kukaan muu joutunut venyttämään penniä tällä tavoin? Mulla vielä kaksi lasta kotona.
Kommentit (64)
Makaronivelli, perunamaito, porkkanavelli.Meillä syödään välillä, vaikka olisi tilillä enemmän.
Mulla on 18 euroa ja pitäisi pärjätä loppukuu. Tk-eläkkeellä olen. Ruuan hinta on pompannut ihan järjettömästi tosi nopeasti. :(
Ymmärrättekö ihmiset, että hintoja hilataan koko ajan ylöspäin? Siinä ei paljon budjetilla ole virkaa.
Puolukkaa ja sieniä metsät täynnä. Kalaa järvestä.
Kaurahiutaleita, pottua, porkkanaa ja punalappua.
Noista saa helposti ja halvalla. Loput sienet ja puolukat voi myydä. Rahaa onkin heti enemmän!
Hyvinhän tuolla pärjää, kyllä kaverit aina tarjoo, kun kaupat ovat auki silloin kun sinä saat taas rahaa - ja juomaa kavereillekin.
Syö kaupassa sisällä ja älä unohda oluita.
Kamaa kaniin. Lidiin ostoksille. Pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi sinulla oli 2€ kuukaudeksi.
Tää on eri, tällon 2 lasta
srk diakonia
tuttujen apu
lainaa rahaa joltain
puuro
onko pulloja palautettavaksi?
Mulla on tuki rahoista jäljellä 870 euroa. Voin lainata.
Sinulla on varmaan makaronia, munaa, maitoa ja jauhelihaa, ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa, ei kestä kiittää!
Memnet taas "ravintola"an. Kivat sedät syöttää ja juottaa ja antaa rahaa kun vän "tanssi"t niiden alla.
Enpä ole saldoa tarkastanut mutta kauppaan tuskin mitään asiaa ennen keskiviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan makaronia, munaa, maitoa ja jauhelihaa, ostat vain sipulin niin saat makaronilaatikkoa, ei kestä kiittää!
Tuleeko mulle vakavia seuraamuksia kun en ole koskaan laittanut ruokiini sipulia?
mene kassin kanssa omakotialueelle missä on rintamamiestaloja. Siellä on isot puuutarhat missä omenapuita ja ihmiset laittavat omenia portinpieleen otettavaksi.
Olet vielä Lapsi jos et käytä sipulia
Mä voin antaa sulle rahaa, anna sä mulle pi**ua
Ihmisen, varsinkin perheellisen, pitäisi elää tulojensa/ sossutukiensa mukaan ja laittaa vähän säästöön (tai sijoitukseen) joka kuukausi. Tulot pysyvät samoina, on vain elättävä niiden mukaan!
Ei kannata tehdä lapsia, jos niiden perushoitoonkaan ei ole rahaa.