Ootko nähnyt kaupan roboja liikenteessä?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa oon nähnyt. Kiusasin sitä aikani ja potkaisin kumoon. Se raukka rupes piippaan jotain.
Joku ei sit saanut ostoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa oon nähnyt. Kiusasin sitä aikani ja potkaisin kumoon. Se raukka rupes piippaan jotain.
Itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia robotit pitäisi aseistaa. Ja kunnon sanktiot robotin potkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein moiselle paskakasalle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole täällä maalla näkynyt.
Se oliskin vinkeää kun väistelisivät kylätiellä monttuja.
Jos näen irrallaan, niin vien ja otan lemmmiksis, kunnes akku loppuu.
Miksi työttömistä valitetaan samalla kun yhteiskunta tekee koko ajan lisää työttömiä :D
Kohta ei ruoankuljettajiakaan tarvita, kun robotisaatio ja tekoälyn kehitys edelleen etenee
Mitä luulette, onkohan Kiinan kehittelemiä roboja? Vakoilevatkohan Kiinan hyväksi? Nehän skannaavat ympäristöään koko ajan joten kaikista lähellä kulkevista ihmisistä saa kuvaa
Suunnitteleeko Kiina maailmanvalloitusta teknologian avulla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömistä valitetaan samalla kun yhteiskunta tekee koko ajan lisää työttömiä :D
Kohta ei ruoankuljettajiakaan tarvita, kun robotisaatio ja tekoälyn kehitys edelleen etenee
Mutta kun ne pikkurobot on niin söpöjä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, onkohan Kiinan kehittelemiä roboja? Vakoilevatkohan Kiinan hyväksi? Nehän skannaavat ympäristöään koko ajan joten kaikista lähellä kulkevista ihmisistä saa kuvaa
Suunnitteleeko Kiina maailmanvalloitusta teknologian avulla...
En ihmettelisi. Tiktokin avulla on jo mädätettty nuoret ja oikeastaan kaikki alle 50-vuotiaat. Ja Suomessa on jo käytössä kiinalaisten valmistamia valvontakameroita esim. busseissa:
"Tampereen ratikoissa olevat Hikvisionin valvontakamerat herättävät huolta matkustajien yksityisyydensuojasta.
Kiinan valtion omistama Hikvision on joutunut kieltolistalle useissa eri maissa tietoturvaongelmien takia. Hikvisionin teknologiaa käytetään myös Kiinan Xinjiangin alueella uiguurien ja muiden vähemmistöjen valvontaan.
Tampereen raitiotie oy kertoo, että kameroiden videokuva tallentuu vain vaunujen sisällä olevalle kovalevylle, mikä parantaa tietoturvaa ((aivan varmasti joo...)).
Myös Helsingin seudun liikenne on käyttänyt Hikvisionin kameroita, mutta niistä luovutaan kaluston uusimisen yhteydessä."
Täällä maalla ei noita ole, vaikuttavat olevan aika symppiksiä härveleitä. Lehdestä kun taannoin luin kävi ihan sääliksi se yksi onneton joka huristeli pääkaupunkiseudun myräkässä tulvivalle tielle ja siihen tuli toppi. Firma kävi sitten noukkimassa reppanan ja vei kuivumaan.
Jotenkin kuvaavaa, että nykyajan ihmiset tuntevat enemmän empatiaa robotteja kuin vieraita ihmisvauvoja kohtaan.
En ole täällä Jyväskylässä nähnyt. Onkohan niitä täällä meidän maalaiskaupungissa?
Voisiko nämä robotit ohjelmoida jahtaamaan työttömiäPummeja ja ampua heitä jollain ritsalla?
Vierailija kirjoitti:
En ole täällä Jyväskylässä nähnyt. Onkohan niitä täällä meidän maalaiskaupungissa?
Tourulassa olen nähnyt joitakin kertoja.
Meillä päin on kohteliaita roboja. Pysähtyvät, jos joku tulee vaikka kulman takaa.