Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotelkaa herkullisia päivällisiä joihin saisi upotettua reilusti kasviksia!

Vierailija
22.09.2023 |

Varsinkin nirsoille. Nimim. yritän parantaa elämäntapoja.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse juhlapäivällisistä vai ihan arkisesta päivällisestä?

Jälkimmäinen on helppo: upotat vaan niitä kasviksia ihan teidän normaaliruokaan , laitat esim. vähemmän jauhelihaa makaronilaatikkoon ja enemmän tomaattia, porkkanaraastetta jne. Bologneseen samoin, kastikkeeseen vähän lihaa ja paljon tomaattia, sipulia, porkkanaa, palsternakkaa, selleriä. Lohta tarjoat kasvispedillä, siihen uppoaa paprikaa, kesäkurpitsaa, parsaa, sieniä, melkein mitä cain.

Vierailija
2/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet erillisen salaatin johon lisäät esim. Fetaa tai Halloumia. Helppoa ja halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitää "upottaa" johonkin? Teet vaikka pellillisen uunikasviksia ihan sellaisenaan ja heittelet siitä ääntä kohti. Ei tarvitse upotella mihinkään.

Vierailija
4/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto.

Vierailija
5/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattia voi myös upottaa melkein mihin ruokaan tahansa. Itse ajattelin tänään tehtä pekoni-halloumipastaa, mihin tulee myös pinaattia, tölkillinen säilykekirsikkatomaatteja ja kermaa.

Vierailija
6/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjestä vaikka sadan hengen päivälliset, niin varmasti kuluu reilusti kasviksiakin.

Vierailija
7/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinaattia voi myös upottaa melkein mihin ruokaan tahansa. Itse ajattelin tänään tehtä pekoni-halloumipastaa, mihin tulee myös pinaattia, tölkillinen säilykekirsikkatomaatteja ja kermaa.

Jos Ap haluaa parantaa elämäntapoja, en suosittele tätä reseptiä. Halloumi on jo niin rasvaista, että pekonin ja kerman lisääminen tekee tästä aikamoisen kaloripommin. Laittaisinkin itse tähän enemmin öljypohjaisen kastikkeen, kesäkurpitsaa, sipulia, yrttejä.

Vierailija
8/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratatouille.

Vierailija
9/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap haluaa parantaa elämäntapoja, en suosittele tätä reseptiä. Halloumi on jo niin rasvaista, että pekonin ja kerman lisääminen tekee tästä aikamoisen kaloripommin. Laittaisinkin itse tähän enemmin öljypohjaisen kastikkeen, kesäkurpitsaa, sipulia, yrttejä.

Öljy on sitä ittiään. Siinä jää halloumi ja kerma toiseksi ja kolmanneksi.

Vierailija
10/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakasvispata. Laatulihaa.

Vierailija
11/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tomaatit säilykkeenä? Minä laitan tuoreeltaan.

Vierailija
12/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisa salaatti, palstan klassikko

Vierailija
13/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät kaalista niin kaali-porkkanasalaatti, kaalilaatikko, kaalikeitto. Porkkanakeitto.

Vierailija
14/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää "upottaa" johonkin? Teet vaikka pellillisen uunikasviksia ihan sellaisenaan ja heittelet siitä ääntä kohti. Ei tarvitse upotella mihinkään.

Varmaan siksi että uunikasvikset on joidenkin mielestä liian terveellisen ja kasvisten eli ei minkään makuisia. Jos tykkää mieluummin vaikka jonkun liharuuan, kastikkeet tai padan tekstuurista jne.

Vierailija
15/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tomaatit säilykkeenä? Minä laitan tuoreeltaan.

Miksi tuoreeltaan? Minä laitan säilykkeenä.

Vierailija
16/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että uunikasvikset on joidenkin mielestä liian terveellisen ja kasvisten eli ei minkään makuisia. Jos tykkää mieluummin vaikka jonkun liharuuan, kastikkeet tai padan tekstuurista jne.

Yleensä ne kannattaa maustaa.

Vierailija
17/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeitto, porkkanakeitto, raasteet, paahdetut kasvikset.

Vierailija
18/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä "upottajat". Eivätkö tosiaan syö tuoresalaattia vai upottavatko senkin muun ruuan sekaan? :D

Vierailija
19/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko puolukoilla

Vierailija
20/44 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat. Leikkelee valmiiksi kurkkua, paprikaa, salaattia, tomaattia, kukkakaalia jne. Joku hyvä tulinen salsakastike ja jos pakko niin vaikka tonnikalaa tai paistettuja kanasuikaleita. Saa täyttää jokainen perheenjäsen itse sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi