Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nata Salmela fleksaa

Vierailija
22.09.2023 |

Oman mahtavan aktiivisuuden ja varallisuuden yletöntä korostamista
https://instagram.com/natasalmela?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin

Vierailija
2/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä päivitystä: Yllätys! Ostin toisen rivarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmelan karavaani kulkee, kateelliset tyhmät louskuttaa.

Vierailija
4/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oikein tuon tekee? Ei kyllä itseäni kiinnosta moinen touhu enkä seuraa ketään Suomessa. Mun mielestä sillä on rumat kuvatkin iholla vaikka itse pidän tatuoinneista.

Vierailija
5/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se oikein tuon tekee? Ei kyllä itseäni kiinnosta moinen touhu enkä seuraa ketään Suomessa. Mun mielestä sillä on rumat kuvatkin iholla vaikka itse pidän tatuoinneista.

Suomessa = somessa

Vierailija
6/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys, että venäläisnousukas pröystäilee.

Vierailija
7/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutama tuollainen tuttava, joka kehuskelee varallisuudellan ja aktiivisuudellaan facessa & ig:ssä. Miten on tullut ostettua toinen asunto, kaupunkiasunto, tai uusi avoauto tms. Miten taas on oltu äärettömän ahkeria mökkiremontissa ja kunnostamisessa niin ja niin pitkään.

Vierailija
8/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään mua kiinnostavaa kontenttia, mutta jotkut näköjään tykkää.

Vierailija
9/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko Nata Salmelan itse remontoiman kämpän itsellesi? Mä en ostaisi, koska en luota sen remonttitaitoihin. Siksi toisekseen, miksi noissa rivarikohteissa lattiat on avattu alapohjaa myöden? Ilmeisesti homekämppiä, valesokkelia, kosteusongelmaa tms. joiden korjaaminen kuuluu taloyhtiölle ja ammattilaisille. Jos alapohjassa on jotain häikkää, niin se ei poistu sillä, että alapohja eristetään ja tiivistetään, vaan silloin pitää korjata myös syyt, esim. pihan kaadot jos vesi valuu sokkeliin päin tai puuttuvat salaojat yms.

Tuo, mitä tuo Nata tekee, on pelkkää kosmetiikkaa. Tiivistetään ja sitten kiva lattia päälle.

Vierailija
10/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tällä ihmisellä on erittäin heikko itsetunto. Juuri sellaisethan haluaa olla jatkuvasti esillä, ei väliä vaikka kuinka näyttäisi ja kuulostaisi hölmöltä. Ihminen jolla on terve itsetunto ja on sinut ittensä kanssa, elää elämäänsä korostamatta sitä ja tyrkyttämällä itseään koko ajan someen. Terveitsetuntoisella ei ole tarvetta hakea huomiota muualta, hänellä on hyvä olla itsensä kanssa.

Vierailija
11/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että tällä ihmisellä on erittäin heikko itsetunto. Juuri sellaisethan haluaa olla jatkuvasti esillä, ei väliä vaikka kuinka näyttäisi ja kuulostaisi hölmöltä. Ihminen jolla on terve itsetunto ja on sinut ittensä kanssa, elää elämäänsä korostamatta sitä ja tyrkyttämällä itseään koko ajan someen. Terveitsetuntoisella ei ole tarvetta hakea huomiota muualta, hänellä on hyvä olla itsensä kanssa.

No eikö tällä ole traumat köyhästä lapsuudesta? Syntyi vironvenäläisille vanhemmille neuvosto-Virossa, ja sitten muuttivat Suomeen. Elämä oli ankeaa kituuttamista.

Vierailija
12/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on nyt termit sekaisin.

Mitä tarkoittaa Fleksata?

Fleksaus on liha- ja kasvisruokatilanteiden vuorottelemista. Fleksaaja saattaa vaihdella kasvispainotteista syömistä ja lihaa sisältäviä aterioita tilanteen tai kellonajan mukaan. Hän syö sekä lihaa että kasviksia.

Mitä tarkoittaa Flexata?

”Flexaaminen” on räppislangia ja tarkoittaa showmaista esiintymistä ja huomion hakuisuutta.

Vierailija
13/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käy klikkaamassa kyseisen paskaryssän somea.

Vierailija
14/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rivitaloista, mutta kyseisellä rouvashenkilöllä on erittäin hevosmainen hymy, ikenet vaan paistaa.

Vierailija
15/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fleksaus on liha- ja kasvisruokatilanteiden vuorottelemista. Fleksaaja saattaa vaihdella kasvispainotteista syömistä ja lihaa sisältäviä aterioita tilanteen tai kellonajan mukaan. Hän syö sekä lihaa että kasviksia.

Mitä tarkoittaa Flexata?

”Flexaaminen” on räppislangia ja tarkoittaa showmaista esiintymistä ja huomion hakuisuutta.

Alapeukuttajat voivat googlata termit jos suinkin osaavat sen tehdä.

Vierailija
16/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa Flexata?

Alapeukuttajat voivat googlata termit jos suinkin osaavat sen tehdä.

Menepäs siitä jo muualle flexaamaan eli hakemaan huomiota.

Vierailija
17/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin naisesta ensimmäistä kertaa. Uutisessa kritisoi puuroa päivittäin syöviä perheitä. Sanoi lopuksi ettei välitä mitä muut ajattelevat hänestä ja vanhemmuudestaan. Ketään ei kiinnosta mitä Nata ajattelee puuroperheistä, miksi puuroperheitä pitäisi kiinnostaa mitä Nata ajattelee heistä. Olen sitä mieltä, että on sekaisin. Laittaa jokaisen lapsensa unet EXELIIN! En yleensä arvostele, mutta vaikutti äärimmäisen itseriittoiselta ihmiseltä.

Vierailija
18/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seurata Nataa. Tekee hienoa työtä asunnoissa ja kyllä mielestäni osaa pyytää apua, jos ei itse osaa tehdä. Esim. alapohja siihen rivariin on tehty ammattilaisten kanssa. Ehkä ihan kaikkea Natakaan ei näytä somessa. Ei hän siellä varmasti 24/7 vahtaa mitä ammattilaiset tekee.

Mutta ymmärrän täysin, ettei tämmöinen sisältö kiinnosta kaikkia. Toki silloin voisi pitää sen suunsa kiinni ja seurata niitä jotka itseä kiinnostaa.

Vierailija
19/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleksaa:D vu että olet nolo:D

Vierailija
20/29 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon juuri muuta tarvita kuin olematon itsekritiikki ja samalla omahyväisyys, siinä ne on esilläpysymisen ehdot. Samaa kuin poliitikoilla, mutta heiltä kyllä haluaisin muuta.