Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä vuokrafirman kautta töissä?

Vierailija
22.09.2023 |

Millainen prosessi on työnhakemisesta itse työsopimuksen tekemiseen? Kauanko kesti? Saako työtä helposti, vai tuntuiko että on kilpailua?

Olen viikko sitten laittanut hakemuksen pariin paikkaan tekemään lähihoitajan sijaisuuksia. Paperit on kunnossa ja työkokemusta löytyy monta vuotta. Hakemus asiallinen. Mitään ei silti kuulu kummastakaan paikasta. Koko ajan jankutetaan työvoimapulaa, mutta eipä todellisuudessa tunnu olevan mitään kiirettä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita perään.

Vierailija
2/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö huntua? Se voi vuokrafimoissa olla este, kun työnantajat saattavat karsastaa sellaista. Julkisella puolella ei kuitenkaan vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö huntua? Se voi vuokrafimoissa olla este, kun työnantajat saattavat karsastaa sellaista. Julkisella puolella ei kuitenkaan vaikuta.

No en käytä, eikä hakemuksessani mistään voisi päätellä että käyttäisin.

Vierailija
4/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten saat töitä kun soitat ja kyselet itse . Miksi et hae vakituisiin avoimiin paikkoihin suoraa ? Miksi käytät veronmaksajien rahoja vuokrafirman välitys kuluihin ?

Vierailija
5/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten saat töitä kun soitat ja kyselet itse . Miksi et hae vakituisiin avoimiin paikkoihin suoraa ? Miksi käytät veronmaksajien rahoja vuokrafirman välitys kuluihin ?

Koska etsin vain keikkatyötä ja vuokrafirmat maksaa huomattavasti paremman tuntipalkan.

Vierailija
6/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo viikko mennyt, soittaisin sinne ja kysyisin.

Vierailija
7/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin jo samana päivänä ja seuraavalla viikolla oli ekat keikat. Enkä kannattaisi vähän itsekin aktivoitua?

Vierailija
8/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitettiin jo samana päivänä ja seuraavalla viikolla oli ekat keikat. Enkä kannattaisi vähän itsekin aktivoitua?

Mikä firma oli kyseessä?

Joo nyt aion aktivoitua kun ei sieltä päin olla aktiivisia ;)

Vierailija
9/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla viikolla on alkanut tapahtua kaikkien firmojen kohdalla. Nimi eikä ihonväri ei ole ollut minkäänlainen este.

Vierailija
10/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaks määräaikaista kesätyötä ollu. Vastaus samana päivänä, töihin parin päivän päästä. Kaikki yhteydenpito, palkanmaksu yms todella nopeaa ja ystävällistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan