Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tämä elämä tuntuu niin pahalta, että en enää haluaisi jatkaa sitä

Vierailija
22.09.2023 |

Anteeksi tämä viesti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap:lle ja muille pahan olon kanssa kamppaileville!

Minä mietin itsemurhaa joka päivä. Elämänlaatua alentavan sairauden lisäksi koin minulle rakkaan menetyksen. En jaksa enää tällaista jatkuvaa kärsimystä. Olen niin rikki ja itken surua.

Olen kärsinyt jo riittävästi sairauksien vuoksi ja sitten vielä viedään pois minulle rakaskin.

Ei mikään apu auta. Olen käynyt mt-apua läpi. Aivan hyödytöntä ne pillerit ja keskustelu eikä ne muuta sitä että kärsin arjessa fyysisen sairauden vuoksi ja ei enää elämä kiinnosta. Elämäni elin menneisyydessä, enää ei tämän runnellun kehon kanssa jaksa.

Olen niin pahoillani puolestasi, kunpa voisin auttaa...

Vierailija
42/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle ja muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua?

Vierailija
44/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo kossua?

Ostin, mutta en ole avannut ja tuntuu, että ei kannatakaan. Tytär tuli käymään ja ostin myös hänen lapsilleen kengät. Vähäsen piristi, kun pääsin ihmisten ilmoille.

- ap -

Vierailija
45/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap:lle ja muille pahan olon kanssa kamppaileville!

Minä mietin itsemurhaa joka päivä. Elämänlaatua alentavan sairauden lisäksi koin minulle rakkaan menetyksen. En jaksa enää tällaista jatkuvaa kärsimystä. Olen niin rikki ja itken surua.

Olen kärsinyt jo riittävästi sairauksien vuoksi ja sitten vielä viedään pois minulle rakaskin.

Ei mikään apu auta. Olen käynyt mt-apua läpi. Aivan hyödytöntä ne pillerit ja keskustelu eikä ne muuta sitä että kärsin arjessa fyysisen sairauden vuoksi ja ei enää elämä kiinnosta. Elämäni elin menneisyydessä, enää ei tämän runnellun kehon kanssa jaksa.

Ymmärrän sinua täysin, sama tilanne. Entä jos apu ei auta, entä jos on fyysisiä ja henkisiä sairauksia joita ei voi parantaa mutta vievät elämänhalun, mitä sillon on tehtävissä? Olen liian väsynyt tähän elämään.

- eri

Vierailija
46/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun vastasitte.

Soitin terveyskeskukseen, mutta sain ajan vasta viikon päähän.

- ap -

Toivottavasti saat sieltä apua.

Itse yritin tk:sta saada apua pari vuotta sitten. Se ei mennyt kovin hyvin.

Kiireellisenä laittoivat lähetteen mielenterveyshoitajalle. Vieläkin olen jonossa.

Ehdin jo epäillä, että kuvittelin koko asian, mutta merkinnät lääkärikäynnistä ja siitä että olen jonossa hoitajalle, näkyvät Kannassa.

Vierailija
47/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset on aika huhhuh-tasoa.

Vierailija
48/48 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa paljonkin, mutta en sano mitään. Sen verran alhaista on meno tässä ketjussa. Onko teillä kenelläkään mitään käsitystä tästä koko asiasta?