El corte Ingles tavaratalossa Espanjassa käyneet! Mitä olette ostaneet sieltä?
Kommentit (12)
Ei ole mikään erityisen halpa ostospaikka. Kauniita vaatteita kyllä ja alennusmyynneistä voi saada halvallakin. Isokokoisen on vaikea löytää mitään.
Ihan hieno kauppa. Mutta ei merkkivaatteet oikein missään ole halpoja, jos ei satu tarjousta kohdalle.
Ei saa halvemmalla, jos ei satu löytämään alerekistä.
Aika perusmerkit siellä Gant, Replay, Diesel, Polo, Tommy H.
Olen ostanut vaatteita, koruja, kodinkoneita, ruokatarvikkeita jne. Ei mikään halpa ostospaikka ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään erityisen halpa ostospaikka. Kauniita vaatteita kyllä ja alennusmyynneistä voi saada halvallakin. Isokokoisen on vaikea löytää mitään.
Laihduta
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut vaatteita, koruja, kodinkoneita, ruokatarvikkeita jne. Ei mikään halpa ostospaikka ollenkaan.[/quote
jatkoa...
Vuosia, vuosia sitten, Valenciassa asuessani voitin Corte Ingles' in matkatoimiston "arpoman lahjan" eli ilmaisen 10 päivän matkan kahdelle. (CANCUN)
Rakastan El Cortea.Ensimmäisenä kun saavun sinne menen syömään kanaleivän ja otan laten.Sen jälkeen ostoksille. Siellä on mitä upeimmat tuotteet. Alusvaatteet, juhlavaatteet , laukut ,kellot .Olen ostanut kaikkea sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Joo, tuo laihduttaminen on paljon helpommin sanottu kuin tehty. Ja siitä tulikin mieleeni, että El corte Inglesissä on yleensä ollut kahvilassaan kelpo ruokaa ja leivonnaisia kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut vaatteita, koruja, kodinkoneita, ruokatarvikkeita jne. Ei mikään halpa ostospaikka ollenkaan.[/quote
jatkoa...
Vuosia, vuosia sitten, Valenciassa asuessani voitin Corte Ingles' in matkatoimiston "arpoman lahjan" eli ilmaisen 10 päivän matkan kahdelle. (CANCUN)Ihana ! Miten oli Cancun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Joo, tuo laihduttaminen on paljon helpommin sanottu kuin tehty. Ja siitä tulikin mieleeni, että El corte Inglesissä on yleensä ollut kahvilassaan kelpo ruokaa ja leivonnaisia kahvin kanssa.
Siskoni juuri miehensä kanssa menossa Madridiin ja siellä on todella hyvä kahvila.
Paikallista olutta. Oli hyvää.