Aamuyöllä otin 5mg diapamin. Onko normaalia että
vieläkin vaikuttaa? Olen todella rauhallinen ja suorastaan zombi. Ei jaksa tehdä mitään.
Kommentit (18)
On normaalia. Diapamilla on pitkä vaikutusaika. Olen joskus ottanut itse 10mg ja ollut ihan pöpperöinen seuraavaan iltapäiväänkin.
Puoliintumisaika 48tuntia eli kahden vuorokauden päästä veressä on 2,5mg nappulan määrä jne.
Kymmenisen päivää ottaa poistua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Puoliintumisaika 48tuntia eli kahden vuorokauden päästä veressä on 2,5mg nappulan määrä jne.
Kymmenisen päivää ottaa poistua kokonaan.
En tiedä miksi alapeukut. Varmistin vielä Pharmaca Fennicasta, joka sanoo puoliintumisajaksi 20-100h henkilöstä riippuen.
Se on toki toinen asia, monentenako päivänä tottunut käyttäjä enää vaikutusta huomaa, mutta elimistossä diatsepaami pysyy pitkääääääään.
Minulle tuolla ei ole mitään vaikutusta. Sairaalassa ennen toimenpidettä annettu eikä mitään vaikutusta. Muulloin en ole sitä joutunut ottamaankaan.
Mistä saat diapameja? Minulla keskivaikea masennus ja ahdistus, ei tipu diapameja. Pakko vain elää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat diapameja? Minulla keskivaikea masennus ja ahdistus, ei tipu diapameja. Pakko vain elää.
Kaverilta sain testiin 1 tabletin yhteen vaivaan. Osaittain auttoi. En taida enää ottaa koskaan.
No, kokemusta rikkaampi. Kokeile eri lääkäriä jos saisit niitä?
Itse käytän Temestaa. Onkohan Diapami parempaa? Temesta ei ainakaan tunnu vaikuttavan kuin muutaman tunnin.
Mikä piristäis? Neuvoja kiitos. Pitäs jaksaa tehäkki jotai järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Juo kaljaa niin vaikutus muuttuu.