Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalilta nykyään maksua vastaan kuntosali ohjelman itselle?

Vierailija
21.09.2023 |

Nauretaanko siellä jos vatsa roikkuu. Saako ohjaajan valita että on nainen ainakin alussa kun huonokuntoinen. En ole siis vuosiin käynyt. Pakko ruveta jotain tekemään. Jännittää vaan hurjasti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oon laihduttanut 25kg ja nyt haluan kiinteytystä. Vielä on laihdutettavaa jäljellä

Ap

Vierailija
2/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Aika monessa paikkaa PT-tapaaminen kuuluu jäsenyyteen eli siitä ei edes tarvitse erikseen maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan naura, kaikki keskittyy omaan treeniinsä. Fitnesspimut ja salijonnetkin selailee vaan puhelintaan kuulokkeet korvilla ja lopun aikaa tuijottavat itseään peilistä, ei niitä kiinnosta tälläiset meidän kaltaiset tavan tantat.

Olin itsekin aikoinaan aikamoinen jännittäjä, kun tuntui ettei osaa mitään, eikö tajua niitä laitteita ja kaikki tuijottaa. Vielä vajaa vuosi sitten treenasin mieluiten hiljaisina aikoina naisten salin puolella, ettei kukaan vaan näe. Nykyään painelen suoraan vapaille painoille, enkä välitä vaikka olisi ruuhkaa. Jos joku katsoo, ajattelen vaan että se ihailee mun lihaksia (joita ihan oikeasti on). Opit kyllä nopsaan ja hyvän ohjelman ansiosta kehitystäkin tulee. Hyviä treenejä!

Vierailija
4/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vaatteet siellä pitää olla. En halua heti trikoota tai jos trikoot niin löysä paita. Kengät löytyy mutta ei ole salikengät mutta on valkopohjaiset. Mulla kuntosali puolen kilsan päässä ja ajattelin kävellä aina sinne niin ei tarvisi lämmitellä.

Ap

Vierailija
5/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset vaatteet siellä pitää olla. En halua heti trikoota tai jos trikoot niin löysä paita. Kengät löytyy mutta ei ole salikengät mutta on valkopohjaiset. Mulla kuntosali puolen kilsan päässä ja ajattelin kävellä aina sinne niin ei tarvisi lämmitellä.

Ap

Varmaan alkuun pärjäät ihan niillä sisäliikuntavaatteilla mitä sulta löytyy, ostat sitten uusia jos/kun innostut salilla käynnistä oikein kunnolla. Vaatteet nyt käy äkkiä isoksi, kun alkaa kiinteytyä. Lämmitellä voi lisää vaikka kepillä sitten (käsiä ja yläkroppa), pt neuvoo kyllä siinäkin, jos sellaista alussa käytät.

Vierailija
6/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ja nämä pohdinnat ovat kuin omasta kynästäni. Sillä erotuksella, etten ole (ainakaan vielä) laihtunut yhtään. Olisi kiva kokeilla kuntosalilla treenaamista, mutta koululiikuntatraumat ja ulkonäkötraumat estävät/vaikeuttavat. Tuntuu hirveältä ajatus siitä, että menisi paikkaan, jossa on epämukavuusalueellaan ja epävarma, ja sitten ko. paikka on kuorrutettu peileillä ja joutuu pällistelemään itseään niistä. Olisipa edes sali jossa ei ole peilin peiliä. (Ymmärrän kyllä miksi niissä on peilejä, mutta silti.) Helpottaisi edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi