Itsemurha koko ajan mielessä
Haluan kuolla, elämä ei anna mitään. Rämpimistä
nämä vuodet olleet ja elämää nähnyt tarpeeksi. Kuolema paras ratkaisi.
M51
Kommentit (25)
Kannattaa vaikka uteliaisuuttaan katsoa, mitä huomisella on tarjottavaa. Jos kykenet mene ulos kävelemään ja katsele ja kuuntele luontoa.
Syvässä hypnoosissa, jossa ihmiset on saatu sekä entisiin elämiin että elämien väliseen tilaan, he kertovat itsemurhasta, että se on typerin ratkaisu ikinä, etenkin jos keho olisi vielä terve eikä elämän päättäminen tapahtuisi äärimmäisen fyysisen kivun takia. Jos nimittäin päättää elämänsä mielen/elämän ongelmien takia, joutuu vain seuraavalla kerralla ottamaan taas samat haasteet vastaan. Koska sinun on opittava selviytymään niistä. Olet itse valinnut tämän oppitunniksesi ja joudut kertaamaan, kunnes onnistut. Eli kannattaisi onnistua jo tässä elämässä.
Minäkin kehottaisin ottamaan yhteyttä johonkin auttavaan tahoon, esim. juuri https://mieli.fi/tukea-ja-apua/
Kun juttelee jonkun kanssa, saa uusia näkökulmia asioihin. Itse näkee vain yhteen suuntaan, toisen näkökulma voi olla täysin toisenlainen.
Voit keskustella esim. siitä haluatko oikeasti kuolla vai haluatko pois tilanteesta joka tuntuu mahdottomalle elää?
Saattaa nimittäin olla että kuolemanhalun takana onkin juuri pääsy pakoon kivusta jota tunnet, ei niinkään itse elämästä. Ihmisellä on nimittäin erittäin voimakas itsesuojeluvaisto, Tarvitaan todella voimakas syy että se otteensa irrottaa.
Tämän takia kehotan niin sinua kuin muitakin näitten ajatusten kanssa kamppailevia hakemaan apua vaikka netistä, puhelimitse tai puhumalla irl jonkun kanssa.
Kun nyt tännekin kirjoitit, voit yhtä hyvin ottaa yhteyttä mieli ry shattiin. Se ei ota jos ei annakaan! Kokeile edes!
uup