Ihmetteletkö oikeasti, miksi jotkut miehet vaihtavat vanhan vaimonsa nuoreen naiseen?
Aivan selvää on, että nainen parhaimmillaan mehukkaana, tuoreena ja raikkaana. Aivan kuten hedelmätkin. Jos miehessä itsessään ei ole naisten silmissä vikaa, miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen?
Kommentit (25)
Ihmisen elämähän on aika pitkä rupeama. Esim. olen ollut poikamiehenä kymmeniä vuosia ja sinä aikana ehtinyt kokeilla kaikenikäisiä naikkosia. Olen muutaman vuoden ollut naimisissa " vanhan" vaimoni kanssa enkä ole häntä pettänyt, ei tulisi mieleenikään kun ei ole mitään tarvetta sellaiseen. Mutta itse et siis olisi osannut tuota ajatella...?
Kirjoitit:
" Ihmettelen. Sillä omasta mielestäni oma vanha vaimo on paljon parempi kuin ne nuoret naikkoset joita on tullut kokeiltua..."
Tuon voi tulkita vain yhdellä tavalla!
mutta mutta... miksi nuoret kundit juoksee aina baarissa vanhempien naisten perässä? eivätkö heidän ikäisensä naiset osaa antaa kunnon seksiä?
En siis ihmettele vaikka moni keski-ikäinen vaihtaa nuorempaan, kun oma muija lihoo 79kg, leikkaa hiuksensa 3cm sängeksi, käyttää kamalia rättejä, istuu sohvalla ja tsiigaa päivä toisensa jälkeen kaunareita, valittaa ainaista päänsärkyä ja on ihan eloton.
Ja nykymenossa, jossa kaikilla kaiken pitää olla aina ihan parasta, luulen, että tämä ilmiö tulee vielä lisääntymään entisestään.
Onhan se biologisesti ikäänkuin " epäreilua" , että mies kykenee aloittamaan ihan alusta perheen ja kaiken, kun nainen siirtyy vääjäämättä keski-ikään ja hedelmättömyyteen.
Sellaista on elämä. Onneksi on syvällisempiäkin rakkauden tasoja kuin fyysinen, sellaista on joillakin onnellisilla.
Vierailija:
mutta mutta... miksi nuoret kundit juoksee aina baarissa vanhempien naisten perässä? eivätkö heidän ikäisensä naiset osaa antaa kunnon seksiä?
Olin ihan järkyttynyt, miten tuollaiset kaksvitoset miehet pörräsivät ympärillä, kun olin pitkästä aikaa baarissa. Ja tällä wanhalla waimolla sentään ikää 34 vuotta, tosin timmissä kunnossa ollaan.
Mitä sellaisella tekisikään?
Kun pääsee keskenkasvuisesta 50 vuotiaasta äijästä eroon, on mahdollisuus elämässä vaikka mihin. Tunnen monta onnellista aikuista naista, jotka matkustelevat ja elävät omaa elämäänsä kun mies on lähtenyt perustamaan uutta perhettä nuoren naisen kanssa.
Mies hoitaa vauvoja 50 vuotiaana ja yrittää epätoivoisesti pysyä nuoren vaimon perässä ja se vanha vaimo nauttii elämästään ehkä jopa tasapainoisen, kypsän uuden miehen kanssa.
Eräs, kenellä on ikää jo sen verran, että on nähnyt näitä tapauksia jo jonkin verran.
En halua rupsahtanutta ukkoa, mutten teinipoikaakaan. Haluan suurinpiirtein ikäiseni miehen, joten miksei mieskin halua ikäisensä naisen? Yhdessä on hyvä vanheta :)
Vierailija:
Aivan selvää on, että nainen parhaimmillaan mehukkaana, tuoreena ja raikkaana. Aivan kuten hedelmätkin. Jos miehessä itsessään ei ole naisten silmissä vikaa, miksi tyytyä vähempään kuin parhaaseen?
Ja sitten kyllästyin mieheen ja vaihdoin nuorempaan mieheen! Kyllä kannatti. En suosittele kenellekään minkään vanhan käppänän kanssa olemista.
Juu ja parikymppiset pojat juoksevat sen vanhan vaimon perässä, kun seksi on kuulemaa parhainta yli nelikymppisten naisten kanssa :). Molemmat vaihtavat siis lopulta nuorempaan.
Mullakin kiinnostaisi tämä ap:n mehukas, tuore ja mitä muuta se nainen nyt olikaan... Eli millainen on tuollainen nainen? Minä kun en ole moisia ikänä nähnyt?
monet 30-40-kymppiset miehet ovat lösähtäneitä, huonokuntoisia, löysä mahareppu roikkuu vyön yli...mutta huom: monet EI kaikki
Kaikki parikymppiset, tuoreet, mehukkaat ja mitä muuta siinä nyt ap:n luonnehdinnassa olikaan... Tervetuloa ottamaan tuo mun liki nelikymppinen, vatsakas ja pikkasen rupsahtanut mieskulta :D. Ei sillä rahaa ole, mutta ainakin av:n perusteella saisi näköjään heti nuoren, mehukkaan tipusen vierelleen.
Ukko on varmaan tosi iloinen tuon kuullessaan.
Ja se parikymppinen neitokainen ikionnellinen tuollaisesta kohta keski-ikäisestä, tavallisen näköisestä tavisduunarista :DDDDD.
Eli minä olen se nuori nainen, johon mies vaihtoi vanhan avopuolisonsa.
Hän oli asunut tuon, itseään vuotta vanhemman ex:än kanssa noin 10v. Mieheni oli tuolloin 29v, joten mistään 40/50 kympin kriisistä ei ollut silloin kyse. Olisiko sitten ollut 30 kympin kriisi. Lapsia heillä ei ollut, minulla sen sijaan oli jo yksi. Olen 10v miestäni nuorempi, eli olin 19v tavatessamme.
Minusta vanhempi mies on " turvallisempi" vaihtoehto, kuin itseni ikäiset.
Ihmettelen, miten mies ei edes 50-60-vuotiseksi eläessään kypsy henkisesti. Ihmettelen todellakin, miten kypsymättömälle tasolle ihminen voi jäädä. Ennen luulin, että ihminen viisastuu vanhetessaan, osaa kunnioittaa henkisiä arvoja, pinnallisuus vähenee kuoleman lähestyessä, ts. kypsyy kaikin puolin.
Miehet, jotka vaihtavat vanhan vaimonsa nuoreen naiseen, ovat vieneet minulta tämä naiivin uskon, johon kieltämättä yhteiskunta on indoktrinaalistanut minun ikäpolveni.
Haikein mielin katson, kun sukupolvi ei enää olekaan samanlainen käsite, kuten ennen. Haikein mielin koen sen todeksi omien lasteni kautta. Heillä ei ole isovanhempia, turvallisia vanhan sukupolven edustajia. Isovanhemmat käyttäytyvät kuin me yläasteella aikoinaan.
Nyt kun olen melkein 20 vuotta vanhempi, 15 kiloa painavampi, on ottajia.
Ikuista nuoruutta on ihan turha etsiä, sitä ei löydy. Jokainen meistä vanhenee.
Pitää vaan toivoa että oma mies on tämän ymmärtänyt, ja jaksaa rakastaa mua vielä silloinkin kun oon vanha kurttu. Ottajia sillä kyllä olis, sen tiedän. On karismaattinen ja varakas mies, joka jo autollaan saattaa tehdä johonkin nuoreen tyttöseen vaikutuksen.
No, mitäpä sitä etukäteen mitään suremaan. Jättää jos jättää, nyt ei ainakaan mitään merkkejä sellaisesta ole, päinvastoin.
(Ja se vanhojen äijien haluttavuus ei missään nimessä voi johtua tuloeroista, jotka taas johtuvat siitä että naisille ei makseta kunnon palkkaa eikä heitä päästetä hyväpalkkaisiin töihin..?)
Onko niillä joku isäkompeksi, vai mikä? Mä en parikymppisenä voinut sietää nelikymppisiä kuolaavia ja ällöttävästi vihjailevia ukkoja, lähinnä ne aiheutti inhon puistatuksia. Sama on vieläkin. Mua reilusti vanhemma miehet ei nappaa. Nyt oma ukko lähentelee jo neljääkymppiä, mutta ikinä en sitä vaihtais kuuskymppiseen äijään, hyi helvetti! joku ruttuperse, ei kiitos!
Itse olen miestäni vanhempi. Onkohan tuo nuori naikkonen sitten odotettavissa? Kiikkustuolissa meinataan kuitenkin vanhoina katsella lastenlasten menoa.... Jääneekö haaveeksi...
Se sen sijaan on nykyään melkein jo ihme, että toisenlaisiakin miehiä vielä kyllä onneksi löytyy, joskin he alkavat olla harvalukuista joukkoa.