Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*Kultainen 60-luku vko52*~

25.12.2006 |

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina

Valdevina

niisku65

mirjalii

Yllätysäiti

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Vm..pistelen woodootätsyyn neuloja täällä, että kuolee koko ämmä!!

Mulla on taas valvomis- ja finnikausi meneillään, joten ei paljoa juttu luista. Poitsun kanssa pitää pelata inkan aarretta 100xpv ja muutenkin pitää yrittää olla reipas äiti..Niin ja nyt ei ollut siis kyse insestistä vaan ihan lautapelistä.

Pitäis mennä suihkuun ja käydä kaupassa hakemassa nakkia yms. sapuskaa uutta vuotta varten. Ei jaksais. Eilen menetin 13 euroa finnkinon nettikauppaan, kun ei vahvistusilmoitus saapunut. Rahat kyllä meni ja varmaan ensi vuonna joku vastaa valitukseeni. V:t, mitä touhua.

Että sellanen aamu. Joo, mies sentään laittoi kellon 15 min myöhemmin soimaan pyynnöstäni:-) Hän " tarvitsee" 1,5 tuntia heräämiseen. Just. Ihan hyvin se onnistui tunnissa tänään. Jospa hän tästä kouliintuu. Viikonloppuja!

Vierailija
42/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Hiukan ajantasaistin. Voi tietysti kopioda koko listan, mutta postaan nyt tämän, jos pysyisi kirjoittamani tallessa.

Ei ihmeitä auringon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden viimeiselle perjantaille!

Vm69,sulle peukkuja:))

Todellakin kaikille hyvää ja plussarikasta(sitä odottaville) uutta vuotta ja siinä onnistuneille onnellista odotuksen vuotta!!!

...höh-tulikos vähän vaikeasti sanottua,mutta kuitenkin..

Ja mullahan sitten vuoto alko tapanina,että näillä näkymin hoito aloitetaan ensikuun lopulla.Mies vaan lähtee muualle työkeikalle silloin,saa nähdä miten kaikki saa taas täsmäämään?Toivottavasti on paikan päällä kun täytyy käydä " pikkuvessassa" rannejumpassa..;)

Kaikille muillekkin tsemppiä ja onnea vaiheisiinne(muillekkin kuin Vm:lle,kun sun jutun luin viimeisenä ennenkuin aloin väkertää omaa tarinaani,niin jäit mieleeni)!

Kaoma ja " punaiset pikkarit"

Vierailija
44/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta viestiä oli tullut jo väliin,mutta joa tää mun yks sormijärjestelmä kehittys tästä...

Vierailija
45/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa nukkua, se on maailman ihanin asia ! Ollaan väleissä vieläkin, tai siis hauskaa, mies ei riitele, minä vain yksikseni järjestelen jos jonkinlaista kohtausta :-//

ankkis: Mä en ole ollenkaan ' pahoillani' jos painoa ei tule yhtään lisää, kun nyt jo tullut se 15kg, mutta todennäköistä on, että 20kg menee rikki. No hätä, yksi hyvä ystävä on luvannut ostaa muutaan kuukauden paketin Motiviukseen, naisten salille, eli ensi keväänä ja kesänä spinning kutsuu ..

Vm: Täälläkin jännätään .. Olisi se ihanaa, kun tulisi plussaa. Muuten vielä siitä kelt.rauhas hormonista, eli eräs palstailija n. kaksi vuotta sitten kertoi miten hän helposti raskautuu, mutta sitten tulivat km:t aikaisilla viikoilla. Hän sai lääkityksen ja heti seuraava raskaus pysyi kyydissä loppuun saakka !!! Mullahan on ollut norm. keskenmenoja 3 ja yksi kohdun ulkopuolinen, mutta pillereitä en siis saanut.

Pietu taitaa tulla kotio nyt ennen vuodenvaihdetta .. Pietulle myös plussasäteitä missä sitten ikinä oletkaan !!!

Täällä ( ) oma napa on melkein umpeen mennyt :-)) Tämä masu-vauva on muuttanut rytmiään, eli yöt on aikas hiljaa, ja kun äityli herää niin vauvakin herää, ja sellaisen tunnin tänäkin aamuna tunnustelin ja kuuntelin pienokaisen liikehdintää .. Tai molemmat .. Mies on alkanut puhumaan vauvalle ja samalla pitää kättä vatsalla, ja yleensä silloin on ihan liikkumatonta, mutta heti, kun ottaa käden pois alkaa masussa uiminen, miksi ei liikahtele silloin kun isän käsi tunnustelee ? Eilen kuunneltiin miehen äidinkielellä uutiset, ja silloin alkoi sellainen meno ja melske :-)) Ymmärtääkö masu-vauva jo vatsassa kieliä siis tarkoitan, että kuuleko hän eron ? Tänä aamuna keitin neljän viljan puuroa ja lisäsin sinne luumuja ja vehnäleseitä, että vatsa pysyisi sopuisana ..

Nyt kaikille oikein hyvää vuoden 2006 viimeistä perjantaita ! t. emmi rv-27+5

Vierailija
46/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea tulevaan !!!

emmi

Vierailija
47/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mua vaan nolottaa kun en silleen tunne teitä aktiivisia kirjoittelijoita,niin ei millään muista missä vaiheessa kukin on. Useasti luen kaikki viestit viiikottain läpi,mutta kun ei muista niin ei muista..

Mutta jospas se siitä kunhan omalla kohdalla alkaa tapahtuun..

Kaoma ja edessä oleva toiseksi viimeinen työpäivä tälle vuodelle!

Vierailija
48/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on testi kaapissa odottelemassa kaapissa huomista.

Kiitokset kaikille peukutuksista, ja Senniinalle woodoosta...

Kaoma: ei se mitään, jos täällä ei aktiivisesti käy, on ihan mahdoton muistaa kuka missäkin vaiheessa on. Kivaa kuitenkin kuulla sustakin.

Nytkin oli mun kauppareissun aikana tullut niin monta kirjoitusta, että taas mietityttää kuka kirjoitti mitäkin.

Emmille ainakin taas kiitokset keltarauhashormoni-infosta. ja hienoa kun sait nukuttua. Ja rauhakin vallitsee..

vm69

Vierailija
49/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieli vähän maassa: sain kuulla tänä aamuna, että rakas sukulaismies oli kuollut :( Parit itkut on tullut itkettyä ja olo on debi. Mutta kyllä tämä tästä :)

IHANAA VM, että piinailet vielä :))) Pakko on tulla huomenaamulla lukemaan positiivinen testituloksesi :) Pidän sulle superisti peukkuja ja varpaita pystyssä bd bd bd

Kaomalle tätipahoittelut :( Se on paska akka, kuten on jo monasti todettu.

Kiva emmi, että olet miehen kanssa sovussa... kandee aina välillä olla että voi sitten taas murjottaa ;)

Ovistikutus näytti tänään taas miinusta, eli ei edes haamua. Keho kertoo tosin muuta, eli ovislimat (sori) bongasin.. Ihan on omituinen koko kroppa. Viime kuussa kun niitä oviksia taisi kaksi olla niin nyt ei sitten tietty ole yhtään :( Tikuttelen uuden vuoden päivään asti, ja sitten lopetan ja odotan sitä woodooneulaista tätiä *auts*

Oikein hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ihanaiset :)

Ja huomenna tulen vm lukemaan sun plussauutiset :)))))

ANI

Vierailija
50/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun säkit jaksat uskoa mun plussaan. Iteltä meinaa usko loppua, kun nää oireet on n i i n menkkamaisia. Mut kun vuoto ei vaan ala, siis tuhruttelu, niin pikkuisen uskaltaa itsekin toivoa...

Pahoittelut sulle sukulaismiehen poismenon johdosta!! haleja!

vm69

Vierailija
51/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi olla, ettei testiä tarvita huomenna.

Vessakeikalla oli paperissa sitä ikävää punertavaa värisävyä.

Vitsi kun ehdiin jo luoda uutta toivetta ja uskoin " että jospa kuitenkin" . No nyt on jo vatsassakin taas sellainen löysänpaskan-tulo fiilis, että sidettä vaan housuun. voi venäjä sentään.

Sori tää omanapainen jauhanta, mutta kun tässä piinavaiheessa on olo niin itsekeskeinen.

vm69

Vierailija
52/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille kultaisille naisille!

Kaomalle peukkuja hoitoon. Mikä hoito teillä alkoikaan (katos on sitä muillakin dementiaa..)? Meillä ainakin tätä ivf.ää siirrettiin minun työmatkan takia seuraavalle viikolle niin että jatkoin alussa sumutteluja pidempään, joten riippuu varmaan hoitotavasta miten sitä ajoitusta voi säätää.

Ensi viikolla palataan, parit piinatkin täällä jää jännittävään vaiheeseen¿

Paljon romatiikkaa, plussia sekä pieniä kääröjä vuodelle 2007!

Vierailija
53/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille tasapuolisesti.. Kamalan nopeasti nämä vapaapäivät menee eikä mitään erikoisempaa saa aikaiseksi..

normaalia arjen pyöritystä vaan..

Ukot ( mies ja esikoinen ) lähtivät muuttokeikalle ja kotiutuvat myöhään iltasella ja minä ajattelin piipahtaa tyttöjen kanssa vähän shoppailemassa synttärilahjoja 30- ja 40-v sankareille.

Huomenna mennään yhden ystävättäreni synttäreille kun rouva täyttää 30-v ja sunnuntaina uudenvuodenaattona sitten juhlitaan toisen kuopuksen kummisedän 40-v synttärit ja otetaan uutta vuotta vastaan..

Mua vaan väsyttää niin hirveästi ettei vois vähempää kiinnostaa kummatkaan juhlat ja melkein toivon että pimut jatkais sairastelua ettei mun tarvitsisi lähteä,, kamala akka enkös olekkin ??

mulle yrittää iskeä ihan selkeästi joku lentsu kimppuun kun koko ajan on veto vaan ihan veks mutta muita oireita ei kyllä ole.

Nyt taidan mennä lukemaan kirjastosta lainaamani raija Orasen Hehkua hetkeks ja ootan, että auto lämpenee jotta pääsen ilman ikkunoiden rapsutusta sinne shoppailee,,,,

Palailen myöhemmin !!

Isotikru

Vierailija
54/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Et sä ole mitenkään kamala. Aina ei vaan kertakaikkiaan jaksa innostua joka juhlasta. Samaan ajatteluun olen syyllistynyt itsekin. Viimeksi vältin anopin luona tapahtuvan yökyläilyn kun tytön kuume ei helpottanut. Ei sitten yhtään harmittanut, kun alkuviikosta alkanut kuume jatkuikin viikonlopulle...

vm69

Vierailija
55/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi päivää lyhyemmäksi mökkeily kun nuorimmainen on sellaisessa nuhassa ja yskässä että helpompi viettää aikaa kotosalla kuin mökillä jossa ei videot pyöri. Kumma vain miten tytön olo helpotti kun laittoi pukin tuoman ice age2 pyörimään.....hmmm.

Pikaiseen lukaisin viikkopinon läpi(aivan mahtavan olitte taas saaneet kasaa) en vain taas muista mitä piti kommentoida. Emmin hurja kokemus sai veret seisahtumaan mutta onneksi se oli " oikea kolo" joka vuosi. Sille kyllä löytyy minulta suutuspäissä aika rumakin nimi. Joten tosi siisti nimi oli sinulla...

Kaomalle peukkuja tammikuulle. Toivotaan että kaikki menee niin kuin pitääkin.

Ani ja isotikruko metsästää ovista? Älkää luopuko toivosta, kyllä se sieltä tulee.

Odottajilla taas mukavia kuulumisia, niitä odottaa aina lukevan.

Vm, minä pidän vielä peukkuja sinulle huomiseen, toivotaan että se tuhru on merkki alkaneesta raskaudesta. Itselläni on toivo mennyt jo oikeastaan ennen joulua kun mahanippailut loppui ihan tyystin. Ne oli merkki molemmissa km:kin ja rinnat ovat ilman puristeluja aivan lerput. Tässä illalla alkoi jomottaa alamahaa juuri niinkuin päivää ennen menkkoja tekee joten huomenillalla tai sunnuntaina alkaa eli juuri tasan kaksi viikkoa oviksesta. Mieli on ollut oikeastaan koko viikon ihan maassa joten ei ole oikein enää mitä murehtia. Aikaisemmin ajattelin josko tilaisin gynelle ajan tammikuun puolelle oviksen aikoihin mutta mitä hyötyä siitäkään on jos sieltä ei saa mitään apuja. No mennään ensi kierto vielä ja katsotaan sitten mitä tehdään. Ovistikkuja en meinannut tilata,jotenkin olen niihin niin väsynyt,ainaiseen kyttäilyyn koska se viiva vahvistuu. Jotenkin sitä tuntee siitä alamahan nippauksesta koska otollinen hetki on. Ja jospa sen johdosta tulisi ladattua energiaa niihin peleihin enemmän kuin tikun tuijotteluun. Niinhän se onnistui vime kesänäkin... No joopa, katsotaan nyt pari viikkoa eteenpäin,tammikuun puolenvälin tienoille.

Nyt on pakko lähteä iltalenkille,on tullut syötyä lohtusuklaata ihan liikaa...

Jos en ole linjoilla ennen uutta vuotta niin riemukasta vuoden vaihdetta kaikille meille. Ainakin huomenna käyn vm:n kuulumiset kurkaamassa ja tietysti muidenkin.

-pietu-

Vierailija
56/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa takaisin. En tiedä jaksanko enää itsekään uskoa " ihmeeseen" , mutta katsellaan nyt.

En muistanut ollenkaan, että lähdette reissuun ja koko viikon odottelin sinun kuulumisia. Ovistikut on käteviä apuvälineitä, mutta minulla niihin tuijottaessa ainakin hävisi sellainen rehti pelihenki... Eli sama fiilis kuin sinulla. Tässä kierrossa oli kaikki ihan ok, mutta viime kesänä meni homma vähän tiukkapipoiseksi sen mukaan, mitä ovistikut näytti.

tuun huomenissa kertoilee, olenko testannut vai eikö siihen ollut tarvetta.

Mun piti jo aikaa sitten mennä saunaan, mutta nyt vasta...

Illan jatkoja kaikille.

Vierailija
57/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippatirallaa .. Pietu, kiva, että olet takaisin maisemissa :-)) Mutta, kurjaa jos se ' akka' teillekin tulee, nyt vain liput liehumaan ja onnen säteitä miljoona kiloa, että vatsankäänteet tietäisivät jotakin muuta kuin sitä ' punaista nuttua' Mene vain Gynelle ensi vuoden puolella, koska itseäni ainakin helpotti kuulla, ettei niissä ns. peruskokeissa löytynyt mitään ihmeellistä !!! Toivottavasti pikkuinen paranee pian ..

Vm: Edelleen piinahengessä mukana-ja aamusella haluan lukea ' hyviä uutisia' joten megatsempit sinne sinulle ..

Isotikru: itse olen aika paljon samanlainen, eli yleensäkään, ei koskaan kiinnosta lähteä mihinkään, ei vaikka en edes olisi väsynnyt, mä olen vain sellainen ' erakko' luonteeltani vaikka tykkään myös olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta NAUTIN todellakin siitä, että saan vaipua sohvalle istumaan, napostella jotakin hyvää, ja katsella telkkua tai lukea hyvää kirjaa ..

Tämä tyttö se pisteli juuri pandan 2-kerroksisen suklaarasian napaan .. Ja nyt olo on hieman sellainen öklöpöklö .. Ja sopu on säilynyt tässä huushollissa. Ja vatsa on toiminut liian hyvin ja ei ole ollut kovalla tai löysällä ..Muuten käyttääkö meidän odottavat äidit ihonhoidossa öljyjä vaiko voiteita siis päivittäin, lähinnä strategisten alueiden hoitoon-rinnat-vatsa-reidet, vai miten hoidatte/ehkäisette arpien tuloa ja entäpä meidän jo synnyttäneet äitylit, miten te olette hoitaneet näitä ihonalueita.

Huomasin eilen, että vatsani on kaksi värinen, eli alavatsa hieman navan yläpuolella on ruskea (?) ja siitä eteenpäin rinnoille saakka on vaaleaa ihoa (?) ja nyt tämä viiva -linea negra, kulkee hienosti navan alapuolelta aivan tuonne rintoihin saakka .. Onkos teillä muilla tuo kuuluisa viiva ja jo synnyttäneillä, onko teillä ollut tuota viivaa ? Mistä tuo viiva ilmaantuu ja miksi se tulee toisille, kun taas toisille ei.

nyt taas hyvää yötä -t.emmi

Vierailija
58/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokusen sanan kun muistaisi kirjoitella: se dementia..

Oon lukenu,mutt' kun ei heti vastaile juttuihin ei muisti kylla toimi pidempaan: kaikille kuitenkin terkut tasapuolisesti Uuteen Vuoteen 2007!!

Omaan napaan kaikenmaailman nippailua, tosin eilen myos parit vetavat selka sahkiksetkin, eli ei kauhean toiveissa olla tasta ekasta megalaakekierrosta kuitenkaan; ens viikkona sitten piinaillaan kaukomailla! Clomien mukaan kun piti olla jo kp 13 viim. ovis, niin niitten mukaan kierto jais lyhyeksi, eiko? Tosin syon naita lugeja vai mita keltarauhashormoonia se nyt sitten onkin, pidentaako ne sitten kiertoa kitenkin sinne normaaliin 30 kohdille? Kun taas uutta touhua on... eletaan kuitenkin nyt vaihetta kp20 / 26-32!!

-levinia-

Vierailija
59/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuosta vauvaviivasta; ma an saanu sita yhdestakaan tytosta vaikka punapigmenttia on riittavasti meikalaisen suvussa! Ainahan sita sanotaan (vanha kansa) etta se on ' poikaviiva' mika ei kylla pida paikkaansa. Siis kysyessani sita lekuilta sanoi vaan viivan tulon riippuvan omasta pigmentti muutoksesta; minahan esim. sain viimeisesta ' lahjaksi' oikein arsyttavan maksalaiskan; onneksi otsalle ja tarpeeksi ylos ettei nay koko aikaa! Toiset tytot vaan lisasivat muutenkin valtavaa luomivalikoimaa selkaan! Se on sita punaisuuden ' vikaa' .

Esikosta yritin kovin rasvailla, mutta kun mulla on kasvuarpia jo teini-iasta kun tuli lihottua ja laihduttua monta kertaa, ei siita paljon hyotya ollut. Mieleeni tuli vaan etta rasvatessasi ' venyttele' hiukan nanneja jo etukateen etta tottuvat ' kovaan kasittelyyn' sitten imettaessa; ne muuten sitten sattuvat, varsinkin jos vauva on rajunpuoleinen imettaessa! Hassua kun mullakin joka raskaudessa on ollu eri juttu myos nuo rinnukset; toisissa maitoa on kertyny ja toisissa ei (2/2)!

Mutta nyt toisille palstoille!

Viettakaa siis mukava Uusi Vuosi ja paljon keskiyon toiveita vetamaan...

Vierailija
60/92 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin vähän " kauempana" nimittäin jumbossa shoppailemassa ja saaliiksi sain kummisedälle syndelahjaksi taskumatin jossa on kala kuva ja sitten itselle neulepuseron ja kakkoselle pari trikoopaitaa sekä ostinpas pöytäliinakankaan keittiön pöydälle ja sekin pitäis ompelukoneella pikaisesti hurauttaa.. ei ollut kallista kangasta 2 euroa / m !!

On se kumma miten huonoon kuntoon meikkiksen hampaat on tänä syksynä menneet kun taas jomottaa tai itseasiassa on jo viikon jomottanut vaikka silloin ennen joulua kävin jo yhden hampaan paikkauttamassa., en osaa paikallistaa mikä hammas on kipeä kun jomottaa vaan ylhäälle oikealle ..pitää varmaan huomenna heti aamusta jossain särkypäivystyksessä piipahtaa kun ei jaksa enään noita särkylääkkeitäkään popsia ja metrinen keikkuu jälleen kerran tuossa otsikolla !!

Huomenna odotellaan Vm.n plussaa ja älä Pietu heitää kirvestä kaivoon,,kyllä nuo nippailut voivat olla oire plussastakin ja kaikki raskaudethan ovat alusta asti yleensä erilaisia jo oireidenkin suhteen..nm kokemusta on 4 kerrasta..

Emmikö siitä vauvaviivasta kyseli, mulla ei ole koskaan sellaista tullut ja kuiva-ihoinen ( atoopikko?) kun olen niin näin talvisaikana on pakko rasvailla koko kroppaa oli raskaana eli ei.

Nyt kaivan tuolta komerosta tuon singerini esille ja päärmään sen liinan muuten se jää taas roikkumaan ellen heti sitä hoida pois alta..

Ompeleminen ei kuulu mun mielipuuhaani mutta neulomisesta ja yksinkertaisesta virkkaamisesta tykkään kyllä..

Illanjatkoja !!

Isotikru