~*Kultainen 60-luku vko52*~
Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.
Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.
Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.
RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.
Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40
lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.
Pinkerton
Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.
Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen
Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.
Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiju68
Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.
Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.
Arka, -68, 12 v. tytär
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.
Niisku65, plussaa 3. pas:sta.
mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..
Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti
Emmi
Tale68
Pinkerton
Mutkala-65
Panjo?
Sonjaemma
Senniina
Valdevina
niisku65
mirjalii
Yllätysäiti
Kommentit (92)
Pinkerton: Teilläkin aika " rajua" menoa...
Emmi: Ei ollut tarkoitus pelotella... Lähinnä sitä ajattelee itseään, että täytyy mun toisaan olla hullu, kun haluan " noita" lisää.. :))
On meillä työterveyshuolto. Siellä voisin ottaa asian puheeksi, kun seuraavan kerran menen. Tosin, en ole varma, onko rajattu mitä " saa tehdä" , sen tiedän, että pitää liittyä sairauden hoitoon. Mutta ainahan voin kysyä. Ja olet ihan oikeassa, saisi ainakin sen suljettua pois mielestä.
Joo, lauloin sitten itsekin karaokea. Oli ihan kivaa. Viinillä ei ollut osuutta asiaan, vaan se oli mukavaa ihan oikeesti. Olisittepa kuulleet...
isotikru: Kiitti sullekin pahoitteluista. Olo on vähän lyöty, mutta kyllä se tästä taas kohenee. Ja otetaan sitten ne tammikuun plussat meille.
Pietu: Mitäs sulle kuuluu?? Toivottavasti piinasi jatkuu vielä. vai joko olet plussannut??
vm69
Emmi ja vm: se nuorempi puraisi palan kaukon näppäinten muovikuorista, ei siitä kovasta muovista :) Ketutti vaan, kun kaken sisältä kurkisti sellainen " painikkeen-piikki" jota suojasi se muovinpalanen...... Ja valurauta on siis miehen koulutukseen, olen joskus harkinnut sellaista pientä blinipannua yöpöydän laatikkoon. Sillä saisi silittää miehen lumpiota, kun se kelvoton taas vyöryttäisi jalkansa minun päälle ja olettaa minun nukkuvan painavien, pitkien koipien alla tai pienen pienessä sykkyrässä. (minä vaadin ja olen aina vaatinut nukkuma-rauhaa...)
Mutta kyllä se Emmi se meno yleensä kovenee, kun pieniä tulee ja varsinkin kun ne saa jalat alleen :) Hyvää Tallinnan reissua!
No, minä jo ajattelin, että on sillä pikkuisella ainakin hyvät hampaat!!
vm69
pommiostoksilta. Törsäsin 5-kybää niihin, ukon rahoja tosin:-) Rytkytetäänkin tänä vuonna oikein kunnolla. Tinatkin voisi valaa. Arvatkaa, viime vuonna vietimme miehen kanssa uutta vuotta kahdestaan ja mun tinassa oli ihan selvä sikiö. Just sellanen ultrakuvan mötikkä kädet ojossa! Selkeästi uudenvuoden tinat tietävät asiat. Paitsi, että sitä rahaa, mikä ukon tinassa oli ei ole näkynyt missään..
Mäkin näin sieluni silmin Pinkertonin pikkuisen kalunneen puoli kakea, heh..Meillä ei esikoinen pienenä laittanut suuhunsa mitään, nykyään kyllä tunkee kaiken mitä käsiinsä saa. Paitsi kerran tunki pienen legotapin nenäänsä. Vissiin jäänyt joku kehitysvaihe väliin..Paras kuulemani on kyllä, kun pojan kaverin äiti kertoi tämän joskus kalunneen ikkunanpokia.
Jaahas, nyt tuli jätkälle nälkä. Ei kun spagettia vääntämään. Palaillaan.
Ai kun kuulosti hyvältä tuo spagetti, kaikkien näiden jouluruokien jälkeen..
Vai meinaatte rytkäytellä ihan kunnolla. Onneksi raketeista " vaan" kysymys. Jos se viimevuotisen tinan lupaama raha on vielä vaan tulematta. Käy äkkiä ostaa joku arpa!!
vm69
Terkut täältä sairastuvalta...kuopus on kuumeessa ja poski-ontelon tulehduksessa, aamulla käytiin lekurissa ja antibioottikuurin tuo viikoksi sai..
Niin sairasta lasta meillä harvoin on ettei tappelua jonkun kanssa sais aikaiseksi..nytkin tämä pipi lapsi hyökkäsi sydämenpuolikkaansa kimppuun kun tämä oli lähdössä ulos eikä itse päässyt mukaan...
Hermo menee noiden kanssa ja lisää muka haluan, tälläiset päivät kun tänään niin pistää todella mietityttämään että onko järjen häivää enään ollenkaan minunkaan päässä... huh huh taitaa olla viisainta mennä minunkin päikkäreille..
Noh tämä tällä kertaa ja palailen myöhemmin !!
Isotikru
meillä rätisee ja paukkuu uutena vuotena. Kyllä se isäntä varmaan aikoo pommittaa myös omalla " tykillään" , meikäläistä nääs..;-)
Niin se joulu tuli ja meni :) Ehditään hetki hengähtää kun jo uusi juhla pukkaa päälle.. onneksi ei kuitenkaan niin syömiskeskeinen ;)
Lukemastani ymmärsin sen, etten onneksi ole ainoa, joka kolmena päivänä söi enemmän kuin laki sallii ja enemmän kuin olisi terveellistä.. mutta jouluruoka on vaan niin hyvää.. VAIN noina kolmena päivänä *röyh*
Vm:lle pahoittelut tädistä :( (Olex ny ihan varma että se kuitenkin on tulossa, ettei vaan muuten kolkuttele ovella?) Se muija pitäisi kyllä lepattavine liepeineen hukuttaa mahdollisimman syvälle.. pysykööt poissa jokaisen meidän luota ensi vuonna!!!! Tihitin itsekseni kun luin lapsiesi karaoke-illasta :) Mitäs sitä lähteä merta edemmäs ns. kalaan, kun kotonakin on kunnon sou :)
Pietu se piinailee mökillä :) Kääk, kun ei ole meille kertomassa missä mennään.. TULE PIETU PIAN MEITÄ INFOOMAAN!!! Ja vaikka se tädin pöljä paskiainen sattuisikin löytämään tiesi luoksesi, niin älä hyvä nainen menetä toivoasi. Me emme anna sinun tehdä sitä!! Siksihän me täällä mölistään ja nostetaan toisiamme aina vuorotellen tädin hulmuavista helmoista! :)
Emmi, olet varmasti peljästynyt puolikuoliaaksi kun vuotoa oli. Myös mulla oli toisessa raskaudessa faksi välillä niin tukossa, että kerran oli pöntössä aivan kirkkaan punaista verta! Säikähdin julmetusti ja sydän veti viittäsataa, mutta kun varmistin että vuoto tuli " luukku kolmosesta" , niin tiesin ettei hätää ole. Vaiva on inhottava ja kivulias, mutta vauvaan se ei onneksi vaikuta :)
Voi Pinkerton, minä kaipaisin myös jotain raskasta kättäpidempää, jolla voisin ukkokultaa vähän paijata. Se mies päästää välillään suustaan sellaisia sammakoita, että jollain tekisi mieli tevasta! Tänään olin saanut kuoren verottajalta (ensi vuoden veroprosentti), niin mies sanoi, että taitaa verottaja kysellä sulta että mitäs sä laiskottelet kun et töissä ole!!!!!???? Se lause tuli huumorilla, mutta jotain totuuttakin siinä varmaan oli. Että se on pöljä. Rahallisesti pärjätään, etten ole töissä ja olen sanonut haluavani olla kotona vielä ensi kesän (toivottavasti pidempäänkin ;) ). Eiks teíllä muilla ota ukot hermosta koskaan??!! Tehdään siinä tapauksessa joku kimppatilaus yöpöytälaatikkokokoisista blinipannuista ;)
Isotikrulla jaksuja sairaan lapsen kanssa! Toivottavasti muut lapset (ja aikuiset) säästyisivät taudilta.
Senniina on saanut pojan lomalle ja ymmärtäväisen apen :) Mukavat " joululahjat" ! Jospa ne viimevuotiset tinojen lupaamat rahat ovat vasta tulollaan :) Eikun veikkaamaan!!!
Toivottavasti Minealla oli onnistuneet " joulupelit" :)
Aloitin oviksen tikutuksen eilen ja negaa näytti tänäänkin.. ei edes haamua. Tikuttelen tässä nyt kerran päivässä ja katson josko joku mörkö edes tikkuun tulisi vielä tänä vuonna :) Lauantaina lähdetään taas kotoa pois uudeksi vuodeksi, mutta viimeistään ensi keskiviikkona tulen koneelle teitä moikkaamaan. Yritän vielä huomenna :)
Mukavia loppuvuoden päiviä kaikille teille kultaiset naiset!!
ANI
ottaa ukko pattiin välillä. Viimeeksi tänä aamuna. Herra laittaa aina kellon 1,5 h ennen heräämistään soimaan! Kiva, kun on valvonut yöllä (taas se kausi meneillään) ja sit kun olis aamulla väsyttänyt, niin eiku kännykkä piippaa 10min välein ja herättää kaikki muut paitsi itse isännän. Voi prkl. Ja sitten se vielä sanoo, että mene muualle nukkumaan, jos häiritsee..grrrr...
Ani: kiitti kun muistutit, että Pietu on ei ole koneen lähettyvillä. Aloin jo huolestumaan kun ei mitään ole kuulunut.
Ja kysymykseesi, en ole enää 100% varma, että tätsy teki tuloaan. Tänään ei juuri ole tullut mitään vuotoa, mutta en nyt tiedä kuinka paljon uskallan alkaa uudelleen toivomaan jotain. Just kun eilen petyin ja huomenna taas uudestaan...
Nyt vasta kp25/27-28, eli akalla on vielä hyvinkin aikaa ilmaantua ihan ajallaan.
senniina: Miksi sen kellon pitää jo niin aikaisin soida? Kyllä mäkin haluan, että kello soi pikkasen ennen kuin on PAKKO nousta, mutta kyllä siihen riittää 10 - 15 minsaakin. Muistan kyllä kun olin hoitovapaalla, niin mua ärsytti kun miehen kello soi ja se vaan kuorsasi. Mä olin valvonu hyvässä lykyssä puoli yötä lasten takia ja sit pitää herätä herättämään isäntä kun sen kello soi....
Pyydä Pinkertonilta se osittain syöty kake ja kopauta (hellästi) sillä miestäsi ekan herätysäänen jälkeen...
vm69
Täällä pakerretaan töissä, on parin homman deadlinet joten ei parane tässä vapaita viettää. Toisaalta ihan kiva olla nyt töissä kun saa tehdä hommia rauhassa, käytävät on aika tyhjiä. Ja työmatkat sujuu nopsaan kun ei ole ruuhkia. Kun nyt kerran on kotona eikä lähdetty mihinkään jouluksi, niin säästetään niitä vapaapäiviä jonnekin tarpeelliseempaan saumaan.
Olihan nuo pyhät aika hässäkkää kun menivät miehen sukulaisissa kolme päivää. Kotona oltiin nukkumassa ja aamiaiset syötiin. No onneksi pääsi parina iltana hieman sohvallekin lojumaan dekkareiden ja karkkien kera. Mutta mukava joulu ja kivoja lahjojakin tuli.
Mukava kuulla että Emmillä oli väärä hälytys. Minulla oli samanlainen tilanne viime viikolla yksi ilta, mutta tajusin sitten kyllä heti mistä taitaa olla kysymys. Vaan kyllähän se ensin säikäytti kun paperissa oli verta. Paska juttu joka tapauksessa, noin ihan kirjaimellisesti. Luumuja yrittänyt sitten mättää jouluruuan ohessa ettei ihan tönköksi vedä, ja lakuja.
Vm siis piinaa edelleen. Mutta ei kai ne piinispunkut joka tapauksessa hukkaan menneet¿ voiko punaviinin nauttiminen koskaan olla turhaa? Kysyypi nimimerkki punaviinin ystävä ;)
Iltaisin on aika turvonnut olo, mies tökkäsi sormella pömppöä yksi ilta ja sanoi että kohta et voi enää töissä peitellä. Täytyy ostaa jakun alle alesta pari hieman löysempää paitapuseroa, niin ehkä vielä selviäisi ne pari kolme viikkoa tuonne rakenneultran jälkeen. Ja ehkä koko suuremmat housut.
Nyt on taas ollut vähän hiljaisempaa tuolla vatsan seudulla eli ei ole nipistellyt, häntäluuta vähän välillä juilii tietyissä asennoissa. Joten aina on se pieni pelko takaraivossa. Voi kun tuntisi jo liikkeitä niin tietäisi että siellä on eloa. Mutta kun mulla on vähän tuota makkaraa mahassa ja taaksepäin kallistunut kohtu niin voipi joutua odottamaan vielä pitkään että mitään tuntee.
Onneksi on vajaa viikko ja menee nopeasti kun on hommia. Pitäisi niihin alennusmyynteihinkin ehtiä kyllä jossain välissä.
Koitanpa huomenna taas palailla vielä. Mutta jos menee tiukille niin varmuuden vuoksi hyvää uutta vuotta kaikille teille ihanille naisille!
Ihana tuo sonjaemman ' missit' !!! Kiva, että silläkin suunnalla kaikki on hyvin. Ihan mahtavaa, että pian on rakenne-ultra teilläkin edessä ja raskauden puoliväli on ohitettu WAU .. Sonajemma älä huoli liikkeistä, itse tunsin sellaisia hipaisuja ja pientä kutitusta vatsalla jo todella aikaisilla viikoilla, olikos rv-17-18, mutta kunnon potkuja EN OLE SAANUT VIELÄKÄÄN, taitaa meidän tyttö olla aika säyseä luonteeltaan tai sitten edessä oleva istukka on sen verran tehokas, että estää potkut, kuten lääkäri jo sanoikin, että vasta rv-30 alkaa jytisemään. Nyt vauva edelleen rapsuttelee, kutittelee, molskahtelee, ..jne, ja välillä tuo kuplintakin on aikas inhaa ...
Täällä yksi ketä on ollut koko tämän viikon kyllästynyt mieheensä !!! Oikein huvittaa, että muutama päivä sitten kirjoitin, miten rakastunut olen, ja nyt lähinnä tuntuu siltä, että pääsispä eroon mokomasta niljakkeesta ;-)) Mua on ainakin hormonit ruvenneet oikein urakalla heittelemään, ja mies parka, ei enää tiedä mitä uskaltaa sanoa, tai tehdä, kun koko ajan tärisen ja valitan asiasta kuin asiasta :-)) Mahtaa olla miehellä mukavat 12 viikkoa tiedossa ..hehehehe .. Ettei vaan ala perumaan lupauksia kakkosesta ..
Meille ei olla ostettu eikä tulla ostamaan raketin rakettia, en oikein ole raketti intoilija. Ja nyt tuntuu siltä, että mies saa pitää omankin rakettinsa housuissaan pitkälle ensi vuoteen. Uutta vuotta vastaanotetaan ihan perhepiirissä ja lasten ehdoilla, joten rakettejakin luonnollisesti tulee olemaan, mutta ei meidän ostamia.
Ja Vm jatkaa piinaa-nyt alkaa jo jännittämään täälläkin päädyssä. Milloin meinaat testata ?
Kaikille terkkuja tasaisesti
t. emmi
Sonjaemma: Totta, punkku on niin hyvää, ettei se hukkaan voinut mennä. Hyvää vointia sulle!! (tai siis teille)
Emmi: Ai sullakin mies ottaa nuppiin...
Jos menkat ei ala huomenna kunnolla, testaan lauanataina. Voi olla että turhaan edes tuollaista suunnittelen, kun nytkin alaselkää juilii tuttuun mankkamaiseen tapaan. Mutta katsellaan tilannetta...
Illan jatkoja!
vm69
Meillä on kyllä jääkaappi täynnä laatikoita, mutta taitavat lentää roskikseen.
Vm, lähetän täältä sulle runsaasti plussasäteitä!!
Keltarauhashormonikorviketta siis teroluteja saa ihan peruslääkäriltä ja mä sain juuri reseptin gyneltä puoleksi vuodeksi ilman mitään verikokeita, sanoin vaan, että on kierto lyhentynyt viime aikoina. Nyt on eka kierto kun niitä syön, toivottavasti auttavat.
Niin olen kuullut, että toisille niitä Teroja annetaan tuosta noin, itse kävin nöyrästi hattu kourassa niitä anelemassa pari x ja aina lääkäri kieltäytyi, lopulta aloin ääneen ihmettelemään, että miksi toisille annetaan ja toisille ei, niin silloin hää passitti mut niihin verikokeisiin ja innosta puhkuen sitten puhelimessa selitti, että mitään hormoneja et saa, koska kaikki arvot ihan ok. Eli tuo panttaus taitaa olla aika paljon lääkäristä kiinni, terv.as. lääk. ehkä saisi heti (?) No onneksi ilman Teroja saatiin tämä neitokainen pidettyä (koputtaa edelleen puuta)
Toivotaan ankkis, että teillä onnistuisi .. peukut korkealla ilmassa ja pystyssä !!!
Vm: edelleen +++ säteitä !!! Voi kun saisit sen plussan siihen pahuksen tikkuun ..
Meillä on välirauha :-)) Aattelinkin olla ' mukava' nyt tämän illan ja sitten taas jos huomenissa jatkaisi sitä -myrtsi linjaa :-)) Ei vaiskaan en mä mitään suunnittele, mutta kun tämä mieli vaihtuu ihan laidasta laitaan ja koko ajan.
emmi
Vm, sähän olet tullut raskaaksi ihan omalla kierrollasi vaikka olisikin lyhyehkö ja toivottavasti olet tullut nytkin!
Äläkä ole huolissasi, jos paino ei ole enää noussut. Taisin jo joskus aikaisemminkin kirjoitella, että mulla tuli esikoisen kanssa puoliväliin mennessä 10 kiloa mutta sen jälkeen enää 2 kiloa lisää. Maha vain kasvoi ja ihrat lähti samalla ympäriltä. Pikkuveljen kanssa kävi vähän sama juttu, mutta ei ihan noin jyrkkää stoppia tullut.
hyvä Emmi, että teillä on välirauha.
Nyt meen kattoo Aliasta.
Öitä!
Nukahdin sittenkesken Aliaksen...
Ei vieläkään alkanut vuoto (tai tuhrut).
Lähdetään kotihommien jälkeen kauppoihin ja sit poikkeen myös siellä apteekissa. Pitäkää vielä tää päivä peukkuja, että olisi huomenna aihetta testaamiseen. Jos ei, niin onhan testi valmiina kaapissa seuraavaa kiertoa varten.
Koskas se Pietu palaakaan linjoille? Mua jännittää onko siellä jo plussattu..!
Hyvää vuoden viimeistä perjantaita kaikille.
vm69
Nyt on joulut vietetty ja arki alkanut, sanoisinkos että huippu hieno juttu... rakastan ylikaiken joulua ja hössötystä mutta se vie aina kaikki mehut ja olen ihan raatona viikkotolkulla sen jälkeen...
Välipäivät olen vapaalla ja tänään olin muksujen kanssa uimassa ja sitten mäkkärissä syömässä ja iltasella käytiin viemässä ykkösauto korjaamolle ( vähintään 300 eken remppa tiedossa) ja vähän piti esikoiselle rakettejakin hakea..
Harmittaa vietävästi tuon romun korjaaminen mutta minkäs teet aina ne rahanmenot silloin tulee kun ei tarvitsisi, eipä tarvii alennusmyynteihin lähteä :-(
Vm.lle pahoittelut tädin saapumisesta, paska akka, noh otetaan molemmat ne plussat sitten tammikuulla jookosta??
Minäkin popsin jo ne clomit napaani ja täytyy sanoa että tällä hetkellä kun kp 8 ? kun eletään niin ei vois kolopallot ym vähempää kiinnostaa...katotaan sitten ens vuonna heti alussa jos mielenkiinto palloilulajeja kohtaa heräilee ; -)
Toiselle kuopuksista nousi nyt illanpäälle kuume liki 39 joten huomenna meillä ei tapahdu mitään erikoista vaikka olinkin jo suunnitellut että ois muksujen kanssa lähdetty bussiretkelle Helsinkiin mutta joku toinen kerta sitten ..
Onneksi kävin kakkosen kanssa tänään kirjastossa niin on pari uutta kirjaa luettavana kun olen kotona kun en jaksa koko aikaa näitä kotiorjan duunejakaan väsätä...
Nyt pitää mennä silitttelee pikku potilasta joten moikkis ja haleja !!
Isotikru