Kilokeijut vko 36
Moi taas kaikki.
Ilmoittaudun viikon mässäilyn jälkeen.... meni niinkuin pahoin pelkäsin. Aamulla vaaka näytti 89.5 eli +800 gr..... blää.
Nyt täytyy olla tiukka muuten menee halut.... Olen ollut crosstrainerilla 15 min/pvä ja nyt lisää vielä 15 min pvässä. Eli aamuin illoin yritetään lapsien pyöriessä mukana :-) tähän olen lisännyt vielä vatsalihastreeniä ja venyttelyä joten yritetään tätä nyt parisen viikkoa ja katsotaan tuleeko muutoksia. Ruokavalio on myös tarkkailussa, ahmin aina kun rupee asiat tympimään, yritän nyt vaikka juoda vettä ja syödä mantelia tai jotain. Vaikeinta on saada pois ruokailujen välissä tapahtuvaa napostelua...
Hyvää tulevaa viikkoa kaikille. :-)
- Riinu72 -
Kommentit (6)
Heippa, ja suuret tsempit meille kaikille alkavaan syksyyn :)
Aamun paino on 70,8 kg. Jännää, että eilen paino oli kilon vähemmän, outoja tuollaiset vaihtelut... No, jospa se paino lähtisi laskuun pysyvästi.
Meillä oli eilen ristiäiset ja oletetusti herkkuja jäi yli aika paljon... Tuhoan siis kakun jämät ja briet ja sitten alkaa tiukka linja.
Minkälainen politiikka teillä muilla on herkkujen suhteen? Mietin tässä, uskallanko sitoutua täysin herkuttomaan elämään, kun se on oikeasti vaikeaa noudattaa. Voisin myös sallia itselleni yhden herkkupäivän viikossa, mutta silloinkaan ei saisi syödä vuoria herkkuja (monet hyvät dieetit ovat kaatuneet yhteen karkkipäivään viikossa, jolloin vedetään niin paljon herkkuja, että koko viikon kalorivaje katoaa...)
kun olen ollut niin lennossa etten tietokoneelle ole ehtinyt/vihtinyt tulla.Eli siis paino 85kg.karkkilakko jatkuu,tänään 6vkoa täynnä,ja voi PERKELE että on ollut jo monta päivää vaikeaa...pahempaa kuin alussa...kaapit pullottaa edelleen lapsen synttärikarkeista ja minä raukka riudun...mut näillä eväillä taas mennään...
Aloittelin painonpudotuksen ma 25.8.2008 jolloin lähtöpaino oli 90,6 kg. Pituutta löytyy 177 cm ja tavoitepaino on n. 72 kg eli pudotettavaa löytyy. Nyt maanantaina 1.9 paino oli 87,9 eli ekan viikon pudotus -2,7 kg - mikä on varmaankin seurausta siitä, että kesän aikana oluilla ja makkaroilla hankitut turvotukset alkoivat poistua :)
Tarkoituksenani on aloittaa lenkkeily pari kertaa viikossa, nyt kun aluksi saan kiloja sen verran pois, että jaksan liikkuakin... Olen paha tunnesyöppö ja lisäksi todella lyhytpinnainen, eli kaikki laihdutuskuurini ovat kaatuneet ensimmäiseen plussaviikkoon. Nyt pyrin laskemaan painonvartijoitten pisteitä supertarkasti ja ilman lipsumisia, jotta takapakkia ei tulisi.
Minulla ei ole mitään yksittäistä ongelmaa ruuan suhteen, joten karkki (tms.) lakko ei kohdallani tepsi. Motivaatio on onneksi nyt kova, ja olen päättänyt, että periksi en anna: Olen jo elämäni aikana turhaan laihduttanut valehtelematta 100 kiloa, jotka ovat aina tulleet takaisin korkojen kera :( Nyt ajattelin olla laihdutuskuurilla/ muuttaa elämäntapojani viimeistä kertaa.
Toivon porukalta kovaa tsemppiä, jotta vihdoinkin onnistuisin :)
NIMIMERKKI/ TÄMÄNHETKINEN PAINO/ LÄHTÖPAINO/ PITUUS/ TAVOITE
klaara04 71kg / 73,8kg / 162cm / 60kg
Siirukka 85kg / 91,5kg / 163cm / ??
beibi0905 68,5kg / 69,6kg / 174cm / 62kg
Mimamma 81,9kg / ?? / 169cm / 72kg
Riinu72 89,5kg / 91kg / 165cm / 61kg
minami 76,6kg / 77,1kg / 158cm / 62kg
jasminmaria 70,8kg / 73,7kg/ 167cm / 57-59kg
tuplienäiti ???
nepunapu 63,8kg / 64,8kg / 169cm / 61kg
Poltsi 70,8kg / 71kg / 169cm / 61kg
massamo 87,9kg / 90,6kg / 177cm / 72kg
Niin tervetuloa massamolle,kyllä mahtuu! =) Mukava vaan kun porukkaa tulee lisää.
Itsekin olen aikamoinen jojo-laihduttaja,toivon kyllä että tää olis viimenen laihdutuskerta mullakin..mut katotaa nyt ku tää on vasta eka lapsi..
Mahtuisko tälläinen parin kilon pudottaja joukkoonne?
Tällä hetkellä painoni on 62,2kg, pituutta 168cm ja tavoitepainoni on 59kg.
Kesän aikana on paino taas pompsahtanut talven kevättalven lukuihin ja tuntuu olevan niin vaikeaa nyt tsempata itseään painon pudotukseen. Eihän tuota painoa nyt ylipainoksi ole, mutta tunnen selkeän eron nyt kun painoa on taas enemmän. Vaatteet puristaa ja kiristää ja olokin on väsähtänyt.
NIMIMERKKI/ TÄMÄNHETKINEN PAINO/ LÄHTÖPAINO/ PITUUS/ TAVOITE
klaara04 71kg / 73,8kg / 162cm / 60kg
Siirukka 87kg / 91,5kg / 163cm / ??
beibi0905 68,5kg / 69,6kg / 174cm / 62kg
Mimamma 81,9kg / ?? / 169cm / 72kg
Riinu72 89,5kg / 91kg / 165cm / 61kg
minami 76,6kg / 77,1kg / 158cm / 62kg
jasminmaria 70,8kg / 73,7kg/ 167cm / 57-59kg
tuplienäiti ???
nepunapu 63,8kg / 64,8kg / 169cm / 61kg
Poltsi 71kg / 71kg / 169cm / 61kg
Mulla paino on taas vähä tipahtanu (600g), laskin et jos tätä vauhtii lähtee niin oon aikasintaan maaliskuussa tavoitteessa..ja mä kun haaveilin joulusta,se pisti vähä masentuneex,mut totesin et paino kuiteski menee alaspäin eikä ylöspäin,sillä sellanenki mahdollisuus vois olla.. Oon vaa luonteeltani et kaikki mulle nyt ja heti,pitää vaa vähä nieleksii tätä tilannetta !
Ja mies lisäs tähä et onha mul koko loppu elämä aikaa laihduttaa!
Mutta tsemppiä muille taas tähän viikkoon,lipsumisia tapahtuu kaikilla joskus, mut siinä on se ero että miten toimii lipsumisien jälkeen..luovuttaako vai jatkaako laihdutusta!