Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihkoisten penkkiurheilijoiden puolisot, ohoi!

Vierailija
21.09.2023 |

Miten itse voitte? Kiristääkö puolison kiihkeä urheilun seuraaminen ilmapiiriä?

Oma kumppanini seuraa erästä nimeltä mainitsematonta urheilulajia useita kertoja viikossa. Illat ki*moissaan urheilua seuraavan kanssa ovat stressitäyteisiä. Mikähän siinäkin on, että kumppanin kierroksilla käyvä sydän ja stressihormonit kulkeutuvat omaan kehooni... iltaisin on luonnollisesti vaikea saada keho unille, univelkaa kertyy ja vointi heikkenee... Iltaisin haluaisin vain rahoittaa ruumistani.

Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainut.

2/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen urheiluhullun vaimo.  Minun mieheni ei tosin seuraa urheilua ihan koko ajan kiihkoissaan, mutta urheilukiihko nousee kattoon jääkiekon MM-kisojen ja olympialaisten aikana.  Urheilu on ollut perheessämme läsnä muutenkin, koska poikamme on pelannut jääkiekkoa junioreissa monta vuotta. 

Miehen urheiluhulluutta ei voi parantaa, vaan hänen on annettava toteuttaa sitä. Joskus voi hänen kanssaan vaivautua myös katsomaan urheilua hänen kanssaan, siihen sohvalle ihan viereen. 

Itse voin myös lähteä ulos omien harrastusteni pariin, vaikkapa zumbaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha ja mikä on tämä nimeltämainitsematon urheilulaji? on se kumma kun ei voi edes lajia mainita.

Vierailija
4/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen-81 kirjoitti:

Minäkin olen urheiluhullun vaimo.  Minun mieheni ei tosin seuraa urheilua ihan koko ajan kiihkoissaan, mutta urheilukiihko nousee kattoon jääkiekon MM-kisojen ja olympialaisten aikana.  Urheilu on ollut perheessämme läsnä muutenkin, koska poikamme on pelannut jääkiekkoa junioreissa monta vuotta. 

Miehen urheiluhulluutta ei voi parantaa, vaan hänen on annettava toteuttaa sitä. Joskus voi hänen kanssaan vaivautua myös katsomaan urheilua hänen kanssaan, siihen sohvalle ihan viereen. 

Itse voin myös lähteä ulos omien harrastusteni pariin, vaikkapa zumbaamaan. 

Kerran tai kaksi vuodessa toistuva parin viikon urheiluhulluus olisi täysin siedettävä, jopa inspiroiva. Saattaisi itsekin olla hulluudessa mukana. Mutta tämä vuoden ympäri, joka viikko, useita kertoja viikossa toistuva ja illat pilaava kiihkoilu vie minulta hengen. Miesparka eläytyy lajinsa seuraamiseen niin, että hienkatku täyttää tilan. Saa vielä sydärin tuota menoa.

Ap

Vierailija
5/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun mies ei seuraa urheilua. Hän harrastaa itse liikuntaa.

Vierailija
6/6 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea nyt, pliis!

Ap