Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö Purralle saada joku heiluttamaan viuhkaa naamalle tuolla A-studiossa?

Vierailija
20.09.2023 |

Raukka pyörtyy kohta punaiseen naamaansa ja kaulaansa.

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti juuri oppositiota 6-0 tuolla studiossa. Oppositio ei pysty esittämään vaihtoehtoa.

Vierailija
42/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on punainen senkin takia kun sitä hävettää kaikki valehtelut ja menneet kirjoituksensa. Toisaalta Purrassa ei ole mitään muuta kuin hävettävää toimintaa. Mätä päästä varpaisiin.

Ja ainoastaan demarit ihmettelevät, miten näin tasokkaan tekstin kirjoittaja ei löydä itselleen edes siivoojan työtä, vaan hän joutuu elelemään tuilla valittaen osaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkuli korkkaa pullon välittömästi keskustelun jälkeen. Sitten onkin pidempi mediatauko.

Vierailija
44/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minä en ymmärrä kun sanotaan että kannustetaan osa-aikatyön sijaan ottamaan vastaan kokoaikatyötä?

Onko kaupanalalla ja ravintola alalla tarjolla kovinkaan paljon kokoaikatyötä tarjolla? Ja kuka nämä työt sitten tekee kun osa-aikatyö ei kannata?

Myös kokoaikatyössä voi olla matalapalkka, jota varten tarvitaan asumistukea...Nostetaanko näiden palkkoja?

Osa-aikatyötä voi tehdä montaa samaan aikaan.

Vierailija
45/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla vähän liian aikaiset vaihdevuodet jo alkaneet?

Ei ne aikaisia ole, tuossa iässä mä olin jo monta vuotta lehahdellut punaisena ja hikisenä.

Minun äidilläni vaihdevuodet alkoi 52v., joten aika aikaisin sinulla alkoi. Riikkahan on vasta 46v. -eri

Vierailija
46/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tiukka ilme telkkarissa ja suu yhtenä viivana? Kireäilmeinen naisihminen on. Onkohan nähty koskaan hymyilevän vai pelkää jonkin ratkeavan naamataulussa?

Vierailija
47/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Purralta nolo ja ylimielinen esiintyminen, ei vakuuttanut.

Vakuuttiko oppositio sitten? Lindmannilta kysyttiin kolme kertaa vaihtoehtoa ei tullut vaihtoehtoa.

Vierailija
48/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari on kyllä antikristitty. Läimii kaikille poskille.

Vierailija
49/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota minä en ymmärrä kun sanotaan että kannustetaan osa-aikatyön sijaan ottamaan vastaan kokoaikatyötä?

Onko kaupanalalla ja ravintola alalla tarjolla kovinkaan paljon kokoaikatyötä tarjolla? Ja kuka nämä työt sitten tekee kun osa-aikatyö ei kannata?

Myös kokoaikatyössä voi olla matalapalkka, jota varten tarvitaan asumistukea...Nostetaanko näiden palkkoja?

Hankalaa voi olla jos työvuorot menevät päällekkäin. Työnantajat tuskin joustavat.

Vierailija
50/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarjolla vain osa-aikatöitä määräajaksi, niin tämä rämä hallitusko ne muuttaa vakituisiksi kokopäivätöiksi?

Tehkää se sitten. Ei kukaan estä.

Vierailija
51/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tiukka ilme telkkarissa ja suu yhtenä viivana? Kireäilmeinen naisihminen on. Onkohan nähty koskaan hymyilevän vai pelkää jonkin ratkeavan naamataulussa?

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Vierailija
52/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aikaisia ole, tuossa iässä mä olin jo monta vuotta lehahdellut punaisena ja hikisenä.

Minun äidilläni vaihdevuodet alkoi 52v., joten aika aikaisin sinulla alkoi. Riikkahan on vasta 46v. -eri

On aivan normaalia jos vaihtarit tai niiden esioireet alkaa 46-vuotiaana.

Vierailija
53/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin pahoja ihmisiä voi olla? Tarkoitan teitä Purra ja Essayah.

Juuri niin. Essayah vielä, muka uskovainen ihminen! Ottaisiko Jeesus köyhimmiltä? Sekö on kristillistä?

Purra nyt on suoraan ilkeä ja julma ihminen, joka varmasti nauttii köyhien potkimisesta, Essayah on tekopyhä.

Vierailija
54/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on punainen senkin takia kun sitä hävettää kaikki valehtelut ja menneet kirjoituksensa. Toisaalta Purrassa ei ole mitään muuta kuin hävettävää toimintaa. Mätä päästä varpaisiin.

Vai onko YLE tahallaan tarkoituksella maskeerannut Purran noin? Vuoden 2019 vaalien allahan oli Ylellä ohje, että Halla-ahon punakkuutta ja maiskautuksia pitää korostaa. Vaalitulokseen se ei sitten vaikuttanutkaan, vaikka se oli tarkoitus.

Persu laittaa Ylen syyksi Riikan naamankin. 😄😄😄

Vierailija
55/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noin pahoja ihmisiä voi olla? Tarkoitan teitä Purra ja Essayah.

Juuri niin. Essayah vielä, muka uskovainen ihminen! Ottaisiko Jeesus köyhimmiltä? Sekö on kristillistä?

Purra nyt on suoraan ilkeä ja julma ihminen, joka varmasti nauttii köyhien potkimisesta, Essayah on tekopyhä.

Helvetissä on erityinen paikka tekohurskaille...

Vierailija
56/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi katsella purraa ilman, että mieleen tulee keskitysleirin vartija. 

Sama!

Vierailija
57/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkulin esiintyminen oli nolouden multihuipentuma!

Vierailija
58/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaalia jos vaihtarit tai niiden esioireet alkaa 46-vuotiaana.

Menopaussi tulee keskimäärin 51-vuotiaana. Suurimmalla osalla se ajoittuu ikävuosiin 4555, mutta vaihdevuosioireet voivat alkaa jo aikaisemmin. (Lainaus)

Voitte itse googlata tämän faktan, jos ette usko.

Vierailija
59/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kiilu Riikan ja Sarin silmät kun puhuivat köyhistä. Sohvalla makoilijoihin vertasivat. Ja ihmiset töihin. Juu, jos olisi töitä. Eivät kertoneet mihin töihin sairas ja vammainen vois mennä.

Vierailija
60/208 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa voi olla jos työvuorot menevät päällekkäin. Työnantajat tuskin joustavat.

Päivätyö ja iltatyöt. Nuorena tein 15 v. kolmea osa-aikatyötä yhtäaikaa kun ei ollut tarjolla kokoaikaisia töitä.