Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten välttää työpaikan pikkujoulu?

Vierailija
19.09.2023 |

Viime vuonna tuli sanomista, kun en mennyt ja kollegat kyseli miksi en mennyt tms. Pakollista eivät siis ole, koska eivät ole työaikana tai kuulu työnkuvaani.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään oikeasti kiinnosta, että kuka sinne menee ja kuka ei. Aivan turhaa ahdistusta taas.

Vierailija
42/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että alkoholin nauttiminen saa sinut maanispyskoottisen raivon valtaan etkä pysty hillitsemään ihmisten ja boolin päälle ulostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Mulla on sellainen etu, että olen ns. tylsä ihminenn töissä. Työporukan nobody. . EI minua kukaan kysele pikkujouluihin ryyppäämään. Kun työaika alkaa, pyrin tekemään saamani työt vain mahdollisimman hyvin, ilman mitään showta ja huomion kinuamista. 

Vierailija
44/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ketään oikeasti kiinnosta, että kuka sinne menee ja kuka ei. Aivan turhaa ahdistusta taas.

Kyllä minulle ruvettiin  kinuamaan, kun en ilmoittautunut pikkujouluihin. Esimies oikein lähetti viestin, että et ole vielä ilmoittanut itseäsi, tuliko kutsu varmasti perille. Huh. 

Mulla on parempaakin tekemistä, kun istua jossain pikkujouluissa työporukan kanssa. Sauna-illat vielä pahempia. 

Vierailija
45/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu että nää suomalaiset pikkujoulut osaa sitten olla perseestä. Niitä aletaan vouhkaamaan jo syyskuussa ja itse kemuissa sitten...joo. Ja lopulta näistä juhlista supistaan nurkissa pari kuukautta niitten jälkeen. Ei kiitos!

Se on vuoden kohokohta kun saa 4 juomalippua ja niillä sandelsin tai kyykkyviiniä lasillisen.

Sitten kuunnellaan puoli tuntia kravatti tyyppinen tuloslukuja ja sen jälkeen vedtään lärvit omaan piikkiin

Vierailija
46/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla rehellinen ja sanoa että tämmöiset eivät ole sun juttusi. Meillä töissä yritetään saada porukkaa mukaan, varsinkin niitä joilla edellisellä kerralla oli menoa tai ovat epävarmoja pääsevätkö. Mutta ne jotka ovat ilmaisseet ettei työajan ulkopuoliset tapahtumat kiinnosta, jätetään täysin rauhaan ja he saavat vain virallisen ja yleisen sähköpostikutsun.

Vierailija
47/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä nyhverö oikein olet, jos et voi sanoa, että et halunnut?

Vierailija
48/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle ruvettiin  kinuamaan, kun en ilmoittautunut pikkujouluihin. Esimies oikein lähetti viestin, että et ole vielä ilmoittanut itseäsi, tuliko kutsu varmasti perille. Huh. 

Mulla on parempaakin tekemistä, kun istua jossain pikkujouluissa työporukan kanssa. Sauna-illat vielä pahempia. 

Kyllä meilläkin on tapana muistuttaa ilmoittautumisesta mutta ei se ole mitään henkilökohtaista. Halutaan vaan tietää tarkka määrä esim ruokailua varten.

Vierailija
49/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa Hakkarainen pikkujouluihin niin ne jatkossa perutaan

Vierailija
50/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet innoissasi menossa, mutta valitettavasti norovirus iskee juuri pikkujoulupäivänä :(

Läpinäkyvää. Ei usko kukaan.

Vierailija
51/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mee sinne !

Vierailija
52/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien muistuttaminen ja huolehtiminen on ollut kinuamista? Just ite unohin vastata yhteen ilmottamista vaativaan työjuttuun ja olin vaan kiitollinen, kun järjestäjä muistutti asiasta (vaikken sit ees pystyny osallistuun). Monesti kuitenkin ruokien (määrä ja allergiat) yms takia pitää tietää osallistujien määrä ennalta.

Vierailija
53/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anna kysellä ja sanoa, eihän sinne ole pakko mennä jos ei kiinnosta.  Ja jos tahtoo olla kohtelias, niin hyvä tekosyitä löytyy varmasti pilvin pimein. Sitä paitsi tuskin on sellaista työpaikkaa, jossa kaikki kävisivät pikkujouluissa, ellei sitten joku ihan muutaman hengen pulju, joissa tuskin mitään isompia pikkujouluja edes pidetään, eihän ne ilmaisia koskaan ole.

Vierailija
54/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla kunnon pohjat.

Vierailija
55/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, en pidä vapaa-ajan vietosta työporukoilla, koska vapaa-aika on vapaa-aikaa, johon ei liity mitään, mikä liittyisi työhön.

Vierailija
56/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et mene niin ei sulla nyt ole kuin kolme vaihtoehtoa:

- jätät menemättä ilman mitään selityksiä

- jätät menemättä tekosyyn varjolla

- jätät menemättä kertoen totuuden, että et vaan halua

Vierailija
57/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla ripuli

Anopin hautajaiset

Auto/suihku/liesi hajosi

Nuhakuume/migreeni

eli tekosyy

Vierailija
58/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pikuujouluja! Sieltähän saa piparia firman perseen esittelijöiltä. 

Vierailija
59/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk, jos pitäis harras seksiä jonkun työkaverin kanssa. en mene

Vierailija
60/63 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos ja en pääse tulemaan ovat hyviä sanoja. Tietysti voisit harkita, jos ruokaa tarjotaan, että kävisit syomässä jouluaterian ja lähtisit heti sen jälkeen. Yl. vaimo/aviomies odottaa kotona, joten sen voinee hymyillen sanoa ja toivottaa riemullista pikkujoulua kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä