Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi.keski ikäistyvä mies kasvattaa naamaparan

Vierailija
19.09.2023 |

Olen ihmetellyt kun miehille tulee vähän enemmän ikää niin yhä useammat kasvattaa naamansa täyteen partaa jossa ne ikäänkuin piilottaa naamansa karvaläjään..

Häpeävätkö ne jotain vai miksi tämä partavillitys

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaparka.

Vierailija
42/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla parrakkaiden miesten versiot ja selitys. Yhdellä videolla julkkissanoi että hänellä on "partakapina". Se peittää ilmeet ja kasvot kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset niin kovin palstoilla sanovat inhoavansa hoitamattomia risupartoja, mutta silti tuijottelevat kovasti kun naamaani sellainen iän karttuessa ilmaantui. En tällaista huomiota saanut posliininaamalla.

Tuijottaminen johtuu siitä kun nainen miettii kasvaako parrassa sientä, miettii miten epähygieninen se on, miten sen voisi leikata paremman näköiseksi, tarttuuko siihen ruoka, onko se hiostava, kutiaako se? Miksi?

Vierailija
44/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry jos haittaa sua kirjoitti:

Muutama syy itsellä, parta lämmittää, parta suojaa auringolta (itsellä jo 2 kertaa ihosyöpää) ja kolmas laiskuus, ei vaan huvita sheivata.

Aurikosuojavoiteetkin on keksitty

Jotkut ei vaan millään halua käyttää tälläistä kosmetiikkaa

Niin. Fiksumpaahan se on lätkiä jatkuvasti kemikaaleja naamaan kuin saada parrasta luontainen suoja aurinkoa ja pakkasta vastaan.

Vierailija
45/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu kenellekään naiselle, jos mies kasvattaa parran.

Vierailija
46/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naamaparka näyttäisi isommalta.

Vierailija
47/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turjakkeelle näyttää, jos partaa ei ole huoliteltu. Ei noita ihmisiä tunnista, jotka antaa ison parran rehottaa.

Vierailija
48/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos nainen tekee saman?

Koska voi kasvaa myös naiselle.

Eihän siinäkään lupia kysellä, edes siltä naiselta...

Vierailija
49/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turjakkeelle näyttää, jos partaa ei ole huoliteltu. Ei noita ihmisiä tunnista, jotka antaa ison parran rehottaa.

No äläpäs; Toimi tunnusmerkkinä esim. Rasputinilla.

Vai mistä sen muuten olis tunnistanut...

Vierailija
50/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, ei. Mutta jotkut etsivät palstalla selitystä MIKSI se on. Vähän kuin miksi kuun pinnassa on jotain jauhetta.

Vierailija
51/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä parta ollut jo kohta vuosikymmenen. Jotkut naiset tykkää ja toiset ei. Minua ei oikeastaan kiinnosta. Parrattomana olin täysin näkymätön, nyt lähinnä toiset parrakkaat miehet käyvät kehumassa komeaa partaa. Itse olen tyytyväinen siihen miltä peilistä näkyy. Se riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
52/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset niin kovin palstoilla sanovat inhoavansa hoitamattomia risupartoja, mutta silti tuijottelevat kovasti kun naamaani sellainen iän karttuessa ilmaantui. En tällaista huomiota saanut posliininaamalla.

Joillakin on toisinpäin. Silokasvo kiinnostaa, koska näkee ilmeet. Ja parta peittää.

Vierailija
53/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaläjä🤣🤣🤣🤣🤣

Juu...

Se se syy varmaan on;

Haluavat leikkiä salapoliisia tai agenttia tms.

Irtoparrat on kyllä keksitty, mutta kyllä aito on aina aito.

Vierailija
54/55 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja rohkeat- sarjasta joku oli kirjouttanut joskus, että Ridgelle kasvaa aina "huoli"parta kun sillä on huolia...

Itse olen tehnyt sellaisen huomion, että joillakin on tapana kasvattaa kesäparta.

Luulis, että on kauhean kuuma mutta tiedä sitten...

Vierailija
55/55 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaminen johtuu siitä kun nainen miettii kasvaako parrassa sientä, miettii miten epähygieninen se on, miten sen voisi leikata paremman näköiseksi, tarttuuko siihen ruoka, onko se hiostava, kutiaako se? Miksi?

Kiinnostaako se tuon vuoksi todellakin noin paljon? Kuulostaa nyt kyllä vähän selittelyltä, sillä en minä ainakaan mitään vastenmielisen näköistä tuijottelemaan jää vaan päinvastoin nopeasti pois silmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan