Miksi.keski ikäistyvä mies kasvattaa naamaparan
Olen ihmetellyt kun miehille tulee vähän enemmän ikää niin yhä useammat kasvattaa naamansa täyteen partaa jossa ne ikäänkuin piilottaa naamansa karvaläjään..
Häpeävätkö ne jotain vai miksi tämä partavillitys
Kommentit (55)
Nää pinnallisuusketjut on kai enemmän naisten heiniä.
Se tosiaan peittää hyvin niitä keski-ikäistyviä naamanpiirteitä eli kaksoisleukaa, leukalinjan hamsterinpusseja ja yleisesti valahtanutta naamaa. Mun mies kasvatti neljänkympin jälkeen, ja näyttää paljon paremmalta parralla, kun tosiaan ne vähiten viehättävät ikääntymisen merkit peittyi (rypyt silmäkulmissa ja ensimmäiset harmaat on vain söpöjä).
Naamaparta peittää hyvin kun kasvon profiili alkaa roikkumaan..siksi parta..
Tosi ei se harmaantuva läiskä parta kovin hyvältä näytä..ihan kuin joku pesukarhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-iässä voi ottaa jo vähän rennommin kun ei koko ajan pillu mielessä ja sen takia tarvitse ruokota itseään.
Tajuaa että kasvoni on vain minua itseäni varten.
Tuitui.
M50
:)
Mutta miksi 20/30 vee jäbät kasvattaa sen reuhkaleen?
Kysyy N53 v jonka mies ajaa parran. Avioelämääkin vielä on.
No hö, Nuori haluaa vaikuttaa "aikuisemmalta" - tämähän on kaikille tuttu ilmiö (kai)
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä alkaa jo tajuamaan että naiset ovat turhia olentoja eikä niiden takia kannata vaivautua. Antaa kaikkien partojen rehottaa vaan.
Miten selität sen, että Tinder-ukoillakin on näitä karmeita partoja? Montahan kertaa oon kattonu jonkun kuvia ja miettinyt, että onpa kivan näköinen tyyppi, sitten viimeisenä pamahtaakin silmille joku ihan hirveä metsäläisparta ja se siitä kivannäköisyydestä sitten.. Tekstissä saattaa olla vielä joku "parta ei sitten lähde"-tokaisu ja siinä vaiheessa minä lähden. Parta ei todellakaan pue jokaista, ainoastaan niitä, joilla se kasvaa tuuheana ja sileänä.
Miksi joka hilpetin leffassa miespääosalla on semmoinen tehty tyylisänki?
Antaa vaikutelman sopivasti jänniksestä, tietysti.
Laitetaan nyt sitten edes yksi poikkeava vastaus. Mä olen ollut aina sitä mieltä, että parta on hyvä, ei tietenkään munkaan mielestä kaikki, sellainen harva on ruma ja hoitamattomana rehottava, eikä liian pitkä, mutta jos parta oikeasti kasvaa ja sitä hoitaa ni silloin melkein kaikki versiot on hyvännäköisiä ja itseä harmitti että joutui odottamaan lähes 3kymppiseksi ennenkuin alkoi kunnolla kasvaa, sen jälkeen en ole parrattomana ollut ku pari kertaa muutaman päivän. Mitään peiteltävää ei ole, mutta kun vähän muotoilee ni onhan se sellainen koriste. Ei kaikki tatuoinneistakaan tykkää ja silti jotkut (moni) niitäkin ottaa ja ihan itseäni varten kasvatin ja pidän, jos joku nainen ei siitä tykkää ni aivan sama, löytyy niitäkin jotka tykkää.
Varmaan monia muitakin mun lisäksi, jotka antavat välillä kasvaa ja taas toisinaan eivät, fiiliksen tai minkäkukakin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin naisilla painon nostaminen kolmenumeroiseksi ja hiusten värjääminen siniseksi. Ne haluaa olla rauhassa vastakkaiselta sukupuolelta ja sen lähestymiseltä.
Unohdit tunikat, äitifarkut, sun muut hirveydet joilla yritetään kätkeä lihavan kropan käänteiseksi kääntyneet muodot.
Liian laiska koko ajan leikata partaa, sen takia mulla on usein on parta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käski.
Mua käskenyt kasvattaa, mutta kielsi ajamasta pois, kun kasvatin.
Muutama syy itsellä, parta lämmittää, parta suojaa auringolta (itsellä jo 2 kertaa ihosyöpää) ja kolmas laiskuus, ei vaan huvita sheivata.
Kyllä ainakin sänkeä pitää olla miehellä. Eihän sellainen siloposki ole miesmäinen ollenkaan.Monesti mies on paremman näköinen hiukan partaisena. Pitkä parta on sitten jo vähän pelottava.
mitä sillä on väliä? kukin tyylillään. onhan meistä naisistakin aika moni +kokoinen. minun ukolla ainakin pitää olla parta, kun se niin kauniisti hopioituu. ukon-ketale alkoi harmaantumaan jo alle neljäkymppisenä. syyttää siitä minua, mikä varmasti pitääkin paikkansa. ukko pitää myös partahöylä-kaljua ja maastopukua. ja kesällä näin kerran kun se pesi ittensä oikein mäntysuovalla. sanoi vaan, että jouluna sitten taas, ettei saippua kulu. on kuulemma perinnöksi saatu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka hilpetin leffassa miespääosalla on semmoinen tehty tyylisänki?
Antaa vaikutelman sopivasti jänniksestä, tietysti.
Vähän ärsyttävääkin, jos leffa sijoituu aikaan jolloin parransänkeä pidettiin epäsiistinä ja sänkisenä ei ollut duuniin tulemista, silti kaikilla sänki!
Naiset niin kovin palstoilla sanovat inhoavansa hoitamattomia risupartoja, mutta silti tuijottelevat kovasti kun naamaani sellainen iän karttuessa ilmaantui. En tällaista huomiota saanut posliininaamalla.
Sorry jos haittaa sua kirjoitti:
Muutama syy itsellä, parta lämmittää, parta suojaa auringolta (itsellä jo 2 kertaa ihosyöpää) ja kolmas laiskuus, ei vaan huvita sheivata.
Aurikosuojavoiteetkin on keksitty
Jotkut ei vaan millään halua käyttää tälläistä kosmetiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset niin kovin palstoilla sanovat inhoavansa hoitamattomia risupartoja, mutta silti tuijottelevat kovasti kun naamaani sellainen iän karttuessa ilmaantui. En tällaista huomiota saanut posliininaamalla.
Katselivat vain ja ajattelivat hyi miten kauhea risuparta..
Samanlaista huomiota saa myös huono ja mauton pukeutuminen
Niinnpä niin, ettehän te koskaan miehiä sillä silmällä myönnä katsovanne koska se olisi heikkouden merkki.
Ja tämäkös naisia kismittää. Sitten toisaalla kuitenkin ihastellaan jotain hobo-Keanua, ne on varmaan niitä parempia rehottavia naamakarvoja.