Mukavimmat hoidot tai hieronnat raskaana?
Missä hemmotteluhoidoissa olette käyneet raskaana, mitä piditte? En ole koskaan harrastanut tuollaisia, mutta nyt alkaa lymfaterapia, jalkahoito ja muut tuntua houkuttelevilta.
Kommentit (6)
Pottuvarpaiden välistä kun hieroo kunnolla, niin kyllä lähtee.
En tiedä. En tarvinnut mitään hemmotteluhoitoja yhdessäkään raskaudessa. Onko sulla joku vaiva?
Vierailija kirjoitti:
Isokullinen musta rakastajani hoiteli minua kun olin vuosia sitten raskaana kolmannen kerran. Omaa miestä ei kiinnostanut mutta onneksi löysin kunnon panijan.
Olisi pitänyt minunkin etsiä vastaavaa kun miestäni ei kiinnostanut seksi kanssani raskaana ollessani. Itsellä himot olivat välillä kovat.
Ei hemmotteluhoidoissa käydä sen vuoksi että olisi joku vaiva, siksi niitä sanotaan hemmotteluhoidoiksi :)
Itse kävin säännöllisesti jalkahoidossa ja pedikyyrissä, rakastan laitettuja kynsiä enkä enää taipunut itse varpaankynsiin :):)
Raskaushieronta ihana, jospa ois ollu rahaa käydä joka viikko
Tavallinen hieronta alkoi tuntua hankalalta kuudennella kuulla, kun vatsa oli jo melko suuri. Olisi tarvinnut leveämmän ja mukavamman pöydän sekä enemmän tyynyjä. Enpä tuota muualla raskinut sitten käydä