Aki Palsanmäkeä pännii kun kuparipannu menee 70 eurolla
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa karma kostamaan Akille ja Helille. Huijasivat vanhuksilta ihan puoli ilmaiseksi tavaroita. Kohta loppuu tv ohjelma ja Helin syöpä uusiutuu. Se on varma.
Toivottavasti saat itse syövän, ääliö.
Kukaan ei toivonut kenellekään syöpää, paitsi sinä, ääliö!!
Vierailija kirjoitti:
Alkaa karma kostamaan Akille ja Helille. Huijasivat vanhuksilta ihan puoli ilmaiseksi tavaroita. Kohta loppuu tv ohjelma ja Helin syöpä uusiutuu. Se on varma.
Miten voit toivoa jollekin syövän?
Ensinäkin tuo kuparipannu on ruma nimikirjoituksella. Millainen ihminen on valmis maksamaan siitä naurettavia summia.
Ei se hullu ole joka pyytää, vai miten se menikään. Kaikki halukkaat ovat päässeet televisioon ja homma nuupahti., kaikki loppuu aikanaan. Eivätkö nämä helppoheikit ala olla jo eläkeiässä, samoin keksijä Markku ja etupenkin Erkki.
Kiltti mies kirjoitti:
Se kannu olisi parempi ilman niitä typeriä akin nimmareita. Miten ihmiset ostaa tuollaista paskaa tavaraa johon vanha äijä pistänyt nimen.
Sillä on faneja 😄
Vierailija kirjoitti:
Kupari tänään 6,76 e kg.
Pannu ei paljoa paina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tarkoittaa kommentti "Helin syöpä uusiutuu"? Selitä.
Vierailija kirjoitti:
Palsikselle raha kyllä maistuu, vaikka ei itse haluaisi tuotteista mitään maksaa.
Palsanmäet ovat irvokas kuva nykysuomesta.
Ylensyöneitä, ahneita huijareita, jotka käyttävät hyväkseen ihmisten hädänalaista tilaa, ostaen esim. kuolinpesiä halvalla ja myyden tavaraa satojen prosenttien voitolla eteenpäin.
Telkkarissa sitä ollaan yhtä maireita ja leppoisia kuin parhaissa poliisitelkkareissa, mutta kun kamerat sulkeutuvat, alkaa todellinen ihmisten kusetus, samalla tavalla kuin telkkarin vitsikän poliisisetä tekee kameroiden sulkeutuessa piirin ennätyksen kuinka pitkälle saa rappioalkoholistin lentämään putkaan heitettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit toivoa jollekin syövän?
Missä oli toivomus? Tuossahan vaan todettiin, että karma kostaa, mikä yleinen sanonta. Voit lopettaa jeesustelemisen. eri
Vierailija kirjoitti:
Akin kaksoisleuka ulottuu kohta napaan
Laihtunuthan tuo näköjään viime aikoina on.
Vierailija kirjoitti:
Kupari tänään 6,76 e kg.
Mitä sitten, pitäisikö raaka-aineen hinnalla myydä :D.
Muurikan nuotipannu on terästä ja maksaa kaupassa 80€. Olisiko rst-romun hinta 0,70€/kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hullu ole joka pyytää, vai miten se menikään. Kaikki halukkaat ovat päässeet televisioon ja homma nuupahti., kaikki loppuu aikanaan. Eivätkö nämä helppoheikit ala olla jo eläkeiässä, samoin keksijä Markku ja etupenkin Erkki.
Liikaa pyytäjä ei tosiaan välttämättä ole hullu, mutta ainakin jaskiainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, joten ei tarvitse selitellä mitään, mutta "Karman kosto" on ihan yleinen käsite. Kukaan ei toivonut, vaan ainoastaan tuo yksi, joka nimitteli vieläpä ääliöksi. Turha aloittaa jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Palsikselle raha kyllä maistuu, vaikka ei itse haluaisi tuotteista mitään maksaa.
No eihän tuo nyt liiketoimintaa olisi jos myytävistä tavaroista maksettaiisiin edes jotakuinkin "käypä" hinta. Puolet myyntihinnasta on jo aika hyvin, eikä silläkään varmasti kovin suuria katteita saada.
Vierailija kirjoitti:
Sanonta uusiksi todenmukaistettuna: Ei se ole hullu, vaan ahne sika, joka liikaa pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, joten ei tarvitse selitellä mitään, mutta "Karman kosto" on ihan yleinen käsite. Kukaan ei toivonut, vaan ainoastaan tuo yksi, joka nimitteli vieläpä ääliöksi. Turha aloittaa jankkausta.
Olisi varmaan voinut jättää sitten kommentin syövän uusiutumisesta pois? Olihan tuo nyt aivan sairas kommentti.