Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Palsanmäkeä pännii kun kuparipannu menee 70 eurolla

Vierailija
19.09.2023 |

Kun Huutokauppakeisari tippuu korkealta niin se on rumaa katseltavaa

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsikselle raha kyllä maistuu, vaikka ei itse haluaisi tuotteista mitään maksaa.

Vierailija
22/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa karma kostamaan Akille ja Helille. Huijasivat vanhuksilta ihan puoli ilmaiseksi tavaroita. Kohta loppuu tv ohjelma ja Helin syöpä uusiutuu. Se on varma.

Toivottavasti saat itse syövän, ääliö.

Kukaan ei toivonut kenellekään syöpää, paitsi sinä, ääliö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisari on hermoheikon tuntuinen äijä !

Vierailija
24/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin kaksoisleuka ulottuu kohta napaan

Vierailija
25/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tai kaunista katseltavaa, riippuu katsojasta !

Vierailija
26/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa karma kostamaan Akille ja Helille. Huijasivat vanhuksilta ihan puoli ilmaiseksi tavaroita. Kohta loppuu tv ohjelma ja Helin syöpä uusiutuu. Se on varma.

Miten voit toivoa jollekin syövän?

Vierailija
27/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin tuo kuparipannu on ruma nimikirjoituksella. Millainen ihminen on valmis maksamaan siitä naurettavia summia. 

Vierailija
28/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hullu ole joka pyytää, vai miten se menikään. Kaikki halukkaat ovat päässeet televisioon ja homma nuupahti.,  kaikki loppuu aikanaan. Eivätkö nämä helppoheikit ala olla jo eläkeiässä, samoin keksijä Markku ja etupenkin Erkki.

Vierailija
29/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Se kannu olisi parempi ilman niitä typeriä akin nimmareita. Miten ihmiset ostaa tuollaista paskaa tavaraa johon vanha äijä pistänyt nimen.

Sillä on faneja 😄

Vierailija
30/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupari tänään 6,76 e kg.

Pannu ei paljoa paina

Vierailija
31/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tarkoittaa kommentti "Helin syöpä uusiutuu"? Selitä.

Vierailija
32/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsikselle raha kyllä maistuu, vaikka ei itse haluaisi tuotteista mitään maksaa.

Palsanmäet ovat irvokas kuva nykysuomesta.

Ylensyöneitä, ahneita huijareita, jotka käyttävät hyväkseen ihmisten hädänalaista tilaa, ostaen esim. kuolinpesiä halvalla ja myyden tavaraa satojen prosenttien voitolla eteenpäin.

Telkkarissa sitä ollaan yhtä maireita ja leppoisia kuin parhaissa poliisitelkkareissa, mutta kun kamerat sulkeutuvat, alkaa todellinen ihmisten kusetus, samalla tavalla kuin telkkarin vitsikän poliisisetä tekee kameroiden sulkeutuessa piirin ennätyksen kuinka pitkälle saa rappioalkoholistin lentämään putkaan heitettäessä.

Vierailija
33/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit toivoa jollekin syövän?

Missä oli toivomus? Tuossahan vaan todettiin, että karma kostaa, mikä yleinen sanonta. Voit lopettaa jeesustelemisen. eri

Vierailija
34/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin kaksoisleuka ulottuu kohta napaan

Laihtunuthan tuo näköjään viime aikoina on.

Vierailija
35/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupari tänään 6,76 e kg.

Mitä sitten, pitäisikö raaka-aineen hinnalla myydä :D.

Muurikan nuotipannu on terästä ja maksaa kaupassa 80€. Olisiko rst-romun hinta 0,70€/kg.

Vierailija
36/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se hullu ole joka pyytää, vai miten se menikään. Kaikki halukkaat ovat päässeet televisioon ja homma nuupahti.,  kaikki loppuu aikanaan. Eivätkö nämä helppoheikit ala olla jo eläkeiässä, samoin keksijä Markku ja etupenkin Erkki.

Liikaa pyytäjä ei tosiaan välttämättä ole hullu, mutta ainakin  jaskiainen on.

Vierailija
37/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, joten ei tarvitse selitellä mitään, mutta "Karman kosto" on ihan yleinen käsite. Kukaan ei toivonut, vaan ainoastaan tuo yksi, joka nimitteli vieläpä ääliöksi. Turha aloittaa jankkausta.

Vierailija
38/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt liiketoimintaa olisi jos myytävistä tavaroista maksettaiisiin edes jotakuinkin "käypä" hinta. Puolet myyntihinnasta on jo aika hyvin, eikä silläkään varmasti kovin suuria katteita saada.

Vierailija
39/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta uusiksi todenmukaistettuna: Ei se ole hullu, vaan ahne sika, joka liikaa pyytää.

Vierailija
40/164 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, joten ei tarvitse selitellä mitään, mutta "Karman kosto" on ihan yleinen käsite. Kukaan ei toivonut, vaan ainoastaan tuo yksi, joka nimitteli vieläpä ääliöksi. Turha aloittaa jankkausta.

Olisi varmaan voinut jättää sitten kommentin syövän uusiutumisesta pois? Olihan tuo nyt aivan sairas kommentti.