Ei oo lama - pmmp myi 80000 kallista lippua hetkessä
Kommentit (76)
No, nyt kai PMMP:llä on sitten varaa ostaa vokaali?🤗
Vierailija kirjoitti:
Keikan jälkeen jatkuu vinkuna kuinka rahat on looou eikä tilillä ole kuin pari senttiä ja tuet tulee vasta viikonpäästä.
Lapsiperheille ja nuorillehan sitä rahaa on lapattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikan jälkeen jatkuu vinkuna kuinka rahat on looou eikä tilillä ole kuin pari senttiä ja tuet tulee vasta viikonpäästä.
Siksi liput myytiin nyt. Ensi vuonna ei ole kellään rahaa eikä töitä.
Joulumyyntikin alkoi nyt.
Rumat kasvot molemilla naisilla.
Kai esiintyvät pussit päässä?
Vesalan taiteellinen urakin näyttää menevän niin loistavasti että tuli mieleen että olis kiva saada rahuliakin jostain eli pmmp paluukeikat.
Olisin voinut mennäkin, mutten ollut kuullut koko comebackistä ennen tätä keskustelua. :/
Olen työtön, eivätkä nuo 59-129€(?) liput liian pahanhintaisilta kuulosta. Olen ollut köyhä koko aikuisikäni olin sitten töissä tai en, joten olen tottunut säästämään. Jos haluaa vaikkapa uudet kengät, jonkin elektroniikkalaitteen tai ne keikkaliput, pitää vain nipistää ruokabudjetista.
Rikkailla on rahaa. Olisi minullakin mutta ei kiinnosta kuunnella tuota ikivanhaa bändiä enää.
Pmmp:n keikoilla tuoli muutamallakin käytyä silloin aikoinaan. Itseasiassa muistin että olisivat lopettaneet aiemminkin, kun en niitä viimeisiä lurituksia enää kuunnellutkaan. Tässä sama kuin metallicassa ja muissa jotka edelleen kiertävät, ei kiinnosta. Se oli sitä aikaa, ja pahinta mitä voisin muistoilleni tehdä olisi se että menisin nyt katsomaan sitä rahastusta ja vielä maksaisin siitä itse.
Pmmp:llä oli kova draivi, ja energiset keikat, välillä ihan päätöntäkin menoa. Kävivät pikkupaikoissakin esiintymässä, ympäri Suomea. Jori sävelsi ja tuotti väkevästi levyjä.
Olisi pelkästään kiusallista lähteä katsomaan ja kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lipun ostaneilla on enään 2 euroa tilillä loppukuuksi.
Minulla on kyllä satoja tuhansia tilillä lipunoston jälkeen. Miksi kuvittelet että vain köyhät ostavat lippuja?
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut mennäkin, mutten ollut kuullut koko comebackistä ennen tätä keskustelua. :/
Olen työtön, eivätkä nuo 59-129€(?) liput liian pahanhintaisilta kuulosta. Olen ollut köyhä koko aikuisikäni olin sitten töissä tai en, joten olen tottunut säästämään. Jos haluaa vaikkapa uudet kengät, jonkin elektroniikkalaitteen tai ne keikkaliput, pitää vain nipistää ruokabudjetista.
Mene töihin ja ala tienaamaan. Toisten rahoilla eläminen on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon noi mimmit nettoo tosta keikasta?
Halvin lippu 59e, 80 000 myyty, laske siitä
Paljonko on kulut sitä ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon noi mimmit nettoo tosta keikasta?
Halvin lippu 59e, 80 000 myyty, laske siitä
Paljonko on kulut sitä ennen
Tekee yhteensä 4,7 miljoonaa. Kyllähän siinä ihan hyvin nettoaa. Siitä miinus stadion vuokra ja muut kulut. Kyllä pitäisi vielä miljoona jäädä poikineen.
Maksaako Vesala Koronarahat takaisin, olisi ehkä varaa?
Ja nyt niitä sit aletaan myydä pilkkahintaan pois. Jäikö trokareille liput tällä kertaa käteen?
paras oli kun vesala uhriutui koronarajoituksista ja tienas samalla täysin normaalisesti
Yksi eniten kulttuurialan ahdingosta ääntä pitäneistä on muusikko Paula Vesala. Vesalan omassa tilipussissa korona ei näkynyt. Vuonna 2020 Vesala kuittasi ansiotuloja 234281 euroa ja pääomatuloja 11448 euroa eli yhteensä 245729.
Vuonna 2019 Vesala tahkosi ansiotuloja huimat 257626 euroa.
Tietyillä ikäluokilla riittää rahaa eli lapsilla ja nuorilla. Moni vielä asuu vanhempiensa luona ja vanhemmat maksaa. Loput on varmaan opiskelijoita, joille on lapattu rahaa tai nuorehkoja yksinhuoltajia tai nuorehkoja lapsia saaneita perheenäitejä. Ei kuitenkaan ketään yksinasuvia toimeentulolla eläviä ulosottovelallosia työttömiä.