Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat saa lisää rahaa kun muut joutuu leikkausten kohteeksi

Vierailija
18.09.2023 |

Haastan kaikki lyömään rikkaita nekkuun.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lyödä nekkuun niitä jotka kustantavat elämisesi?

Vierailija
2/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi munuainen vapaana, paljonko saisin siitä? Ja toisen silmän osistakin saa tehdä tarjouksia, pärjään yhdellä silmällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikastuminen ei vaadi erityisemmin suuria älynlahjoja vaan sitäkin enemmän valmiutta käyttää kaikkia ja kaikkea maksimaallisen tehokkaasti omaksi hyödykseen.

Vierailija
4/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää heidän kotipihalle ja paskokaa heidän oven eteen.

Vierailija
5/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää heidän kotipihalle ja paskokaa heidän oven eteen.

Tää on etelä-korealaisten fanityttöjen harrastus ihailunsa kohteille. Ajatus on, että ihailun kohde joutuu jollain tavalla reagoimaan jätökseen, niin se on fanitytölle huomatuksi ja huomioiduksi tulemista. Ihan sama, vaikka reaktio on ällötys ja yökötys.

Tervehenkisiä teinityttöjä siellä Etelä-Koreassa.

Vierailija
6/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ennemmin pitäis mennä ja vetäistä nekkuun näitä Arkadianmäellä istuvia hillotolppalaisia joilla ei huolta huomisesta? Nehän siellä ovat todellisuudesta niin vieraantuneita ettei enää tiedä itkisikö vai nauraisiko. Aina kun tavattavissa jossain niin sinne vaan paikan päälle jututtamaan ja kertomaan faktoja todellisuudesta. Muutoin voi sähköpostilla yrittää lähestyä.

Vierailija
7/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän mitä Orpo tarkoitti sillä, että pelastetaan hyvinvointivaltio tulevillekin sukupolville. Se tarkoitti sillä rikkaita" Että heidän hyvinvointi pitää nyt pelastaa ajamalla koko muu maa köyhyyteen ja kurjuuteen! Se puhui heidän omista pershedelmistään ja siitä että ne voi hyvin muiden kustannuksella!

Vierailija
8/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokkivaa kättä ei kannata purra. Nyt kun ei enää vuosiin ole työssäkäyvien rahat riittäneet kaikkiin sosiaaletuuksiin, niin niistä tulee tinkiä. Ei niitä työssäkäyviä voi kuiviin asti verottaa.

Vierailija
9/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä VARASTAT mun rahoja, etkä kustanna mulle yhtään mitään.

No kohta on lama, niin jou joutuu kustantamaan sinun elämisesi. Minä varmaan, kun maksan ansiosidonnaisesta veroja 25%

Vierailija
10/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki ihmiset ole arvokkaita. Tämän olen tiennyt pienestä pitäen, kun olin köyhästä lapsuusperheestä.

Vierailija
11/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tyyppi joka röllää äitinsä koneella.

Vierailija
12/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole vitsi. Vaan osoittaa arvovalintoja. Rikkaat saa oikeasti lisää ja köyhiltä leikataan. Monen mielestä se on oikein.

Vierailija
13/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokkivaa kättä ei kannata purra. Nyt kun ei enää vuosiin ole työssäkäyvien rahat riittäneet kaikkiin sosiaaletuuksiin, niin niistä tulee tinkiä. Ei niitä työssäkäyviä voi kuiviin asti verottaa.

Älä naurata. Ihan hyvin työssä käyvillä rahat riittää eikä heitä kukaan liikoja verota. En jaksa tuollaista uhriutumista omista kestämättömistä kulutusvalinnoista kun olet halunnut ylemmän tuloluokan elämän alemman tuloluokan tuloilla. Sitä kaurapuuroa, perunaa ja nakkikastiketta on ennenkin keskiluokka syönyt, asunut sopivan kokoisessa asunnossa ja omannut yhden auton millä perhe liikkuu. Yksi televisio on ollut talossa ja puhelin. Ja se riitti eikä luultu että jotain muuta pitäisi olla

Vierailija
14/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän ja elintasonsa eteen voi kukin ihan ITSE tehdä jotain eikä olla vain vaatimassa.

Vierailija
15/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman elämän ja elintasonsa eteen voi kukin ihan ITSE tehdä jotain eikä olla vain vaatimassa.

Okei, mitäs oot tehnyt? Äläkä edes vaivaudu mitään "perustin menestyvän yrityksen", ainakaan että kerrot vakuuttavasti mitä yrityksesi tekee.

Vierailija
16/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin kuka on rikas?

Vierailija
17/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vitsi. Vaan osoittaa arvovalintoja. Rikkaat saa oikeasti lisää ja köyhiltä leikataan. Monen mielestä se on oikein.

VARASTETAAN. Rikkaat aina varastamassa. vi*un kus*päät

Vierailija
18/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä naurata. Ihan hyvin työssä käyvillä rahat riittää eikä heitä kukaan liikoja verota. En jaksa tuollaista uhriutumista omista kestämättömistä kulutusvalinnoista kun olet halunnut ylemmän tuloluokan elämän alemman tuloluokan tuloilla. Sitä kaurapuuroa, perunaa ja nakkikastiketta on ennenkin keskiluokka syönyt, asunut sopivan kokoisessa asunnossa ja omannut yhden auton millä perhe liikkuu. Yksi televisio on ollut talossa ja puhelin. Ja se riitti eikä luultu että jotain muuta pitäisi olla

Se on juuri näin. Veroprosentti ei nytkään ole mitenkään kohtuuttoman suuri työssäkäyvällä. Tulojen mukaan kun elää voi saada jopa säästöön rahaa inflaatiosta huolimatta.

Vierailija
19/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, meinaatko, että isorikkaat eivät vaadi mitään.

Vierailija
20/21 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän mitä Orpo tarkoitti sillä, että pelastetaan hyvinvointivaltio tulevillekin sukupolville. Se tarkoitti sillä rikkaita" Että heidän hyvinvointi pitää nyt pelastaa ajamalla koko muu maa köyhyyteen ja kurjuuteen! Se puhui heidän omista pershedelmistään ja siitä että ne voi hyvin muiden kustannuksella!

Suomenhallitus on venäjämielinen äärioikeisto. Kriisiyttää maan niin että tänne On amerikkalaisilla että kohta venäläisilläkin vapaa pääsy. Ja kun om identiteetti on syöty sisältä päin ei ole enää millä vuorovaikuttaa ulkoimaiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi