Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat, onko miehistä isäksi. Vieläkin on liikaa niin sanottuja perinteisiä miehiä. Heillä on roolikäsitykset vanhentuneet: nainen hoitaa kodin ja lapset, mies määrää varsinkin taloudellisista asioista. Sellaiset miehet ovat naisten silmissä vanhanaikaisia, avuttomia, hemmoteltuja mammanpoikia, luusereita, koska nainen tienaa itsekin - ja tienaa hyvin - eikä suostu mihinkään vanhanaikaisen emäntärooliin.
Oliko jollekin tämä kehitys yllätys??
yllättyisit mitä miehet ajattelevat, etpä taida pippeliä saada
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinenmies kirjoitti:
Uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen itse 80-luvulla syntynyt mies, pitkä, akateemisesti koulutettu, suhteellisen urheilullinen ja kokoaikaisessa työssä. Deittisovelluksissa ei tule juurikaan tykkäyksiä ja ravintoloissa ördääminen ei kiinnosta. Moneen kertaan tutkittu tosiasia on, että varsinkin suomalaiset sinkkunaiset katsoo vaan niitä kaikkein komeimpia miehiä ja me muut miehet olemme lähinnä seinäruusuja. Joten ei kannata ihmetellä yhtään tuota lopputulosta 😁
Edelleen, siellä Prismassa on vain kaikkein komeimpia miehiä perheineen? Ja pisimpiä miehiä perheineen?
Ai hitto. Pitää kertoa 170cm isälleni, että hän on oikeasti perheetön, eikä koskaan saa naista, kun Suomessa naiset haluavat vaan hirveän pitkiä miehiä.
Pitää muistaa mainita myös avioliitossa elävälle pullukalle miespuoliselle kaverilleni, joka on nörtti, että hänen vaimoaan ei
Olennainen juttu on, että vaatimattoman näköisten miesten pitää hyväksyä joku täysin eri yhteiskuntaluokasta tuleva nainen tai pitää tuntea etukäteen joku potentiaalinen nainen, jonka kanssa voi vaivihkaa ryhtyä juttelemaan. Tuntemattomien naisten kanssa ei rumat miehet juttele.
Minä en tunne ketään potentiaalista ja kohtaan naisia lähinnä työpaikalla ja silloinkin vain moikkaamme ohimennen.
M38
Mukavasti menee ilmankin. On siinä perheessä myös oma vastuu ja huolehtiminenkin. Itse suunnittelen talvilomalle tässä matkaa jonnekin lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kieltämättä aivan käsittämätön lukema. En tiedä löytyykö historiasta mitään vastaavaa ajanjaksoa.
Katso Argentiina viimevuosisadan alussa. Korttelissa 1 nainen ja 10 miestä.
Älä höpötä. Tunnen useita suomalaisia miehiä jotka ovat onnellisesti pariutuneet ulkomaalaisen kanssa. Itsekkin olen ollut jo yli 20v naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Pari lastakin on tullut pyöräytettyä.
Helppo uskoa, johtuu naisten nirsoilusta.
Kautta aikojen 80% naisista on lisääntynyt mutta vain 40% miehistä.
Lapsettomia naisia pidetään itsenäisinä ja määrätietoisina vaikka todellisuudessa ovat samanlaisia kuin lapsettomat miehet, eli välttelevät vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia naisia pidetään itsenäisinä ja määrätietoisina vaikka todellisuudessa ovat samanlaisia kuin lapsettomat miehet, eli välttelevät vastuuta.
Ja sinäkö määrität vastuun? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Välttelevät vastuuta? :D
Lapsia ei mikään laki pakota tekemään. Eli jos teet lapsen, sitten alkaa se vastuu siitä lapsesta. Sinkkuna olet vastuussa ainoastaan itsestäsi. Lapsien tekeminen ei ole mikään yhteiskunnallinen velvollisuus, ainakaan vielä.
Miehet eivät enää mene avioliittoon eivätkä lupaa yhteistä sitoutunutta loppuelämää. Lapsia tästä syystä eivät halua. Lapsiperhe-elämää eivät halua.
Muutama vuosi kulujenjakamista eli kämppiksiä.
Kun seuraava mielenkiinnonkohde ilmestyy, niin vaihtoon.
Ero ja silloin uusi on miehellä jo katsottuna.
Kun vielä reilu viisi vuotta sitten treffailin miesten kanssa, niin monet +30-vuotiaat miehet eivät halunneet lapsia tai eivät halunneet niitä vielä. Eli jos haluavat joskus myöhemmin lapsia, niin joutuvat etsimään itselleen nuoremman naisen, jonka kanssa lapsia on mahdollista saada. On vain epätodennäköistä, että löytää seurakseen montaa vuotta nuorempaa. Tiedän kyllä ihmisiä, jotka haluavat lapsia, mutta eivät löydä kumppania ja toisaalta monia parisuhteessa olevia, joille lapset eivät vain ole vielä ajankohtaisia (ehkä halutaan keskittyä työhön, halutaan vakituisempaa uraa, halutaan vapautta, ei haluta vielä lapsiperhe-elämää). Kokemukset Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani 38 vuotta, olen pettynyt että minusta ei koskaan tullutkaan mummoa,
Olisit hankkinut enemmän lapsia. Hölmöä laittaa kaikki munat samaan koriin.
Tapailin kerran miestä, jolla oli kolme sisarusta. Kaikki näistä neljästä oli yli kolmekymppisiä, eikä kellään lapsia. Joten ei monta lastakaan takaa lastenlapsia. Tosin en tiedä, miten on nykyään lasten laita tässä perheessä.
Kyllä jokaisella ihmisellä on perhe. Äiti, isä, sisarukset jne....
Miten ihmiset syntyvät jos heillä ei ole perhettä? Tyhjästä?
Itse olen kolmilapsisen sisarusparven nuorin, meitä on isosisko 45v ja me pikkuveljet 39v ja 36v.
Sisko halusi lapsia parikymppiseksi asti, mutta muutti mielensä varhaiskasvatusalalle valmistuttuaan - oli kuulemma yksinkertaisesti liikaa se melu, haju, eritteet, riidat jne. Sittemin opiskeli ihan toiselle alalle ja sillä tiellä nyt onnellisesti lapsettomana.
Veljeni on hankkinut vasektomian ja on siis myös lapseton. Itse harkitsin piuhojen katkaisua, mutta katsoin sen lopulta tarpeettomaksi kun en ole eläessäni ollut parisuhteessa eikä yhden illan jutut kiinnosta. Olen hyvin työorientoitunut ja vapaa-ajalla minulla on paljon aikaa vievä urheiluharrastus, joten elämääni ei mahdu parisuhdetta saati perhettä. Näin on hyvä.
Ainoa, jolle meidän kolmen lapsettomuus vaikuttaisi olevan ongelma, on seitsenkymppinen äitimme. Jankutijankuti miten hänen unelmansa on olla mummo. Onneksi nyt on alkanut marina vähentyä, kun meillä alkaa kaikilla jo tätä ikääkin olla.
Mitä v ttua sillä naisella tekee? Rahaa menee ja se eroaa kuitenkin. Parempi ostaa itselleen joku comfy talo maalta isolla tontilla ja rempata siitä mieleisensä. Vielä parempi jos se on rannalla, voi pistää verkot veteen ja savustaa. Mukavaa elämää.
Lapsia olen aina halunnut. Pitäisi vain ensin päästä toisille treffeille asti.
M34
Ei vaan kiinnosta. Teen mieluummin muita asioita. T: lapseton kolmekymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kolmilapsisen sisarusparven nuorin, meitä on isosisko 45v ja me pikkuveljet 39v ja 36v.
Sisko halusi lapsia parikymppiseksi asti, mutta muutti mielensä varhaiskasvatusalalle valmistuttuaan - oli kuulemma yksinkertaisesti liikaa se melu, haju, eritteet, riidat jne. Sittemin opiskeli ihan toiselle alalle ja sillä tiellä nyt onnellisesti lapsettomana.
Veljeni on hankkinut vasektomian ja on siis myös lapseton. Itse harkitsin piuhojen katkaisua, mutta katsoin sen lopulta tarpeettomaksi kun en ole eläessäni ollut parisuhteessa eikä yhden illan jutut kiinnosta. Olen hyvin työorientoitunut ja vapaa-ajalla minulla on paljon aikaa vievä urheiluharrastus, joten elämääni ei mahdu parisuhdetta saati perhettä. Näin on hyvä.
Ainoa, jolle meidän kolmen lapsettomuus vaikuttaisi olevan ongelma, on seitsenkymppinen äitimme. Jankutijankuti miten hänen unelmansa on olla mummo. Onneksi nyt on alkanut marina vähentyä, kun meillä alkaa kaikilla
Miten se äitimuorille kuuluu, harjoittaako joku suojaamatonta yhdyntää vai ei. Yksityisasia. Moukkamaista kommentointia.
Helppo lisäksi mummon huudella kun hänen:
1) ei tarvitse maksaa lasta
2) ei tarvitse synnyttää lasta
3) ei tarvitse kasvattaa lasta
Eli itsellään ei ole mitään pelissä mutta vaatii muita uhraamaan omat edut. Itsekästä.
Edelleen, siellä Prismassa on vain kaikkein komeimpia miehiä perheineen? Ja pisimpiä miehiä perheineen?
Ai hitto. Pitää kertoa 170cm isälleni, että hän on oikeasti perheetön, eikä koskaan saa naista, kun Suomessa naiset haluavat vaan hirveän pitkiä miehiä.
Pitää muistaa mainita myös avioliitossa elävälle pullukalle miespuoliselle kaverilleni, joka on nörtti, että hänen vaimoaan ei ole olemassakaan, meni mielikuvitusolennon kanssa naimisiin ja hallusinoi häät.
Samalla pitää soittaa kolmannelle kaverille, että heivaa sen lyhyen italiaisen, kaljuuntuvan aviomiehensä nyt äkkiä vaikka skutsiin täältä, kun se on liian lyhyt sulle ja kaljukin alkaa paistaa.