Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään, että alle 30-vuotiaat ovat vielä nuorisoa jonka ei ole tarkoituskaan vakiintua, ja lasketaan siitä 5 vuotta eteenpäin (joka on aika lyhyt aika), niin en yhtään ihmettele, että puolet sen ikäisistä on lapsettomia. Paljon on mutkia matkassa kun siirtyy siitä elämäntyylistä missä vielä opiskellaan ja biletetään siihen elämäntyyliin, missä ollaan vakituisessa työssä ja kyyditetään lapsia harrastuksiin. Ei ole helppo muutos henkisesti eikä taloudellisesti.
Ei onnistu se muutos, töitä ei ole, eikä sellaista naista, jonka kanssa pystyisi elämään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun annetaan homojen mennä naimisiin. Tämä maa on tuhon oma. Tuntuu ettei nykyihminen ymmärrä, mihin näin voimakkaasti alle 2,1 kokonaishedelmällisyysluku johtaa.
Joo, kyllä syntyvyys korjaantuu kun homot pakotetaan larppaamaan heteroita ja lisääntymään kulissisuhteissa. :D
Alhainen syntyvyys on maapallolle voitto.
Ihan hemmetin jees. Olen yli 30 ja en tiedä kiinnostaako isyys. Nainen löytyy ja jono on jos lähtee. Ei vaan kiinnosta kuluttaa aikaa lapseen. Ehkä jos tietäisin ettö nainen hoitaa 90% lapsesta voisin suostua mutta usko meni kun koirakin jäi minun hoidethavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.
Riesaksi ei ehkä tule lapset mutta ärhäkkä sukupuolitauti kylläkin.
Kumit on keksitty yhdyntään, eli turva seksiä.
Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.
Christiiina kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä 36-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka oli vuotta aiemmin eronnut 16v suhteesta. Hän kertoi, että hän haluaisi lapsen. Kysyin, että miten hän ei sitten ex-puolison kanssa hankkinut lasta, johon hän vastasi, että eivät he edes koskaan puhuneet lapsista. Mietin vaan , että miten ei 16 vuoden aikana ole tullut mieleen, että voisi hankkia lapsia ja sitten kun eroaa , tulee vauvakuume.
Tunnen yhden viisikymppisen miehen, joka on vasta nyt suhteessa, jossa on tullut mieleen yrittää lasta. Se ei näytä käyvän enää niin helposti.
Nyt alkuvuonna syntyvyys on lähes 5% pienempi verrattuna vuoden takaiseen. Tätä menoa lapsettomuus on yleisempää kuin se, että on hankkinut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun annetaan homojen mennä naimisiin. Tämä maa on tuhon oma. Tuntuu ettei nykyihminen ymmärrä, mihin näin voimakkaasti alle 2,1 kokonaishedelmällisyysluku johtaa.
Joo, kyllä syntyvyys korjaantuu kun homot pakotetaan larppaamaan heteroita ja lisääntymään kulissisuhteissa. :D
Toivottavasti olet samaa mieltä kun elintaso lähtee voimakkaasti laskemaan ja eläkkeestäsi ja ostovoimastasi häviää puolet. Niin ja enemmistö länsimaiden suurten kaupunkien asukkaista on muslimeja. Mihin kaikkeen se johtaakaan. Siihen ei mene kuin muutama vuosikymmen.
Elintason ja ostovoiman lasku on avainasemassa luonnon suojelemisessa. Erittäin hyvä asia siis.
Se ei minua kiinnosta tipan vertaa mihin mielikuvitusolentoon täällä kukakin tulevaisuudessa uskoo, kun ei se kiinnosta nytkään.
Ei mitenkään ihmeellistä, velikin sai vasta 40v lapsen, puoliso kuusi vuotta nuorempi, työasiat oli edellä, matkustelivat paljon ja asuivat välillä ulkomailla, paljon harrastuksia ja kavereita, veli oli ammattiurheilija ja nyt ala vaihtunut, lapsi 2v nyt
hauska juttu on sekin että on tullut muutamia yli 40 täysin kokemattomia vastaan ,mikähän se luku noissa yli 30 vuotiaissa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Jamal hoitaa.
Kiinnostavasti muuten Halla-aholla on useita lapsia, kahden eri naisen kanssa.
Tyhmät kannattajat uskovat mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä tuon ikäisissä miehissä on enemmän lapsettomia kuin perheellisiä. Melkein jokaisella on kyllä puoliso, mutta lasta ei ole vielä tehty tai olla edes tekemässä.
Jep sama huomio täällä.
Ja sitten ne harvat joilla on jo lapsia ovat toisella kierroksella ja tehneet lapsia jo uudenkin kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä 36-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka oli vuotta aiemmin eronnut 16v suhteesta. Hän kertoi, että hän haluaisi lapsen. Kysyin, että miten hän ei sitten ex-puolison kanssa hankkinut lasta, johon hän vastasi, että eivät he edes koskaan puhuneet lapsista. Mietin vaan , että miten ei 16 vuoden aikana ole tullut mieleen, että voisi hankkia lapsia ja sitten kun eroaa , tulee vauvakuume.
He olivat varmaan insinööripariskunta, jossa mies oli miehinen mies ja nainen myös miesmäinen eikä siksi halunnut lasta? Naiselliset naiset yleensä ovat tuolla koulutustasolla lääkäreitä.
Täh? Insinööri ei ole edes maisteri kuten diplomi-insinööri. Lääkärit taas ovat vähintään lisureita. Onko 16 vuoden parisuhde koulutustaso?
Syy voi olla mikä vaan, esim. se että mies ei silloin halunnut lasta ja erosivat. Nyt sitten kertoo, etteivät keskustelleet. Harva mies ehkä edes ottaa puheeksi.
Olen lapseton ja ikisinkku, vähän alle 35v mies olen.
Jos lapsia tekisin niin mulla pitäisi olla nainen jonka kanssa niitä tekisin ja sitten toi rahapuoli mietityttää myös, nyt elätän palkallani itseni ihan ok mutta miten rahani riittäisi jos minun pitäisi elättää lapsi(a) myös ja isommassa asunnossa on isommat kulut myös.
No ite en kyllä voi ottaa tosissani aikuista miestä jolla ei ole perhettä. Ihan ok pelailla pleikkaa joskus 15-vuotiaana mutta jos 45 mies ei muuta osaa, niin johan sille nauraa aidanseipäätkin.
No mietitäänpä. Omasta tuttavapiiristä ei lapsia (tai osalla parisuhdettakaan) ole niillä miehillä, joiden jokaiseen viikonloppuun kuuluu kuppiloissa istuminen, ja todennäköisesti sekä perjantaina, että lauantaina. Sen sijaan aika paljon harvemmassa ovat saman ikäiset naiset, jotka joka viikonloppu suuntaavat baariin. Ja vapaa-ajallahan ne puolisot yleensä hommataan, ellei töistä löydy. Tämän lisäksi näillä miehillä kaikki harrastukset ovat äijämäisiä, joissa ei naisia juurikaan näy. Ihan kivoja tyyppejä suurin osa, ja varmasti hyviä ihmisiä sekä parisuhteessa että isänä, mutta todennäköisyys tulevan vaimon löytämiseen kantapaikasta on aika pieni. Tuossa iässä baareissa luuhaaminen alkaa näkyä jo naamastakin, joten ne parikymppiset naiset mitä baareissa saattaa vielä olla, ei ehkä kovin helpolla kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hemmetin jees. Olen yli 30 ja en tiedä kiinnostaako isyys. Nainen löytyy ja jono on jos lähtee. Ei vaan kiinnosta kuluttaa aikaa lapseen. Ehkä jos tietäisin ettö nainen hoitaa 90% lapsesta voisin suostua mutta usko meni kun koirakin jäi minun hoidethavaksi
Koirasta pääsee helposti eroon, jos sen hoitaminen ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ja ikisinkku, vähän alle 35v mies olen.
Jos lapsia tekisin niin mulla pitäisi olla nainen jonka kanssa niitä tekisin ja sitten toi rahapuoli mietityttää myös, nyt elätän palkallani itseni ihan ok mutta miten rahani riittäisi jos minun pitäisi elättää lapsi(a) myös ja isommassa asunnossa on isommat kulut myös.
Mieti että todennäköisesti tulet pärjäämään. Uutisissa ei kerta kaikkiaan näy Suomessa valtavaan köyhyyteen ja kurjuuteen joutuneita perheenisiä. Työttömiä voi olla, mutta sitten kerrotaan, kuinka saavat jotain tukea.
Nainen jakaa asunnon kustannuksia. Pieneenkin asuntoon voi hankkia lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet samaa mieltä kun elintaso lähtee voimakkaasti laskemaan ja eläkkeestäsi ja ostovoimastasi häviää puolet. Niin ja enemmistö länsimaiden suurten kaupunkien asukkaista on muslimeja. Mihin kaikkeen se johtaakaan. Siihen ei mene kuin muutama vuosikymmen.
Elintason ja ostovoiman lasku on avainasemassa luonnon suojelemisessa. Erittäin hyvä asia siis.
Se ei minua kiinnosta tipan vertaa mihin mielikuvitusolentoon täällä kukakin tulevaisuudessa uskoo, kun ei se kiinnosta nytkään.
Mikset siis toimi esimerkillisesti ja elä kuten 80-luvulla? Silloin oli kaikki tarvittava jo. Ymmärrätkö kuinka paljon internet palvelimineen vie energiaa? Voit siis tehdä fiksusti ja jättää kaiken tulevaisuuden teknologian hyödyntämättä vaikka muu maailma meneekin eteenpäin.
Niin ja kummasti alkaa sinuakin kiinnostamaan satuhahmot kun he alkavat päättämään miten täällä kuuluu elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset siis toimi esimerkillisesti ja elä kuten 80-luvulla? Silloin oli kaikki tarvittava jo. Ymmärrätkö kuinka paljon internet palvelimineen vie energiaa? Voit siis tehdä fiksusti ja jättää kaiken tulevaisuuden teknologian hyödyntämättä vaikka muu maailma meneekin eteenpäin.
Niin ja kummasti alkaa sinuakin kiinnostamaan satuhahmot kun he alkavat päättämään miten täällä kuuluu elää.
Elän minimalistisesti jo nyt, kiitos kysymästä. En ala kuitenkaan koko maailman taakkaa kantaa harteillani niin kauan kuin muut ihmiset lisääntyvät miettimättä muita sekuntiakaan. En voi yksin tehdä kaikkea, vaikka paljon teenkin.