Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä joka vainosi minua ei ole näkynyt nyt 3 vuoteen. Voinko luottaa että on unohtanut minut?

Vierailija
17.09.2023 |

Toivon todella että on jättänyt rauhaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on unohtanut sinut. Voi olla että hänellä uusi uhri tai sitten tullut järkiinsä. Tai kuollut.

Vierailija
2/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, voihan se tietysti olla jos huono tuuri käy, että uusi kumppani jättää ja taas alkaa häiriköinti sinua kohtaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on unohtanut. Jos aktivoit hänet jotenkin, esim. näkee sinut, homma lähtee taas täydellä höyryllä. Tai sitten odottaa, että käyt varomattomaksi ja iskee sitten.

Vierailija
4/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on 20v jaksanut huhuilla vaihtelevasti perään, en ole erin jälkeen kertonut missä asun tai luvannut tavata häntä, vaikka on pyytänyt, välillä oli vuosia välissä että ei pitänyt yhteyttä, sitten löysi jostain mun puhelinnumeron ja taas se alkoi...

Vierailija
5/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ikinä täysin varma voi olla. Mielenterveys aaltoilee. 

Vierailija
6/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako koville, kun hän ei enää edes muista sinua, ja sinä edelleen ajattelet häntä?

Vierailija
7/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harmittaa kun lopetti näin helposti?

Vierailija
8/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä ole jo 3,5 vuotta tai pitempään? Niin pitkään olet ainakin tämän saman avauksen säännöllisesti tehnyt.

Vierailija
9/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, voihan se tietysti olla jos huono tuuri käy, että uusi kumppani jättää ja taas alkaa häiriköinti sinua kohtaan..

Sadistimies näköjään paikalla.

Vierailija
10/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako koville, kun hän ei enää edes muista sinua, ja sinä edelleen ajattelet häntä?

Tässä on narsistimies.

Vierailija
11/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on hetken hiljaa ja hyppää jostain puskasta sun kimppuun tai ajaa autolla yli

Vierailija
12/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on jo päättänyt jättää sinut rauhaan, kaikkea hyvää syksyysi.

Vierailija
13/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaja vainoaa keskimäärin noin kaksi vuotta. Toki jotkut pidempäänkin. Oma ex vainosi kahdeksan vuotta, nyt onneksi kuusi vuotta saanut olla rauhassa. Ehkä löysi uuden uhrin, tai sitten on vankilassa taikka kuollut.

Vierailija
14/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä vastavuoroisesti naikkonen? löytyy sellaisiakin jotka roikkuvat perässä, yrittää levittää vain riitaa. naiset eivät pidä sellaisista.

Vierailija
15/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli stalkkeri nuorempana pitkään. Jouduin vaihtamaan paikkakuntaa ja puhelinnumeroa, hän ei millään uskonut kun pyysin, sanoin ja käskin että ei ota yhteyttä ja häiritse enää. Jos en vastannut puhelimeen niin se käveli oven taakse. Ja kaikki sen takia kun hengasin hänen kanssa yhden illan jolloin oli tunkemassa kieltä kurkkuuni yhtäkkiä.

Joku aika sit mies laittoi facessa viestiä, blokkasin heti ja kyllä mua hirvittää että eikai se ala taas.

Tässä välissä mies on ollut otsikoissa ja vankilassa pahoinpitelyn takia.

Vierailija
16/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan muistanut sinua, mutta otan taas yhteyttä kun kaipasit.

Vierailija
17/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole stalkkereita, olen muuttanut usein. On kyllä sitkeitä ihalijoita, jotka viestittävät ja viestittävät vaikke vuosiin ole vastannut. Ensimmäisenkin kerran vastasin, koska halusin olla kohtelias.

Vierailija
18/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et. Minua vainottiin 2000-luvun alussa ja vainoaja sai kahdesti laajennetun lähestymiskiellon. Viimeksi toissa vuonna sain pitkän viestin tyypiltä taas eli nämä ovat todella sitkeitä, vaikka kyseessä on ihan tuntematon häiskä.

Vierailija
19/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vainoaja ex-poikaystäväni aktivoituu sekoilemaan vieläkin jos saa jonkin kimmokkeen, vaikka saattaa olla välissä jokusen vuodenkin ns. hiljaa. Erosta reilusti yli 10 vuotta. 

Vierailija
20/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme