MTV3: Suomalaisista 35-vuotiaista miehistä 50 prosenttia lapsettomia, naisista 35 prosenttia
Huhhuh, tylyjä on lukemat.
Kommentit (1524)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin paljon lapsellisempia 40v asti kuin monet muun maalaiset. Joku pelaaminen ja kaveriporukassa hengaaminen ja baarit kiinnostaa pitkään.
Mitä nyt italialaiset äijät bunkkaa kämpillä mamman hoidossa pitkälle päälle kolmekymppisenä, tunnetaan ilmiönä "bamboccioni" . Joskus jopa häätöön asti.
Naiset valittivat kun miehet alistaa. No, miehistä tulikin saamattomia lapasia, jotka eivät uskalla edes kohdata naista. Nyt naiset haluavat vain miehiä, jotka alistavat naisia kunhan ihonväri on tarpeeksi tumma. Ei ole naisia järjellä siunattu.
Minä olen kissles-fuckless-lähes huggles- pairless koronapiikkiless poika 42 v
Eli naiset pariutuvat keskimäärin hieman itseään vanhempien miesten kanssa. Mikä tuossa on uutta tai yllättävää?
Tarttis vain kohdata ikäisensä tolkun impi, mutta onko niitä enää 4-kymppisissä plikoissa
Nykyajan miehet on tosi lapsellisia ja epävarmoja eikä sellaisen kanssa halua pariutua
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko tämä nyt joku ongelma vai mitä tässä haetaan? Minun kokemukseni miehistä oli se ettei kukaan halunnut mitään vakavaa. Ihan itse siis valitsivat lapsettomuuden. Minä valitsin tehdä lapsen yksin.
Miksi valikoit tuollaisia hupakkomiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan miehet on tosi lapsellisia ja epävarmoja eikä sellaisen kanssa halua pariutua
Aviuoitumattomilla nykynaisilla soisi olevan pienemmän bodycountin, mieluiten nollassa
Vierailija kirjoitti:
Täysin käsittämättömiä lukuja. Voiko tuo olla totta??!
Totta ihmeessä voi olla totta, kah eihän tuo kuitenkaan tarkoita että nuo lapsettomat neitseitä olisivat. Onhan toki paljon helpompaa vain naiskennella yhden tai vaikka kahdenkymmenen kanssa ilman pelkoa että "tarttisi" avioitua yhdenkään kanssa
Pari faktaa. 55% avioliitoista päätyy eroon. Lähemmäs 90% lapsista päätyy äidille.
Avioliitto ja lapsen teko on miehelle valtava taloudellinen riski. Ei ole ihme, jos ei lasten teko kiinnosta, kun todennäköisesti oma rooli on olla maksumies ja tavata lapsia vain silloin tällöin. Sanoisin, että tämä pitää korjata niin, että rahat lapselle tulee valtion kautta ja kerätään veroina.
Toisekseen, nuorisolla ei ole tarpeeksi hauskaa. Ennen ryypättiin, biletettiin, ja jaksettiin silti olla koulussa ja opiskeluissa paremmin. Nykyään kaikki on kiristetty niin tiukalle, että kaikki elävät epävarmuudessa, mikä sitten näkyy siinä, että elämää lykätään, ja siinä lykkäytyy lapsenteko ja parisuhteet. Eli esim. opintoaikarajoitteet jne. pitää poistaa ja bileitä jollain ilveellä on lisättävä, vaikka koulubileitä.
Olis hyvä olla saman verran impimiehiä kuin impinaisiakin niin sellaisesta määrästä voisi syntyä montakin jämäkkää avioparia. On iso riski liiton rikkoutumiseen jos vaikka toinen on liiton alkaessa impi ja toinen ei, puhumatikaan jos molemmat ovat jo valmiiksinaineita
Suomalaisista 35-vuotiaista miehistä 50 prosenttia lapsettomia, naisista 35 prosenttia
Mielenkiintoiset luvut. Tämähän tarkoittaa sitä, että usealla naisella täytyy olla lapsi kahden tai useamman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista 35-vuotiaista miehistä 50 prosenttia lapsettomia, naisista 35 prosenttia
Mielenkiintoiset luvut. Tämähän tarkoittaa sitä, että usealla naisella täytyy olla lapsi kahden tai useamman miehen kanssa.
Ei
Vaan yhdellä miehellä on lapsi useamman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin paljon lapsellisempia 40v asti kuin monet muun maalaiset. Joku pelaaminen ja kaveriporukassa hengaaminen ja baarit kiinnostaa pitkään.
Kelatkaa, pelit ja kaverit voittaa naiset.
Kuinka säälittäviä naiset ovatkaan