Liian laitettu ja meikattu nainen!
Miksei naiset tajua, että irtoripsi, tekokynsi, kumihuuli ja irtohiushärpäkkäille täkyyn käyvät onnettomat pelimiehet, jotka hakevat hetken lohtua. Toimivaa suhdetta hakevat miehet kiertävät nämä naikkoset kaukaa. Ensinnäkään se ei ole kivan näköistä, niiden virittämiseen käytetään suhteettomasti aikaa ja kaiken huipuksi ne maksavat tuhottomasti. Vinkki niille naisille, jotka vakavaa suhdetta hakevat on, että laittaudu mieluummin liian vähän kuin liian paljon.
Tatuoinnit eivät myöskään kaunista, vaan kertovat karua kieltä vähän yksinkertaisesta ihmisestä, joka menee hömppävirran mukana. Kuka haluaa ihoonsa enemmän tai vähemmän krouvisti tehdyn kuvan, jota sitten kannetaan koko ikä. Sen poistaminen maksaa myös maltaita. Tavallinen nainen, vaikka täysin ilman meikkiä, pesee mennen tullen nämä ylimeikatut/laitetut/tatuoidut hirvitykset.
Kommentit (224)
Oottekos tulleet ajatelleeksi sitä, kun aina sanotaan, että nainen laittautuu miehiä varten. Että ei miehet tykkää mistään lävistyksistä (mukaanlukien korvakorut), tatskoista, värjätyistä hiuksista, lyhyiksi leikatuista hiuksista. Mitäs jos se nainen laittautuukin viehättääkseen jotakuta toista naista? Kenties samanhenkistä kuin on itse? Miten voi kukaan nykypäivänä olettaa, että nainen haluaa aina ja joka paikassa miellyttää ainoastaan miehiä. Kyllä on miehillä isot egot. Itsehän miehet sitten toki saavat olla ihan luonnontilassa, puolikaljuina, kaljamahaisina jne. mutta naisen, sen pitää olla isotissinen, hyväahterinen, pitkähiuksinen, valkohampainen (miehellä itsellään saa olla vaikka puolet hampaista pudonneet ja loput ruskeita piikkejä) ja naisellisen tyylikäs yms.
Voihan joku nainen meikata ihan vaikka omaksi ilokseen. Että tuntee itsensä freesiksi ja kenties sen ansiosta on hyväntuulinen. Vaikka ei kiinnostaisi miehet eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että niin moneen suomalaisnaiseen vetoaa 'slaavi-look' eli just aivan liian pitkät kirkkaanväriset rakennekynnet jotka on täynnä jotain kristalleja ja tyypillisesti kokonaisuudessaan mauttomat. Pukeudutaan edelleen todella ihonmyötäisiin tyrkkyvaatteisiin klassisten vaatteiden sijaan ja otetaan tatuointeja jotka sitten esim. hääpäivänä valkoisessa hääpuvussa pilaa koko lookin ja kokonaisuus vaan on trashy. Maksetaan siitä, että näytetään halvalta? Rakenne/geelikynnet voi tehdä hyvällä maullakin. Tatuointeja ei.
Näitä ei näe muissa Pohjoismaissa juurikaan enää. Ennen näkyi, joskus 2000-luvun keskivaiheilla. Sen jälkeen on menty aivan erilaiseen (länsi-eurooppalaiseen) suuntaan. Todella monet suomalaiset naiset JA miehet jymähtäneet tyyliltään paikoilleen.
- mies kertoi osuvia näkemyksiään naisille pariutumisesta
- naiset tulevat ulvomaan kuorossa että eipä haittaa jatka vaan pell e run kaam ista niih!
- naiset valittavat kun eivät löydä kunnollista miestä.
Vastaavasti naiset jakavat kyllä auliisti miehille pitkiä listoja vinkkejä mitä tehdä että saa naisen. Ihanaa.
Nykyään on muotia huolitellut, lyhyet kynnet. Irtokynnet on niin last season. Eihän niillä edes pysty tekemään mitään.
Mikä aloittajan hätä on? Olematon itsetunto? Katkeruus?
Anna ihmisten näyttää miltä haluavat. Kuulostaa että sulla on itselläsi ongelmia riittävästi, käytä energiasi niihin ja keskity omaan ulkonäköösi niin voit varmasti paremmin. Saatat Jopa näyttää paremmalta.
Rakkain terveisin
Ripsariin ja kulmaväriin luottava
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että nämä liian laitetut naiset ovat jo varattuja.
Eikä live elämässä luomu nainen löydä sitä oikeaa mistään.
Ottakaa hyvät ihmiset se puoliso jo koulussa, tai viimeistään opiskellessa. Sen jälkeen jengi hajoaa omille teilleen. Baareista löytyy vain päihteitä.
No ei todellakaan! Ajatuskin puistattaa, että olisi jonkun koulun pojista kanssa pitänyt paritua loppuelämäksi.
Ne täytetyt huulet on kyllä kamalin trendi ikinä. Onko kukaan koskaan nähnyt livenä yhtäkään naista, joka näyttää paremmalta sen jälkeen kun otti huulitäytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun punaisia pitkiä kynsiä kehutaan usein. Malli on maltillinen ja klassinen, ei mitkään kotkankynnet todellakaan.
Ainahan ne pelimiehet kehuu. Kehuillahan ne naiset kaadetaan. Vähänkin fiksumpi ymmärtää ettei ne valitettavasti ole yhtä totuuden kanssa. Miksi ylipäätään pitää pitkiä kynsiä kun niiden kanssa ei voi tehdä mitään?
Minä en ole sinkku joka harrastaa pelimiehiä. Olen pitkässä avioliitossa ja kehut ovat tulleet naisilta. Joten olet täysin väärässä
Eipä yllätä, että kehut tulevat nimenomaan naisilta. Miehien mielestä turhat, hankalat ja rumat.
Kyllähän meitä miehiä on haukuttu kautta aikojen näissä ulkonäkö asioissa. Ehkä mekin joskus voidaan sanoa oma mielipiteemme?
Lävistykset ja tatskat on pahimpia. Mä en tajuu, millanen suodatin pitää silmissä olla että ne voi nähdä kauniina? Kuinka kaunis on lehmien korvamerkki? Tai polttomerkki.
Mua ei määrää kukaan. Oon just sellanen kuin oon. Meikkaan niikuin haluan. Silarit on tilauksessa ja jos se harmittaa jotakuta niin phah, ketä kiinnostaa. Mun kynnet on mun ylpeys ja niistä en luovu sanoo joku pappa sitten mitä hyvänsä. Kantsis kattoo vähän juutubest miten vaativaa kauneudenpito nykyään on. Ei paljoo enää arvosteltais.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että niin moneen suomalaisnaiseen vetoaa 'slaavi-look' eli just aivan liian pitkät kirkkaanväriset rakennekynnet jotka on täynnä jotain kristalleja ja tyypillisesti kokonaisuudessaan mauttomat. Pukeudutaan edelleen todella ihonmyötäisiin tyrkkyvaatteisiin klassisten vaatteiden sijaan ja otetaan tatuointeja jotka sitten esim. hääpäivänä valkoisessa hääpuvussa pilaa koko lookin ja kokonaisuus vaan on trashy. Maksetaan siitä, että näytetään halvalta? Rakenne/geelikynnet voi tehdä hyvällä maullakin. Tatuointeja ei.
Et oo Briteissä käynyt? :D :D
Mankeli-podcastin viimrisimmässä jaksossa nuoret miehet haikailivat meikittömän naisen perään ja treffeisttä metsässä tai ylipäänsä luonnossa. Mankeli on Love Island -Samun podi. Samun, joka tapailee (Huom. Ei seurustele!!!) Saarelta tuttua Ex-missi Sonjaa.
Suunta kohti luonnollisuutta, loistavaa!
Liika on liikaa. Varsinkin loppuillasta kun katselee baaribarbeja, niin meikkejä on lisätty illan aikana liikaa ja liian kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on katunut tatskojaan? Luulisi että alkais aikaa myöten nyppimään ne töherrökset.
Hep! Otin pari tatskaa alle parikymppisenä ja tajusin vasta sitten, etteivät ole ollenkaan oma juttu. Onneksi niissä ei ollut hankalasti poistettavia värejä, joten muutamalla laserhoitajan käynnillä niistä pääsi eroon. Hintaa tuli enemmän kuin itse tatskoille, mutta niinhän se on että tyhmyydestä sakotetaan :D
Makuja on monia, niin miehillä kuin naisillakin.
Eräs eksä nimenomaan halusi, että meikkaisin ja laittautuisin näyttävästi. Hänelle ulkonäkö oli todella tärkeää ja vietti peilin edessä enemmän aikaa kuin minä laittaen hiuksiaan ja pähkäilleessään päivän asua. Sosiaaliset tilanteet olivat hänelle muotinäytös.
Toinen ei halunnut että meikkaan ollenkaan ja pukeutuisin ylisuuriin huppareihin ja collegehousuihin. Tuo johtui mustasukkaisuudesta, hän ei halunnut että kukaan mies katsoisi minua.
Onkohan yksi syy meikittömyyden yms luonnollisuuden peräänkuuluttamisessa (sen lisäksi, että osa miehistä vaan ei pidä siitä) se, ettei juuri haluta että sitä omaa kumppania kukaan muu katsoisi? Nuo miehet tietävät, että niitä laitettuja törröhuulivamppeja katsotaan, vaikka kaikki väittävätkin etteivät katso.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, niin miehillä kuin naisillakin.
Eräs eksä nimenomaan halusi, että meikkaisin ja laittautuisin näyttävästi. Hänelle ulkonäkö oli todella tärkeää ja vietti peilin edessä enemmän aikaa kuin minä laittaen hiuksiaan ja pähkäilleessään päivän asua. Sosiaaliset tilanteet olivat hänelle muotinäytös.
Toinen ei halunnut että meikkaan ollenkaan ja pukeutuisin ylisuuriin huppareihin ja collegehousuihin. Tuo johtui mustasukkaisuudesta, hän ei halunnut että kukaan mies katsoisi minua.Onkohan yksi syy meikittömyyden yms luonnollisuuden peräänkuuluttamisessa (sen lisäksi, että osa miehistä vaan ei pidä siitä) se, ettei juuri haluta että sitä omaa kumppania kukaan muu katsoisi? Nuo miehet tietävät, että niitä laitettuja törröhuulivamppeja katsotaan, vaikka kaikki väittävätkin etteivät katso.
Tottakai niitä törröhuulivamppeja katsotaan, niinkuin katsotaan kaikkea epäluonnollista, silmämunatatuoituja, yltäpäältä lävistettyjä )ne. Ei niitä ihaillen katsota vaan kauhistellen ja ihmetellen miksi sievä nainen on pilannut itsensä.
Varmaan nyt jo ymmärrät että ensimmäinen miehesi oli varmaan narsisti ja toinen hyvin epävarma itsestään. Kyllä normaalimiesten vaimoja/naisia saa katsella ja kehuakin. Miehet arvostavat että nainen on suht koht samannäköinen meikissä ja ilman. Loppujen lopuksi, kaikki muuhan on huijaamista!
Mulla oli tekoripset ja -hiukset ja lakatut kynnet, ihan hyvin kelpasin komealle, fiksulle ja korkeasti koulutetulle miehelle, avioliittoon asti. Ja tekoripset oli päällä häissäkin ;) Ihan sama onko ulkokuori feikkiä, sisältä olen kultaa.
En kommentoi Saran ulkonäköä, mutta Soiri vaikuttaa pelimieheltä tai vähintäänkin siivelläeläjältä. Palkka ei varmasti ole mitään verrattuna siihen mitä Sieppi tienaa.