Liian laitettu ja meikattu nainen!
Miksei naiset tajua, että irtoripsi, tekokynsi, kumihuuli ja irtohiushärpäkkäille täkyyn käyvät onnettomat pelimiehet, jotka hakevat hetken lohtua. Toimivaa suhdetta hakevat miehet kiertävät nämä naikkoset kaukaa. Ensinnäkään se ei ole kivan näköistä, niiden virittämiseen käytetään suhteettomasti aikaa ja kaiken huipuksi ne maksavat tuhottomasti. Vinkki niille naisille, jotka vakavaa suhdetta hakevat on, että laittaudu mieluummin liian vähän kuin liian paljon.
Tatuoinnit eivät myöskään kaunista, vaan kertovat karua kieltä vähän yksinkertaisesta ihmisestä, joka menee hömppävirran mukana. Kuka haluaa ihoonsa enemmän tai vähemmän krouvisti tehdyn kuvan, jota sitten kannetaan koko ikä. Sen poistaminen maksaa myös maltaita. Tavallinen nainen, vaikka täysin ilman meikkiä, pesee mennen tullen nämä ylimeikatut/laitetut/tatuoidut hirvitykset.
Kommentit (224)
Vinkki muille miehille, ottakaa nainen joka miellyttää silmää ilman meikkiäkin, sillä aamuisin joudut katsomaan vaimoa ilman meikkiä.
Itse en ole laittanut ripsiväriä ja poskipunaa enempää sitten teinivuosien, en viitsi käyttää aikaa meikkaamisern, enkä siksi oikein osaakaan kun en ole harjoitellut.
Nyt olen pitkän avioliiton jälkeen alkanut taas käydä ulkona. En etsi ketään tai mitään, kunhan juon lasillisen ja katselen elämää. Miehet ovat lähestyneet minua, olen viettänyt hauskoja iltoja ja minua on sanottu kauniiksi, mutten ole uskaltanut lähteä kenenkään mukaan, koska haluaisin löytää miehen jonka mielestä olen perjantai-iltana lisäksi kaunis maanantai aamunakin. Kun ilta loppuu ja pitäisi lähteä jonkun mukaan, mieleeni tulee vain Froikkareiden biisi: "Ja vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa
monen vierestä oon herännyt."
Ootteko koskaan katsoneet youtubesta naisten meikintekovideoita? Tulette hämmästymään purkkien määrästä ja siitä miten varpusesta loihditaan maaleilla prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kun ei ole pitkä aika, kun eräs miespuolinen tällä palstalla taas valitti siitä, kun Suomessa naiset eivät huolehdi ulkonäöstään eli eivät juuri meikkaa, laita kynsiä tms.
Miehille ei tunnu kelpaavan mikään.
Liika on liikaa esim. jossain Italiassa tms. naiset näyttää liian meikkauksen takia halvoilta hutsuilta.
Monet miehet tykkää just tällaisesta lookista ja sillä saa vähän vipinää sänkykammariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kun ei ole pitkä aika, kun eräs miespuolinen tällä palstalla taas valitti siitä, kun Suomessa naiset eivät huolehdi ulkonäöstään eli eivät juuri meikkaa, laita kynsiä tms.
Liika on liikaa esim. jossain Italiassa tms. naiset näyttää liian meikkauksen takia halvoilta hutsuilta.
Monet miehet tykkää just tällaisesta lookista ja sillä saa vähän vipinää sänkykammariin.
Meikeilläkö vipinää kammariin? Ootko onneton urpo vai tee är aa än äs uu?
Olen luonnollinen ja nättikin. Hoikka ja hyvä kroppainen. Ja sinkkuna viidettä vuotta. Ei ole kukaan edes yrittänyt vakavassa mielessä, vaikka palstaulien mielestä olen juuri sitä mitä kaikki miehet haluaa. Ei tatuointeja, lävistyksiä tms. On pitkät paksut hiukset, ei edes värjätty, koska oma väri on juuri sopiva minulle, ei se perus maantien värinen. En toki ole itsekään etsimällä etsinyt ketään, mutta palstan logiikan mukaan miehiä pitäisi pörrätä ympärillä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnollinen ja nättikin. Hoikka ja hyvä kroppainen. Ja sinkkuna viidettä vuotta. Ei ole kukaan edes yrittänyt vakavassa mielessä, vaikka palstaulien mielestä olen juuri sitä mitä kaikki miehet haluaa. Ei tatuointeja, lävistyksiä tms. On pitkät paksut hiukset, ei edes värjätty, koska oma väri on juuri sopiva minulle, ei se perus maantien värinen. En toki ole itsekään etsimällä etsinyt ketään, mutta palstan logiikan mukaan miehiä pitäisi pörrätä ympärillä kokoajan.
No ei kai ne kotiin tuu pörräämään. Tuu ihmisten ilmoille ja jos kohdataan niin käärin sut pumpuliin ja otan omaks. Kuulostat mun ihannenaiselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kummasta nykynaiset on saaneet sellaisen käsityksen että miehet tykkää noista irtolisäkkeistä? Miksi niihin kaadetaan rahaa? Miksi nähdä vaivaa ja tuhlata aikaa niihin? Onko mainonta niin tehokasta? Mä henkilökohtaisesti inhoan moisia muovilisukkein koristautuvia hempukoita.
Mistä kummasta miehillä on edelleen nykypäivänä se käsitys, että kaikki mitä nainen tekee, johtuu miehistä? Ainoa mihin nainen pyrkii, on miesten miellyttäminen?
Voi jessus joidenkin miesten egoa.
Luulette todella noin?
Onko tullut mieleen että iso osa niistä nuorista naisista, jotka kopioi joitain insta-tähtiä, tekevät sen vain siksi, että haluavat kopioida niitä insta-tähtiä. Koska ne ovat kuuluisia, rikkaita, muodikkaita. Eihän niillä insta-tähdilläkään kaikilla ole miestä. Se mies tai miehettömyys ei ole pointti, vaan muoti ja muodikkuus.
Hiustyyli ja meikki ym ulkonäkö vaihtuu ihan kuten vaatetyyli, muodin mukana.
Samat nuoret naiset leikkaisivat tukkansa siiliksi, jos siitä tulisi ensin muotia.
Ei tarkoituksena ole joku miehen metsästys. Vaan tarkoitus on olla pinnalla, seurata trendejä. Ei ole tarkoituskaan olla mikään perinteisen kaunis, vaan muodikas. (Nykymuodin mukaiset farkut ei tosiaankaan ole nätit tai naiselliset, oletko ap huomannut? Silti niitä myydään kuin kuumille kiville, vaikka ne suorastaan rumentaa. :D )
Sama juttu katsoo mitä tahansa vuosikymmentä. Vartaloa muutetaan kulloisenkin trendin mukaiseksi. Mun nuoruudessa ysärin lopulla oli langanlaihat muotia. Nyt on iso peba muotia. Kukaan ei ole kysynyt, tykkääkö miehet näistä. Muotimaailma pyörii ilman heteromiehiä.
No se on jos mahdollista vieläkin pinnallisempaa. Eikä kaunista, todellakaan.
Kyllä, olen samaa mieltä, muotimaailma pyörii pinnallisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että mitä enemmän pakkelia ja lisukkeita sitä typerämpiä.
Aiemmin kommentoitiin että noin äärimmäisesti trendien perässä juokseminen on pinnallista. Ei ihmetytä, jos pinnallinen ihminen näyttäytyy myös typeränä. Jos suurin kiinnostuksen kohde on "päivän asukokonaisuus" niin tuskin kiinnostaa mitkään syvällisemmät aiheet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että mitä enemmän pakkelia ja lisukkeita sitä typerämpiä.
Ei välttämättä. Vaikka jonkun naisen tyyli ja ulkonäkö ei sinua miellyttäsikään, niin se ei tee heistä typeriä. Tuollainen yleistäminen on siis lapsekasta.
Ei välttämättä ole oikeasti typerä, mutta antaa typerän vaikutelman jos ei ole kiinnostunut muista kuin ulkonäkö-muoti-kauneus-asioista. Eikä mistään syvällisemmästä puhu.
Voi olla oikeasti kyllä tosi fiksu, ja esim tehdä taitavasti bisnestä näistä mielenkiinnon kohteistaan.
Luonnonkaunis on parempi kuin muoviviritys!
Miten ne miehet ovat juuri näiden meikattujen ja plastiikkakirurgin pakeilla käyneiden naisten perään.... monta esimerkkiä tullut nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat toistensa kopioita?
Härpäkenaiset ovat toistensa kopioita.
Ensinnäkin nainen saa tehdä itselleennihan mitä haluaa. Naisen tehtävä ei ole miellyttää muita, ei mihiä, ei vanhempiaan, ei muita naisia.
Eli nainen saa 2020-luvulla olla ihan mitä haluaa.
Se, mitä mies vaimokseen haluaa, on ohan eri juttu. Mies valitkoon naisen jonka haluaa. Nainen miehen jonka haluaa tai vaikka toisen naisen.
Ja ap:n mielipiteelläkään ei ole väliä. Hän voi ihan ottaa luomunaisten joukosta haluamansa.
Vai eikö se luomu kelpaakaan? Vai eikö yleensä saa ketään?
Se ei liene naisten ongelma mitenkään.
Vuosisatoja miehet ovat kertoneet, miten naisten tulee pukeutua, käyttäytyä tai olla. Se on ohi. Olkaa naiset ihan mitä haluatte.
N42, luomuna suurimman osan elämästään, joskus myös ihan ylilaitettuna, koska se on kivaa.
Mä tykkään pitkistä ja tuuheahiuksisista miehistä. Lyhyet ja kaljut voisi panostaa korkoihin ja peruukkeihin. Kantasoluhoitojakin on. Lyhyet ja kaljut on luotaantyöntäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on maailman kauneimmat naiset!!!
Hyvin monella Italialaisella naisella on karmeat viikset! Ja kainaloissa tummat pöheiköt karvaa. Yök yök yök.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin nainen saa tehdä itselleennihan mitä haluaa. Naisen tehtävä ei ole miellyttää muita, ei mihiä, ei vanhempiaan, ei muita naisia.
Eli nainen saa 2020-luvulla olla ihan mitä haluaa. .
Miksi naiset sitten tekee mitä muotisuunnittelijat ja meikkifirmat haluaa. Naiset tuntuvat olevan kallellaan joka suuntaan kunhan vain joku bisneksentekijä niin sanoo tuotteitaan mainostaessaan. Miettikääpä arvon naiset mitä te oikeasti haluaisitte? Ihan itse?
Italiassa on maailman kauneimmat naiset!!!