Liian laitettu ja meikattu nainen!
Miksei naiset tajua, että irtoripsi, tekokynsi, kumihuuli ja irtohiushärpäkkäille täkyyn käyvät onnettomat pelimiehet, jotka hakevat hetken lohtua. Toimivaa suhdetta hakevat miehet kiertävät nämä naikkoset kaukaa. Ensinnäkään se ei ole kivan näköistä, niiden virittämiseen käytetään suhteettomasti aikaa ja kaiken huipuksi ne maksavat tuhottomasti. Vinkki niille naisille, jotka vakavaa suhdetta hakevat on, että laittaudu mieluummin liian vähän kuin liian paljon.
Tatuoinnit eivät myöskään kaunista, vaan kertovat karua kieltä vähän yksinkertaisesta ihmisestä, joka menee hömppävirran mukana. Kuka haluaa ihoonsa enemmän tai vähemmän krouvisti tehdyn kuvan, jota sitten kannetaan koko ikä. Sen poistaminen maksaa myös maltaita. Tavallinen nainen, vaikka täysin ilman meikkiä, pesee mennen tullen nämä ylimeikatut/laitetut/tatuoidut hirvitykset.
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että mitä enemmän pakkelia ja lisukkeita sitä typerämpiä.
Aiemmin kommentoitiin että noin äärimmäisesti trendien perässä juokseminen on pinnallista. Ei ihmetytä, jos pinnallinen ihminen näyttäytyy myös typeränä. Jos suurin kiinnostuksen kohde on "päivän asukokonaisuus" niin tuskin kiinnostaa mitkään syvällisemmät aiheet?
Olet väärässä. Mitä raskaampien, vaikeampien ja syvällisten asioiden kanssa on työkseen tekemisissä, sitä enemmän ilahduttavat juuri päivän asujen kaltaiset harmittomat jutut.
Tervetuloa nykypäivään... Se on vain pintaa ja se saa olla juuri sellainen kuin nainen itse haluaa. Saa olla gootti tai sexy tai ihan mitä vaan eikä AP.lta lupaa kysytä buahahah. Ja ps. ulkonäön perusteella ei ehkä kannata tehdä ihmisestä mitään syväanalyyseja luonteesta. Ulkonäkö voi pettää eikä kannata tuomita tai leimata ihmistä ulkonäön perusteella. Oli se sitten saman- tai erilainen kuin muilla
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nykypäivään... Se on vain pintaa ja se saa olla juuri sellainen kuin nainen itse haluaa. Saa olla gootti tai sexy tai ihan mitä vaan eikä AP.lta lupaa kysytä buahahah. Ja ps. ulkonäön perusteella ei ehkä kannata tehdä ihmisestä mitään syväanalyyseja luonteesta. Ulkonäkö voi pettää eikä kannata tuomita tai leimata ihmistä ulkonäön perusteella. Oli se sitten saman- tai erilainen kuin muilla
Saat olla mun puolesta vaikka Donald Trump, kunhan et tuu mua vokottelemaan.
Siis kunhan ei lestadiolainen ole, niin kaikki hyvin. Tatuoinnit, lävistykset ja muut kertoo persoonasta ja saattaa olla tarinoita taustalla. Tylsät, massaan sekoittuvat hölmöläiset, varsinkin uskovaiset kannattaa kiertää kaukaa. Kaikki yhtä tyhmää ja tympeää porukkaa, negatiivisen asenteensa kanssa.
Ensinnäkin se ei kuulu sinulle miltä joku haluaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnollinen ja nättikin. Hoikka ja hyvä kroppainen. Ja sinkkuna viidettä vuotta. Ei ole kukaan edes yrittänyt vakavassa mielessä, vaikka palstaulien mielestä olen juuri sitä mitä kaikki miehet haluaa. Ei tatuointeja, lävistyksiä tms. On pitkät paksut hiukset, ei edes värjätty, koska oma väri on juuri sopiva minulle, ei se perus maantien värinen. En toki ole itsekään etsimällä etsinyt ketään, mutta palstan logiikan mukaan miehiä pitäisi pörrätä ympärillä kokoajan.
Sama juttu mulla (paitsi hiukset kasvivärjätyt). Treffeille menen silloin tällöin ja niiden jälkeen miehet valittelevat kipinän puutetta..
Piristävä keskustelunaloitus :D Ehkä meillä luonnollisemman lookin omaavilla mimmeillä onkin sitten vielä toivoa! Mä en itse halua muokata itseäni miksikään tusinamuovituotteeksi, oli sillä vaikutusta kysyntään tai ei. Itse pitää viihtyä nahoissaan ja mulle se tarkoittaa luonnollisuutta.
Kunnon lutkameikki on ehdotonta plussaa kun irstailemaan ja panohommiin ruvetaan.
Vaimona sitten luonnollisuus ehdotonta plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kunhan ei lestadiolainen ole, niin kaikki hyvin. Tatuoinnit, lävistykset ja muut kertoo persoonasta ja saattaa olla tarinoita taustalla. Tylsät, massaan sekoittuvat hölmöläiset, varsinkin uskovaiset kannattaa kiertää kaukaa. Kaikki yhtä tyhmää ja tympeää porukkaa, negatiivisen asenteensa kanssa.
Mun mielestä nämä lisukkeet kertoo ennemminkin persoonattomuudesta, kun kaikilla alle 35-vuotiailla tuntuu olevan niitä. Persoonallisempaa olla luonnollinen nykyään.
Liian laitettu nainen on säälittävä näky.
Eilen säikähdin kun kassaneidillä oli järkyty kulmakarvat ja niin paksut irtoripset, että näytti ihan nukkuvan. Työnantaja, laita alaisillesi joku raja. M53
Suviseuroista ja rauhanyhdistyksiltä sunnuntaisin löytyy luomuja pojille.
Osa syy syntyvyyden laskuun on miesten pelästyminen näistä muovimimmeistä, eihän niiden kanssa voi perhettä perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Suviseuroista ja rauhanyhdistyksiltä sunnuntaisin löytyy luomuja pojille.
Löytyy ihan kotikadulla ja vaikka lähikaupasta.
Antaa kaikkien tehdä mitä haluavat, jos siitä ei aiheudu liikaa kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä oon luonnonkaunis ja siltikin saan pelimiehiä perääni.
Niille käy kaikki, ne tietysti kehuu sinua luonnollisen kauniiksi ja sanoo vielä etteivät oikein tykkää laitetuista vaikka tykkäävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi vielä lisätä tekotissit ja tekoperseen!
Enemmän häiritsisi tekohampaat, ei nekään muuten,mutta jos ne on lasissa yöpöydällä..
Vierailija kirjoitti:
Piristävä keskustelunaloitus :D Ehkä meillä luonnollisemman lookin omaavilla mimmeillä onkin sitten vielä toivoa! Mä en itse halua muokata itseäni miksikään tusinamuovituotteeksi, oli sillä vaikutusta kysyntään tai ei. Itse pitää viihtyä nahoissaan ja mulle se tarkoittaa luonnollisuutta.
Eipä ne meikit peitä paskaa luonnetta.. mitä se minihamekaan pelastaa jos se on pienempi kuin älykkyysosamäärä..
Huvittaa ihan, että mikä suunnaton ihme ja kauhistelun aihe peruukki täällä pohjolassa vielä tänäkin päivänä on. Että oikein deittailun estää. Kannattaa käväistä ulkomaailmassa katsomassa miten yleisiä peruukit siellä ovat.