Liian laitettu ja meikattu nainen!
Miksei naiset tajua, että irtoripsi, tekokynsi, kumihuuli ja irtohiushärpäkkäille täkyyn käyvät onnettomat pelimiehet, jotka hakevat hetken lohtua. Toimivaa suhdetta hakevat miehet kiertävät nämä naikkoset kaukaa. Ensinnäkään se ei ole kivan näköistä, niiden virittämiseen käytetään suhteettomasti aikaa ja kaiken huipuksi ne maksavat tuhottomasti. Vinkki niille naisille, jotka vakavaa suhdetta hakevat on, että laittaudu mieluummin liian vähän kuin liian paljon.
Tatuoinnit eivät myöskään kaunista, vaan kertovat karua kieltä vähän yksinkertaisesta ihmisestä, joka menee hömppävirran mukana. Kuka haluaa ihoonsa enemmän tai vähemmän krouvisti tehdyn kuvan, jota sitten kannetaan koko ikä. Sen poistaminen maksaa myös maltaita. Tavallinen nainen, vaikka täysin ilman meikkiä, pesee mennen tullen nämä ylimeikatut/laitetut/tatuoidut hirvitykset.
Kommentit (224)
Tähän voisi vielä lisätä tekotissit ja tekoperseen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun punaisia pitkiä kynsiä kehutaan usein. Malli on maltillinen ja klassinen, ei mitkään kotkankynnet todellakaan.
Ainahan ne pelimiehet kehuu. Kehuillahan ne naiset kaadetaan. Vähänkin fiksumpi ymmärtää ettei ne valitettavasti ole yhtä totuuden kanssa. Miksi ylipäätään pitää pitkiä kynsiä kun niiden kanssa ei voi tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun punaisia pitkiä kynsiä kehutaan usein. Malli on maltillinen ja klassinen, ei mitkään kotkankynnet todellakaan.
Ainahan ne pelimiehet kehuu. Kehuillahan ne naiset kaadetaan. Vähänkin fiksumpi ymmärtää ettei ne valitettavasti ole yhtä totuuden kanssa. Miksi ylipäätään pitää pitkiä kynsiä kun niiden kanssa ei voi tehdä mitään?
Minä en ole sinkku joka harrastaa pelimiehiä. Olen pitkässä avioliitossa ja kehut ovat tulleet naisilta. Joten olet täysin väärässä
Vierailija kirjoitti:
Pitkä punaiset kynnet, oksensin.
T:M43
Jatka yksineloa ja runkkaamista. Ei ole naisilta millään tavalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sinkku joka harrastaa pelimiehiä. Olen pitkässä avioliitossa ja kehut ovat tulleet naisilta. Joten olet täysin väärässä
Justiinsa. Nämä mun vinkit ovat miehiltä naisille mutta jos haluatkin viehättää vain naisia niin sitten asia on ok. Naiset nimittäin kehuvat aina toistensa olemuksia ja sitten takanapäin haukkuvat. Luojan kiitos en ole nainen!
Vierailija kirjoitti:
Omat kynnetön ei kasva! Missä vika?
Etkö syö vaan juot ja nuuskit kamaahahahhaaahaaaaa
Jaa. Mä oon luonnonkaunis ja siltikin saan pelimiehiä perääni.
Ok no kiva jos olet noin pinnallinen et valitset naises ulkonäön perusteella. Jokainen näyttäköön siltä mikä omaan silmään kivalta näyttää, makuja on monia
Miksi naisia pitäisi kiinnostaa sinun mielipiteesi?
Vierailija kirjoitti:
Jatka yksineloa ja runkkaamista. Ei ole naisilta millään tavalla pois.
Naiset on tänä päivänä täysin kateissa realismista. Sitten ulistaan kun ei sitä lapsentekokonetta tule vastaan. Edelleen väitän että härpäke-elli vetää magneetin tavoin sokerihuuli-julleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava olet itse. Punaiset kynnet on naisellista ja klassikko. Ja sitten Suomimies uli*see kun Suomalaiset naiset eivät ole naisellisia! Miksiköhän??? Kun tällaisia miehiä on täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä oon luonnonkaunis ja siltikin saan pelimiehiä perääni.
No sinnehän ne aina tunkee, huiskuttele ne pois. Käytä vaikka raidia.
Pitkät punaiset kynnet on jees ja kehun arvoiset, jos ne on omat eikö ostossa, kuten oikeasti mitättömillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava olet itse. Punaiset kynnet on naisellista ja klassikko. Ja sitten Suomimies uli*see kun Suomalaiset naiset eivät ole naisellisia! Miksiköhän??? Kun tällaisia miehiä on täällä Suomessa.
Pitkät kynnet eivät tee ketään naiselliseksi. Naisellisuus on nykyään kateissa näiden irtohärvelien alla.
Tää saattaa mennä monella ihon alle kun näitä irtojutskuja on vähän yhdellä jos toisellakin. Tosiasiassa ne ei kyllä kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet eivät tee ketään naiselliseksi. Naisellisuus on nykyään kateissa näiden irtohärvelien alla.
Totta, pitkät punaiset kynnet eivät ole millään tavoin naiselliset, vaan erittäin epäkäytännölliset lähes kaikessa.
Ainakin minun mielestäni naisellisuus on kauniissa katseessa, hymyssä, teoissa ja sanoissa, sopivassa itseluottamuksessa ja ystävällisyydessä. Naisellisuus on sisältä tulevaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää saattaa mennä monella ihon alle kun näitä irtojutskuja on vähän yhdellä jos toisellakin. Tosiasiassa ne ei kyllä kaunista.
Kaikkein eniten karismaa omaavilla naisilla niitä ei ole. Esim. Pohtamo Anne..
Aina kauniit ja karismaattiset naiset, heillä on piirteet omaa. Ei ole toisten hiuksia päässä tuomassa itselle näyttävyyttä. Se on varkautta.
Luonnollinen nainen on parhain, sulavakäytöksinen, viisas, pitää hyvää huolta itsestään...