Arvoisat mammat! Olen järkyttynyt. Uusi Taika-muki maksaa Cittarissa 27 euroa!
Kommentit (49)
Onhan tuosta vuosikausiksi iloa kunhan et kolhi sitä tai anna tiskikoneessa täristä muita astioita vasten.
Ulkomailla tehdään halvalla ja tyhmät maksaa .
Käsittämätöntä. Jättäkää ne hyllyyn. Noiden mukien tuotantohinta siellä Thaimaassa missä ne valmistetaan on ihan sama kuin niillä 1,90 maksavilla mukeilla. Mikähän noiden hinta on muualla vai onko kaikki ostajat Suomessa ja pitää repiä hinnat?
Järkytyin samasta asiasta joulukuussa. Onneksi olen ostanut itselleni kaksi mukia pari v sitten, alesta, silloin normaalihinta oli 22 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa näkyisi olevan 23.90.
Cittarinkin hinta on tarkemmin ottaen 27,99 e, eli 28 euroa! Ap
Plussakortilla juhlavuosimukit 25,19€, muut 18,89€. Prismassa kaikki 23,90€. Iittala 27,90€,
Vierailija kirjoitti:
Torista ostin 6 mukia kuudella kympillä kun myyjät ovat raha puutteessa.
Mustavalkoisia, uuden veroisia.
Minäkin voin myydä. Ovat olleet vuoden tiskialtassa pesemättä.
Ei kannata ostaa käytettyä, et koskaan tiedä missä viemärissä ovat lionneet.
Vierailija kirjoitti:
Joku musta juhlavuoden Taikamuki 57e sokkarilla! Ihanan kallista.
Kaksi mukia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuosta vuosikausiksi iloa kunhan et kolhi sitä tai anna tiskikoneessa täristä muita astioita vasten.
Vuosiksi iloa kunhan et vain käytä sitä massamukia. Eikö ne käyttöön ole ostettu, joten miksi ne ei sitten kestä käyttöä? Heikkoa laatua täytyy sanoa. Ja siitä pitäisi maksaa useampi kymppi?
Mä lahjoitin kaikki mun Iittalat ja muut suomalaiset kamalat saavit pois ja ostin tilalle hinta-laatusuhteeltaan parempaa tavaraa. Täällä ulkomailla kun ei kukaan suostu maksamaan Iittalan kipoista yhtään mitään niin annoin ne tosiaan pois. Minä en niitä ole enää käyttänyt vuosiin ja ne oli kamalan näköisiä kaapissa niin pois pois.
Huvittavaa, kun ihmiset tuhlaavat rahojaan joihinkin ulkomailla valmistettuihin "keräilyharvinaisuuksiin". Vaikka ylimääräistä rahaa olisikin, niin siinä ei vain ole mitään järkeä tuhlata johonkin mukiin lähes 30€.
Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torista ostin 6 mukia kuudella kympillä kun myyjät ovat raha puutteessa.
Mustavalkoisia, uuden veroisia.Minäkin voin myydä. Ovat olleet vuoden tiskialtassa pesemättä.
Ei kannata ostaa käytettyä, et koskaan tiedä missä viemärissä ovat lionneet.
Oletko kuullut tiskikoneesta?
Tukholmassa 100 sek oisko 9 euroa tai alle.
Mulla Taika-mukit nimenomaan kestävät, ja käsittelen niitä täysin huoletta. Eivät haalistu tai kolhiinnu koneessa eivätkä hajoa pudotessa. Saatiin häälahjaksi kohta 14 v sitten. Onko laatu heikentynyt sittemmin?
Halpahan tuo vielä on kahvimukiksi.
https://muumimukitrahaksi.fi/tuote/muumimuki-fazer/
https://muumimukitrahaksi.fi/tuote/muumimuki-muumipeikko-unelmoi-2005/
Ostakaa suoraan Iittalan myymälästä tai netistä niin ei mene cittarin kauppiaalle siivua :)
Kysyntä ja tarjonta. Nytkö ei kapitalismi kelpaa?
Tervetuloa kapitalismiin, näin se markinnatalous toimii. Itse keräilin aikoinaan sarjakuvalehtiä, harvinaisista kappaleista sai maksaa omaisuuksia. Sulaa hulluutahan keräily on, mutta kaikilla meillä on harrastuksemme.
Ihan pimeetä. 20€ on kipuraja.