Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tiedä mitä mä teen?!?! Mulla on ollut jatkuvaa ripulia noin 9 päivää ( ja oksentanutkin tosin vain 3 kertaa)

Vierailija
17.09.2023 |

Mun pitäisi mennä tiistaina töihin, mulla ei ole ollut kuumetta. Lauantai aamuna oksensin puurot täysin yllättäen. Viime yönäkin kahden aikaan tuli vesiripuli . Olo ei varsinaisesti ole heikko, mutta mulla ei ole oikein ruokahalua, enkä ole viikkoon syönyt lämmintä ruokaa, mitä nyt puuroa marjoja munia leipää ym. Mun sairasloma päättyi perjantaina ja todistuksessa lukee vatsasuoli tulehdus. Tämä ripuli voi kyllä häiritä työntekoa. Mitä tekisitte tässä tilanteessa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no jos olet sairas, sinun pitää olla sairaslomalla. Mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
2/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pari päivää pitäisi olla täysiin oireeton, ennen kuin palaa vatsataudin jälkeen töihin. Haet tietenkin lisää sairauslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet tiedä mitä teet, niin annan neuvon.

Ripuloi edelleen ja oksentele.

Mitäpä muuta voi vauvapalstan avulla tehdä.

Vierailija
4/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun mennä työterveyshuoltoon vai riittääkö että käyn terkkarissa hakemassa sitä sairaslomaa?

Vierailija
5/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo lääkärireissu sitten tullut mieleen?

Vierailija
6/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita päivystysnumeroon. Sinulla saattaa olla jokin bakteeri. Ainakaan mistään noroviruksesta tai sen tapaisesta ei taida enää olla kyse, koska oireet kestävät noin kauan. Saatat tarvita antibioottia. Ja töihin ei pitäisi sairaana mennä.

Vierailija
7/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko koronaa? Mulla tuli korona vatsatautina ja ripuli kesti kaksi viikkoa.

Vierailija
8/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mun mennä työterveyshuoltoon vai riittääkö että käyn terkkarissa hakemassa sitä sairaslomaa?

?

Vierailija
9/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Niin , että onko sillä merkitystä kummassa käy? Mulle terkkari on lähempänä, työterveys taas kymmenien kilometrien päässä.

Vierailija
10/10 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Niin , että onko sillä merkitystä kummassa käy? Mulle terkkari on lähempänä, työterveys taas kymmenien kilometrien päässä.

Joillekin työnantajille ei kelpaa kuin työterveyden todistukset. Jos et ole varma, soita töihin ja kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan