Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Kymmenet ihmiset jättivät nuoren miehen hädässä yksin

Vierailija
17.09.2023 |

Yle: Kymmenet ihmiset jättivät nuoren miehen hädässä yksin Helga, 25, auttoi ja kertoo nyt surustaan

https://yle.fi/a/74-20050116

Jutussa ja sen kommenttiosiossa pohditaan syitä siihen, miksi ihmiset eivät pysähdy auttamaan. Itselleni tulee ihan ensimmäisenä syynä mieleen se, kun jo peruskoulussa annettiin ymmärtää, että olen huono oppimaan ja teen aina kaiken väärin ja tämä korostui erityisesti yläasteella. Eli yhteiskunta on tehnyt itselleen karhunpalveluksen tuossakin suhteessa, kun on antanut opettajien ja muiden oppilaiden purkaa turhautumisensa minuun.

Sitäkin tulee aina mietittyä, kun joku jossain makoilee, että taas siinä on juoppo rähjäisissä vaatteissaan. Onneksi tähän asti on aina ollut niitä muita, jotka ovat ennen minua menneet auttamaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo, että Helsinki EI HALUA MAKSAA! Vihreän politiikan tulos. 

Vierailija
22/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi oppia miten selväjärkisesti kirjoitetaan.

Avauksesi oli sekavaa, sekoitit koulun asiat lapsuudestasi YLEn uutiseen.

Sinun pitäisi mennä takaisin kouluun, ehkä oppisit miten kirjoitetaan, ettei lukija joudu arvailemaan mitä olet tarkoittanut kirjoituksellasi.

Itse olet sekava mikä sinä olet tuomitsemaan muita onko sulla diaknoosia mulla on kaikki on koulu syytä työelämä myös kaikki syy älä tule tänne viisastelemaan ihan selvää tekstiä on aloitus olet vain tyhmä jos et ymmärrä

AP

Tuo ei ole minun kirjoittama, mutta tiedät sen itsekin.

AaPee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Sinun pitäisi mennä takaisin kouluun, ehkä oppisit miten kirjoitetaan, ettei lukija joudu arvailemaan mitä olet tarkoittanut kirjoituksellasi.

Itse olet sekava mikä sinä olet tuomitsemaan muita onko sulla diaknoosia mulla on kaikki on koulu syytä työelämä myös kaikki syy älä tule tänne viisastelemaan ihan selvää tekstiä on aloitus olet vain tyhmä jos et ymmärrä

AP

Jopa minä kirjoitushäiuriöinen näkee tekstisi epäjatkuvuuskohdat. Vai trollaatko noilla virheiläsi?

Tuo kommentti, johon kommentoit, ei ole minun eli oikean AP:n, kirjoittama. 

AP AaPee

Vierailija
24/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en menevravistelemaan alkoholisteja tai nistejä

Vierailija
25/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjun kommenteissa mainitaan Helsinki? Tuo tapahtui Kuopiossa, mutta varmaan olisi voinut tapahtua missä vaan.

Vierailija
26/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

AP

AaPee

Ensin kirjoitat todella sekavia ja sitten kiellät mitään kirjoittaneesi? Jäikö aamulääkkeet väliin?

Vierailija
27/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

AP

Jopa minä kirjoitushäiuriöinen näkee tekstisi epäjatkuvuuskohdat. Vai trollaatko noilla virheiläsi?

AP AaPee

Siis hä?

Vierailija
28/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

AP

AaPee

Ensin kirjoitat todella sekavia ja sitten kiellät mitään kirjoittaneesi? Jäikö aamulääkkeet väliin?

Itse olet sekava kun sekavaa seuraa sekava ja sitä sekavampi.

AP AaPee

29/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nistit tietää mitä huumeet aiheuttaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

AP

AP AaPee

Siis hä?

Miät hä en ole kommentoinut mitä kommentoinut etkö ymmärrä

AP AaPee

Vierailija
31/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ajattelee nukkuuko humalassa yms. Tietenkin jos epäilee jotain muuta niin 112. Itsellä ei ole ensiaputaitoja. 

Vierailija
32/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olisi saanut apua aikaisemmin.

Vierailija
33/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää huonolta, niin olen soittanut 112, niin ammattilaiset pääsevät katsomaan. Itse en todellakaan mene mitään juoppoja tai sekakäyttäjiä herättelemään.

Vierailija
34/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en menevravistelemaan alkoholisteja tai nistejä

Menetkö sitten miehenä?

Vierailija
35/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen pyörtynyt kaupassa muutamia vuosikymmeniä sitten (Hki) ja ympärillä oli paljon ihmisiä. 

Vierailija
36/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen pyörtynyt kaupassa muutamia vuosikymmeniä sitten (Hki) ja ympärillä oli paljon ihmisiä. 

ja kaikki katselivat peloissaan ja ihmeissään, että mikä sille tuli...    XD

Vierailija
37/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi tietää varmasti.

38/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos poistettaisiin täältä ensin nuo juopot, nistit ja niiden välittäjät (mukaa lukien alko) ? Sitten autetaan.

Vierailija
39/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko likaisen huumeneulan kaulaasi? Mene vain auttamaan.

Vierailija
40/48 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku täällä mainitsi, minäkään en todellakaan mene ketään herättelemään vaan soitan hätäkeskukseen ja katson kauempaa. Viime vuosina meidän pienessä kaupungissa on huumeiden käyttö lisääntynyt paljon ja joka nurkassa notkuu narkkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi