Millainen on ihastunut nelikymppinen mies?
Olen ihastunut työkaveriini. Ollaan molemmat varattuja, minä 35-vuotias nainen, hän reilu 40-vuotias mies. Vietettiin yhdessä iltaa firman juhlissa ja sen jälkeen on ollut melko viatonta viestittelyä. Ajattelen häntä jatkuvasti, jännitän kun kohtaan töissä ja nyt olen alentunut jo sille tasolle, että stalkkaan hänen whatsapp-käyntejään. Jos huomaan hänen olevan paikalla, jään vaan katselemaan häntä siellä ja mielessäni toivottelen hyvät yöt tai mitä milloinkin. Ihan naurettavaa eikö? Tästä kaikesta tuli mieleen, että olisi kiva tietää miten aikuiset (yli nelikymppiset) miehet käyttäytyvät ihastuneena. Harrastavatko myös tällaisia teini-ihastukselta tuntuvia stalkkauksia, meneekö ruokahalu tai pasmat sekaisin ihastuksen nähdessä?
Kommentit (47)
Yleensä suomalainen mies on helvetin lapsellinen kun tapaa uuden naisen, oikeastaan ikään katsomatta.
Haluaa olla yhteyksissä viestein ja viettää aikaa ihastuksen kanssa, tutustua.
Vierailija wrote:
Nelikymppinen mies on suoraselkäinen ja rehti, kunnioittaa kumppaniaan eikä ihastu koska on sitoutunut parisuhteeseen. Jos huomasin jonkun naisen kiinnostuksen tai pilkahduksen ihastuksesta, jättäisin ko. henkilön täysin huomiotta kuten suurin osa miehistä tekee. Meistä parisuhteessa olevista miehistä hyvin pieni marginaaliryhmä on häntäheikkejä tai tuulella toimivia ihastujia. M46
Aika epäkohteliasta jättää täysin huomiotta nainen, joka tulee keskustelemaan kanssasi vaikka työpaikan illanvietossa. Toivottavasti et oikeasti ole noin tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Nauti ihastuksen tunteesta, mutta jätä siihen. Olette molemmat varattuja, kanavoi ihastumisen antama seksuaalienergia omaan puolisoosi. Niin hänkin luultavasti tekee.
Miten voi nauttia ihastumisen tunteesta kun tekisi mieli vaan koskettaa, halailla ja painautua ihan liki. Itselle tulee vaan epätoivoinen olo.
Ohis
Penis pystyssä miettivät lähettäisivätkö dickpikin vai ei.
Työpaikan nuoriin naisiin ihastuneet miehet on kyllä koomista katseltavaa. Jäädään muka kahvihuoneen ovenpieleen "venyttelemään" sattumalta kun kyseinen nainen on tulossa ynnä muuta normaalista poikkeavaa vastaavaa, heh heh.
Onpa hyvä kuulla että joskus näinkin. Mies, johon olen ihastunut, on fiksu ja sen oloinen, ettei missään tilanteessa lähtisi meidän molempien elämiä sotkemaan. Meillä molemmilla on liian paljon pelissä. Kuvittelisinkin, että vaikka päädyttäisiin esim. pikkujouluissa tilanteeseen jossa rajoja olisi mahdollisuus ylittää, todettaisiin yhdessä (tai vähintään jompikumpi meistä) että vaikka haluja niin paljon olisikin, ei me voitaisi riskeerata kaikkea niiden vuoksi. Halattaisiin ja toivotettaisiin vaan kiltisti hyvät yöt.