Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unikonsiemenet raskausaikana?

01.09.2008 |

Ostin eilen hapankorppuja ja huomasin vasta kotona, että sisältävät runsaissa määrin unikonsiemeniä. Ovatko ne turvallisia raskauden aikana? Pellavansiemenistä olen kuullut, mutta en unikonsiemenistä... (joista tulee ensimmäisenä huumekasvi mieleen...)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullisissa määrin nautittuna voivat aiheuttaa positiivisen tuloksen huumetestissä joten en nyt ainakaan kovin paljon söisi...

Vierailija
2/3 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan hampputuotteita sitten syödä? Ne olis varmaan raskaana ollessa aika terveellisiä kun hampunsiemenet kuulemma sisältää paljon kaikenlaisia rasvahappoja?

Ei oo kylläkään mun huoli kun ei sellaisia tuotteita täällä peräkylillä mistään saa. Mä oon maistanu vaan jotain patukkaa, jossa oli hampunsiemeniä. Oli kyllä tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Mitä vittua? en oo tommosesta kuullutkaan. opiaatitko siellä sitten näkyy, vai? mä oon myös kuullu, että jos on just ennen puhallusta polttanu tupakan tai syöny xylitol-purkkaa, niin alkometrissä voi näkyä jotain. Sitä en kylläkään usko.

Mitä ne sitten neuvolassa tekee, jos huumetesti näyttää positiivista ja sanot syöneesi unikonsiemeniä? Tuskinpa pakkohoitoon lähettää. voihan sitä aina antaa uuden näytteen sitten, kun ei oo syöny siemeniä.

Kuinkahan moni siemensyöjä on Suomessa tuomittu väärin perustein rattijuopumuksesta aikojen saatossa?