Voiko lasta rakastaa, jos vihaa hänen vanhempaansa?
Joka on lapselle tärkeä?
Voiko lasta aidosti rakastaa jos samalla vihaa isää tai äitiä?
Kommentit (11)
Anoppi on aina inhonnut minua, mutta rakastaa tosi paljon poikaani. Tytärtäni vähemmän - on itse tämän arvojärjestyksensä kertonut.
Ei voi, jos siis lapselle on oikeasti se vanhempi tärkeä. Lapsi on kuitenkin geneettisestikin yhteneväinen vanhempansa kanssa, joten tavallaan sitö vihaisi lastakin vähän.
Miksi pitää vanhempaa muuten vihata?
Rakastin isääni, jota äiti lähinnä vihasi. Etäännyttää välit äitiin todella tehokkaasti.
Entä jos puhut lapsen kanssa hänen vanhemmastaan? Luuletko ettei lapsi näe, että esität tykkääväsi? Miksi tällaista ristiriitaa pitää tuottaa?
Voisi luulla että kaikki anopit kantaa tavaraa jne . Jne. Ja ovat ihan epäkelpoja ihmisiä.
Nyt olen, ehkä vuoden, lukenut tätä sivustoa.
Samat äidit samaa tarinaansa kertoo keskustelusta toiseen, useamman kommentin joka keskustelussa, jotkut jopa 30 vuotta sitten anoppinsa lapsille tuomaa tavaraa moitiskellen. Lieneekö antanut omille lapsenlapsilleen jos ei osaa eroonkaan hankkiutua siitä.
Onneksi mummoilla on pienet eläkkeet, ei kaikki mummit voi ostella. Hyvä kun sen kakskymppisen antavat synttäreinä. Seuraavana vuonna ei kutsutakaan, eihän se ees kahvitarjoiluja kattanut.
Minusta on outoa että eronneet vihaavat toisiaan vaikka lapsissa on puolet kumpaakin vanhempaa
Se happinaamari ensin äidille
Jos äiti voi hyvin, lapsikin voi. Ja isään pätee tietenkin sama
Vierailija kirjoitti:
Voisi luulla että kaikki anopit kantaa tavaraa jne . Jne. Ja ovat ihan epäkelpoja ihmisiä.
Nyt olen, ehkä vuoden, lukenut tätä sivustoa.
Samat äidit samaa tarinaansa kertoo keskustelusta toiseen, useamman kommentin joka keskustelussa, jotkut jopa 30 vuotta sitten anoppinsa lapsille tuomaa tavaraa moitiskellen. Lieneekö antanut omille lapsenlapsilleen jos ei osaa eroonkaan hankkiutua siitä.Onneksi mummoilla on pienet eläkkeet, ei kaikki mummit voi ostella. Hyvä kun sen kakskymppisen antavat synttäreinä. Seuraavana vuonna ei kutsutakaan, eihän se ees kahvitarjoiluja kattanut.
En ymmärtänyt tästä mitään
Tietenkin voi. Lapsi on vanhemmastaan erillinen yksilö.