Ainakun tulen tänne palstalle ihmettelen että onko Suomessa oikeasti näin tyhmiä ihmisiä
Koittakaas käydä ulkona välillä haukkaamassa raitista
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen täällä, että on oikeasti olemassa vielä kommunistisia ajatuksia. Luulin, että kaikki ovat jo ymmärtäneet, että kommunismin kaunis ajatus ei toimi käytännössä.
Kävin katsomassa viime vaalien tulokset, ja niitä äänesti n. 0,1 %.
Sillä kannatuksella kommunismi ei ole suosittu millään mittarilla.
Jos taas niputat kaikki vasemmalle kallellaan olevat kommunisteiksi, niin ongelma on sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös. Jos ihmineen osaa palstailla, niin luulisi osaavan googlettaa, ettei ihan kaikkea tyhmää tarvitse kysellä.
Harvoin täällä on oikeita hyviä keskusteluja.🤓Niin. Voithan sinä keskenäs googlettaa vaikka aamusta iltaan ja onnea vaan.
Miksi? Minun ei tarvitse, tiedän minua kiinnostavista asioistä tällä hetkellä tarpeeksi, että en kysele googlesta enkä varsinkaan vauvapalstan besserwissereiltä, jos tiedät, mitä se tarkoittaa😅
Ei googlamiseen mitään onnea tarvita🙄
En pidä kovinkaan järkevänä harrastuksena sitä että mennään ihmettelemään muiden tyhmyyttä joka päivä. Eli lieneekö omassakin älyssäsi aikamoisia puutteita kun et ole keksinyt parempaa harrastusta?
Ihmisten typeryys kai on määrätön. Radioon soitti joku päivä nainen, joka tosissaan ehdotti että miehetkin voisivat yhtä hyvin olla raskaana ja odottaa lapsia. Että keinohedelmöityksellä laitettaisiin alkioita miesten mahaan ja ne siellä alkaisivat kasvaa ja sitten keisarinleikkauksella synnytys.
Summa summarum; ihmiskunnalla ei ole mitään toivoa. Noillakin ihmisillä on äänioikeus ja heitä on paljon.
Ei sitä tyhmempi snaijaa...