Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka ei ole aktiivinen.

Vierailija
16.09.2023 |

Kavereiden kesken juteltu miksi nainen ei ole aktiivinen enään seksissä, muutaman yhdessäolo vuoden jälkeen. Kaikki valittavat samaa, että seksi kuolee. Olen ollu 20v naiseni kanssa yksissä, seksi on jopa parempaa nykyään kun alussa. Mietin vaan, että teemmekö jotain toisin kun muut. Vai olenko löytänyt poikkeus yksilön.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu, parempaa on kuin nuorena, ja halut tapissa myös.

Vierailija
2/12 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa näin naisena että, se on jannusta kii jos tyttö huutaa hii, niin kuin laulussa. Oma mieheni on iso kaluinen, isokokoinen mies. Hyvä käytöksinen, huomioon ottava, Ja todella pystyvä sängyssä. Minä pienenä naisena haluan häntä, ja rakastan häntä. Seksi elämämme on monipuolista, ja rakastelemme usein, mikäs minun ollessa, kun aina paikat kipeänä hyvästä seksistä, kun iso uros tyydyttää. Miettikää miehet, sitä saa mitä tilaa. Helikkää naisianne ja pitäkää hyvästä, niin kyllä persettä ja suikkareita tulee. N 43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam. kirjoitti:

Voisin sanoa näin naisena että, se on jannusta kii jos tyttö huutaa hii, niin kuin laulussa. Oma mieheni on iso kaluinen, isokokoinen mies. Hyvä käytöksinen, huomioon ottava, Ja todella pystyvä sängyssä. Minä pienenä naisena haluan häntä, ja rakastan häntä. Seksi elämämme on monipuolista, ja rakastelemme usein, mikäs minun ollessa, kun aina paikat kipeänä hyvästä seksistä, kun iso uros tyydyttää. Miettikää miehet, sitä saa mitä tilaa. Helikkää naisianne ja pitäkää hyvästä, niin kyllä persettä ja suikkareita tulee. N 43

Onpa taas niin naisellinen kirjoitus, että väkisinkin tulee mieleen itseään kehuva äijä!

Vierailija
4/12 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa nyt oli vikana. ??

Vierailija
5/12 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin lahnan kiertoon jos asiat ei hoituisi.

Vierailija
6/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam. kirjoitti:

Voisin sanoa näin naisena että, se on jannusta kii jos tyttö huutaa hii, niin kuin laulussa.

Voisin sanoa näin miehenä, että ei muuten ole, ainakaan pelkästään. Jos rouva jostain syystä pääsee menettämään kiinnostuksensa seksiin niin sitä et miehenä pysty korjaamaan yhtään mitenkään. Ja sen syyn ei tarvitse olla suoranaisesti seksiin liittyvä vaan vaikkapa raskas pikkulapsiaika.

Mies voi kyllä tehdä kotitöitä, hoitaa lapsia, helliä ja osoittaa arvostusta, lähteä mukaan pari- ja seksuaaliterapiaan ja vaikka seistä päällään, mutta lopulta ei auta kuin odottaa ja toivoa.

Vierailija
7/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainen on täysin hyödytön. Vaihtoon.

Vierailija
8/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam. kirjoitti:

Sama kyllä pätee myös toisin päin. Jos nainen on aktiivinen ja uskaltaa kertoa halunsa, on mieskin kykenevämpi heittäytymään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kaksin sitä seksiä harrastetaan.

Vierailija
9/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet miehet jättävät naisen ilman orgasmia, niin tottakai se seksi loppuu.

Vierailija
10/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies ylipäätään on saanut pillua  no itse ottamalla

ulkomaan elävät tekevät sen vielä väkisinkin

sama naiselle aktiivinen pitää olla eli muna kouraan

Vierailija
11/12 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monet miehet jättävät naisen ilman orgasmia, niin tottakai se seksi loppuu.

No monet naiset panee tommsten miesten kanssa ihan vapaaehtoisesti ja useammin kuin sen ekan kerran.

Vierailija
12/12 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan iskin aivan missin mitoissa olevan, ja komean naisen. Päästyä kämpilleni suutelimme ja aloin pikku hiljaa riisumaan neitoa. Hän seisoi kun puhelintolppa tekemättä liikettäkään. Sänkyyn menessä hän laittoi selin makuulle, ja avasi haaransa. Yritin suudella, hyväillä, mutta ei  inahdustakaa, ei liikkeen liikettä. Hoitelin rintoja imin näykin, ei mitään vaikutusta. Siirsin sormeni pimpalle, ja varovasti hieroa klitorista, ei mitään vaikutusta. Sitten työnnyin häneen suht koht isolla munallani, ei mitään hän makasi kuin kuollut. Sain aktin suoritettua ja daami kävi wc:ssä suorittamassa alapesun, pukeutui ja sanoi hei hei ja meni matkoihinsa. Tuli mieleen, että tämä oli mielestäni ei aktiivinen nainen.